jowan Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Goedemorgen. Weer om 5 uur wakker gemaakt,ik ga zo nog uurtje terug. Heb ik ZBB gisteren gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Fijne heldere zaterdag allemaal! Dagpact: jowan Lars Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Goedemorgen frummers. Het is stralend weer. Straks lekker naar buiten, genieten van het zonnetje weer. Maar eerst een bakje. Mooi dat jouw zussen komen Lars en verschrikkelijk leuk zo'n taart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Goede morgen. Dagpact: jowan Lars Billy Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Goedemorgen Leuk Lars een taart bakken, nog 1 nachtje slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Lars , gezellig. Taart... mjammie! Zbb waar ben je inderdaad ? Gisteren was voor mij de grootste rotdag sinds heel lang. Compleet met paniekaanvallen. Heel rustig aan doen vandaag. Kreeg mezelf overigens wel weer gekalmeerd. Mijn weerbaarheid is nog niet zo heel groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 (bewerkt) goeie zonnige morgen frummers 20 mei 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Lars proficiat. Lika sterkte meis. Dat zijn heel vervelende gevoelens die aanvallen. Was je helemaal alleen? Gisteren naar de psych. geweest. hij blijft maar hameren op rust rust rust. Maar dat doe ik al. Ja maar afwachten op de uitslag van het onderzoek 20 juni. Verder komt schoonzus vandaag een prachtige ronde salontafel brengen. 20 mei 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Goedemorgen De zon zit duidelijk bij jullie. Hier is t regen, regen, regen.. Lika, das ni leuk . Leike vooruitzichten bolletje! En lars natuurlijk ook! Taart is niet mijn ding of t moest chocoladetaart zijn Verder alles ok hier. Nog steeds wat last van mijn heup maar t betert precies toch. Dadelijk aan de opruim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 (bewerkt) Goedemorgen wat voor taart ga je maken Lars? Gezellig dat je zussen komen. Kalm aan Lika, hoop dat je de paniek onder de duim kunt houden. Leuk Bol, een mooie salontafel. Geen tijd voor thee, jammer Yvonne, op naar de sportschool en vanmiddag weer naar een mooi oud grachtenpand, gastvrouw, rondleiden. 20 mei 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Wil ook dit jaar op reis weet alleen nog niet waarheen. De wereld is zo groot. Ik bedacht me net dat dochter daar al meer van heeft gezien dan ik. Voor reisjes met vriendinnen spaart ze uiteraard zelf. Ze werkt er hard voor. Twee dagen na school en een dag in t weekend. Goede voorbereiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Vervelend Lika zulke dagen. Wens je een betere dag vandaag. Geen idee wat ik ga doen vandaag. Heb het niet zo op weekenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Even goedemorgen wensen, Hier ook mooi weer, maar er komen wel wat wolkjes aan nu Lars, succes met de taart en groeten aan je zussen Bol, sterkte maar weer, vervelend als je al genoeg rust, en je moet nog meer rusten Lika, Wens je een rustige dag vandaag, zonder paniekaanvallen Ga maar lekker wat leuks doen ! Enfin, hoop te doen vandaag Straks 2 uurtjes werken, dan een high tea met dochter (ook niet verkeerd ), dan weer een uurtje werken Was ophangen, bed verschonen, kijken of ik nog wat aan de kozijnen van mijn deuren kan doen (schuren,verven) Vanavond een bruiloft Pff, echt zin in (not) Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Amai rapi..ik word al moe dak t lees bezig bijtje rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Je mag hier komen opruimen als je je verveelt suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Bleeuuuuuk...ik zal er maar eens aan beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Rapilos, mocht je je vervelen, ik heb ook nog wel wat hoog nodig poetswerk! Je bent welkom Nu weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Dank je Fleur, maar heb weinig te vertellen, dus schiet ook niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Dat is ideaal suikertje. Ik tater voor twee. Wedden dat je goed slaapt Slaapkamer is opgeruimd. Op naar de woonkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Door dat gepraat over taart hier zelf zin in taart gekregen. Maar even gehaald bij winkel. Niet goed voor mij, maar wil het toch beetje leuk maken dit weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Ja weet ik Bor, maar mag al geen alcohol, drink amper koffie omdat ik er gek van wordt in mijn hoofd. Wil me niet alles ontzeggen in mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Jammer dat je zo snel moet beslissen spirit, vraag in ieder geval nieuwe DigiD aan voor de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Heb overal zin in. Nog helemaal niets gegeten... ga ik zo doen. Vis... mjammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Alcoholvrij bier durf ik niet aan. Is voor mij maar een hele kleine stap naar gewoon bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden