Gast Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goedemorgen Dagpact: Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Een fijne heldere nieuwe week gewenst aan iedereen! Dagpact: Zbb Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goedemorgen, zonnetje schijnt, weinig hoofdpijn gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Lika, ik hoop dat het vandaag wat beter met je gaat Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goedemorgen allemaal,op deze nog frisse maandagochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goedemorgen. Het weekend allemaal weer doorgekomen? Heerlijk, zo'n mistige maandagochtend... Lars nog niet wakker? Dagpact: Zbb Billy Bor Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Zbb Billy Bor Quinn jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goedemorgen Quinn, jowan en Lars, mijn zoon wacht vandaag zware operatie, hoop wat te horen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goede morgen. Dagpact: Zbb Billy Bor Quinn jowan Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goedemorgen frummers. Geen mist meer, de zon heeft gewonnen hier. Koffie en thee staan inmiddels klaar Sterkte vandaag Suiker. Zal dus een lange dag worden met machteloos wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goedemorgen Dadelijk de uitvaart van mijn tante. Ben enorm gestrest. Maagpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goedemorgen Fleurtje en Sheila. Sterkte voor straks Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goedemorgen sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Een goeie maandagmorgen. Hoe laat wordt hij geopereerd Sugar? Ja je kan wel proberen wat te gaan doen maar het is je zoon hé? Heel iets anders dan een vriend. Sterkte kerel. Och Fleurie. Als je warme melk lust, ontspant dat in je maag. Moeilijk hé afscheid nemen van een dierbaar iemand. Zal in gedachten bij je zijn. Ik heb vannacht weer eens gedronken. Het waren er maar twee maar ik moest bier rond brengen. Dacht "ik moet stoppen met drinken maar dat kan ik niet". Het geeft nog steeds aan hoe ik me voel tegenover de drank. ZWAK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Goedemorgen vonneke Ik ben aan t twijfelen of ik iets in zou nemen. Maar ik doe t beter niet denk ik. Ikzelf was niet zo van mijn melk toen ze zeiden dat ze was gestorven. Ze heeft een fijn en lang leven gehad. T is de confrontatie met de pijn van anderen dat me een misselijk gevoel geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Ik dacht ff dat je echt had gedronken bolletje Olapaola! Gelukkig niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 (bewerkt) O ja dat ken ik heel goed Fleur. Al zou ik bij een begrafenis van een vreemde zijn en niemand kennen zou ik ook heel veel verdriet hebben. Heb het wel eens gehad dat de begrafenis voorbij was, iedereen weer gewoon praatten behalve ik. Zat nog steeds vreselijk te snotteren. Nee hoor lieverd dat is verleden tijd. Ik geloof niet dat dat er nog in zit. Vind drank ook vies smaken. 15 mei 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Ik heb geen idee bolletje, zo ver reikt mijn info niet helaas. Sterkte Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Ik heb mijn nonkel al een tijdje niet gezien. De laatste keer was twee jaar geleden. Het is de enigste broer van mijn vader en ze lijken qua uiterlijk zo fel op elkaar. Hij is nu zijn ouders, zijn broer, zijn zoon en zijn vrouw kwijt. En t enigste dat je kan zeggen is innige deelneming. Maar goed. Ik maak t mijn ding en dat is t niet. Ik ga me klaarmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 (bewerkt) Maar als je weet in welk ziekenhuis hij ligt mag je toch bellen Sugartje? 15 mei 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Ik had er hier nooit over moeten beginnen, weet niet hoe ik dit moet aanpakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 (bewerkt) Over delen: Als je deelt wat je diep raakt.... als je deelt wat je (nog) kwetsbaar en van je stuk maakt/heeft..... ...dan ontstaat er een dynamiek van (op zich) oprechte reacties en emoties van de (gewaardeerde en soms geliefde) ander (en), die op dat moment domweg nog niet te hanteren is. "Laat me maar even" voldoet hier misschien wel, suiker. 15 mei 2017 bewerkt door Gast Stijlfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 (bewerkt) Het heeft mij, die overweldigende dynamiek, voornamelijk gedreven door emoties, angst, onzekerheid, bijna over t randje gebracht de afgelopen 8 weken. Niet het slechte nieuws zelf, maar het min of meer gedwongen onder woorden te brengen wat ik nog lang niet onder woorden kon of wilde brengen. Het opvangen van de (net zo zeer als bij mij) vervormde angst, zorgen of twijfels van mijn gelieven. Boosheid, frustratie, ongeloof en wantrouwen.......waar eigenlijk vrede, rust en stilte Had moeten zijn om alleen nog maar een boodschap te verwerken. Ik zal niet snel weer zomaar delen met gelieven. Niet voordat ik zelf weer stevig sta. De professionele steun echter die ik nu krijg, ontdaan dus van persoonlijke gevoelens, dat Is een weldaad. Zakelijk, rustig, niet zemelig maar ondersteunend waar nodig. 15 mei 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2017 Dagpact: Zbb Billy Bor Quinn jowan Lars Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden