Spring naar bijdragen

Woensdag 19 april 2017


Aanbevolen berichten

Had ik de mosselschelpen in de groene . afvalbak gedaan omdat ik dacht dat die het 1e geleegd zou worden. Omdat ik fanatiek afval scheid, zet ik zelden een bak bij de weg, dus precies weet ik het niet, maar dan kijk ik wat de buren doen. Maar gisteren kon ik me bijna niet bewegen, dus heeft mijn hulp het gedaan en ik heb niet op de afvalkalender gekeken of het juist was. Dus toen ik uit het badkamerraampje keek vanmorgen zag ik 1 groene bak tussen de zwarte, tja is niet anders, snel opgehaald voor ik voor schut zou staan. De gevolgen drongen pas tot me door toen ik net zwermen blauw/groene vliegen er in en uit zag vliegen. Snel aardappelschillen erin gegooid en gespoten met speciaal spul tegen stank uit Gft bakken en in de schaduw gezet. Lijkt nu wat minder met die vliegen. Bah, nog een week!!!!!!!

Waarom val ik jullie hier mee lastig? Nou, ten eerste omdat dat hier mag en ten tweede omdat ik me realiseer dat ik dingen die mis gingen meestal op alc. gebruik schoof. Nu heb ik in deze droge dagen al een paar x gemerkt dat  ik ook gewoon stomme dingen kan doen zonder, zoals net, toen ik merkte dat er iets niet goed werkte met de wasmachine. Het verschil is wel, denk ik, dat je het eerder merkt en probeert op te lossen.

Zo, genoeg ditjes en datjes voor nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lika, gaat met mij nu wel weer goed hoor, zit alleen tijdje zonder internet vanaf vrijdag. Hoop dat bieb beetje in de buurt is. Alles wat ik in kan pakken is ingepakt. Vrijdagochtend vroeg komt mijn steun en toeverlaat hier en zelfs de geldautomaat deed het weer. Nu nog kijken wat ik moet gaan eten, chinees, pizza of shoarma, wat een luxe leventje hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Lars:

Hun zien dingen wat ik niet bij mezelf zie of herken. Lastig... Voor nu nog veel te afhankelijk van hulp. Ik roep bijvoorbeeld elke nacht wel een keer de nachtwacht op. Doe weinig uit mezelf toon geen initiatief. Kan geen orde houden kan geen structuur vasthouden. Verval bij een kleine tegenslag meteen in oud gedrag.

Beste Lars, nu je het zo op een rijtje voorgeschoteld krijgt, kun je het dan wél bij jezelf zien of herkennen? Of denk je dat ze ongelijk hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om je op het dagpact te zien Quinn.  Al die negatieve krachten die aan je klauwen en je staat hier toch weer. Je hebt een oerkracht in je. Ik wou wel dat je daar trots op kon zijn.

Bedankt voor de tijd die je nam om te antwoorden jowan. Jij neemt the path less taken. Het minst betreden pad en ik lees je graag. 

lidia,  gaan ze nu iets ondernemen tegen je gezondheidsproblemen? Ik vind het veel te lang voor je duren... Maar ik ben erg ongeduldig aangelegd. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet goed met  het huishouden? Vandaar dat je mij op mijn draadje aan het afwassen hebt gezet Lars :D Maar ik moest het net ook uit het woordenboek leren :)

Deed je vrouw vroeger niet deze dingen in huis?  Want dan begrijp ik dat je er nu nog geen ster in bent. 

Fijn dat je psychiater aangeeft dat het wellicht haalbaar voor je is om begeleid te gaan wonen! Dat geeft de mens weer een horizon :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit eten geweest. Droog. Ik vind het toch altijd moeilijk.

Vooral in dit geval. Iemand die maar 1 glas drinkt. Dus zou ik ook niet in de verleiding kunnen komen, dus kan ik net zo goed ook 1....NEE! Lika foei. 

Gisteren stond er om 14.00 uur 's middags een man achter me in de winkel. Wat een alcoholwalm! Hij ging zijn dochter ophalen van school. 

Ik denk er de hele dag aan. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pssst.... Lars, reageerde ik pissig van de week? Sorry daarvoor dan. Was niet de bedoeling. Misschien ongeduldig. Maar ja, ik ben nou eenmaal
net als veel andere verslaafden... in zekere zin normaal, kun je dus wel zeggen. ;)

En maak je nou niet al te druk over je geheugen. Je hebt nogal wat aan je hoofd gehad het afgelopen jaar. En nog. En medicatie. En je leeftijd...:((Oef,
ik weet 't, je bent 2 weken jonger dan ik.)
Zo te zien op dit forum weet je genoeg te onthouden en kom je nog aardig mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed Lika! Hier ook trek net. Naar de AH, voor 17 euro tonic, bitter lemon, radler, prikwater en chips gekocht.... Ik burp nu een beetje, maar de trek is weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...