Spring naar bijdragen

Woensdag 19 april 2017


Aanbevolen berichten

Reacher, 19 mei heb ik weer een afspraak bij de internist, dan zal  ik de uitslag wel horen van alle onderzoeken. Duurt wel lang, maar naar nu blijkt had ik dit al in 2009!!!

Ik overweeg naar mijn HA te gaan en mijn dossier van dit millennium op te vragen. Daar hebben we tegenwoordig recht op, maar denk niet dat veel mensen daar gebruik van maken. Is toch nog wel een drempel om zoiets te vragen en de meeste mensen begrijpen er toch niet veel van, of willen het niet weten.

Maar goed, hand gaat beter, rug lokt bij vlagen nog gekerm uit. Mo beter hoop ik. Geestelijk voel ik me goed, weet niet of ik rustig verwar met moe of mss is het wel hetzelfde of heeft het hetzelfde effect. Hoe dan ook, ik kan er weer een droge, rookvrije dag bijvoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee wat een zware dag qua werken. Vanochtend om 8 uur begonnen en net pas klaar. Is het vluchten of was ik echt druk.

In ieder geval droog, en geen moment kunnen denken aan alcohol. Dus dat is weer mooi.

Ik ga me morgenvroeg melden. Want vorige week was de 6de dag mijn valkuil. Voordeel is wel dat het op een donderdag valt, en ik moet echt vrijdag werken.

Maar nu weer droog mijn bedje in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...