jowan Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan Die zo naar een AA bijeenkomst gaat. 16 april 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Goedemorgen jowan en iedereen die later komt. Dagpact: jowan Rosa Vrolijk Pasen en een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 49 minuten geleden zei rosa45: Goedemorgen allem Dagpact: jowan Rosa Roodborstje Vrolijk Pasen en een mooie dag! @jowan goed bezig op deze dag @lidia heb je de week volgehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Goedemorgen frummers. Buiten is het al één en al zon... Binnen staan koffie, thee en ontbijt klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Een hele goede morgen allemaal, Fijne paasdagen voor iedereen ! Niet werken vanochtend, want client dus nog steeds opgenomen Lars, Sterkte met je ribben, misschien inderdaad nog van afgelopen vrijdag?! Wel raar, dat je dat dan niet eerder voelde Yvonne, Ziet er super gezellig uit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 @roodborstje: geheimen maken je ziek. Als je een probleem hebt met alcohol, praat erover met anderen, mensen die het goed met je voor hebben. Verrslaving is GEEN morele tekortkoming, maar een ziekte. Je kunt er niets aan doen dat je die hebt. Je kunt er wel wat aan doen en dat kan dan wel weer een morele plicht zijn, wil je met anderen samen leven. Fijne Paasdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Zou best kunnen dat je je ribben nu pas voelt na die aanval van vrijdag Lars.. maar wel vervelend. Ook op het paaspact een gedekte tafel, mooi, dan komen we in ieder geval niet om van de honger. Ik kom eigenlijk nooit toe aan de andere draadjes... lees meest alleen de huiskamer, vandaar. Jowan, fijne bijeenkomst straks. Rapi lekker alles op je gemak dus vanmorgen... Ennu Lars, dat sap is verspilde moeite voor Reacher en Fleurtje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Hier geen zonnetje trouwens Helemaal bewolkt helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Zojuist zei rapilos: Hier geen zonnetje trouwens Helemaal bewolkt helaas Terwijl jij dat schreef betrekt het hier ook nu, hahahaaaaa. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Goeie morgen droge Paashazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Lars was er van afgekukeld en dat met z'n zere ribben Dagpact: jowan Rosa Lars Roodborstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Goedemorgen. Heerlijk geslapen. Klint gezellig in huis nu. Kind is eieren aan het verven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Goedemorgen! Sap...euhmmm...dank je wel Lars Den elentriek (elektriciteit) ligt hier uit in huis. In heel de straat..tot een uur of 11 blijkbaar. Das wennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Ik ga maar eens een ei kopen voor dochter...ik heb geen bal aan dat konijn. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Goedemorgen! Zo waar iets van een waterig zonnetje hier En fijn, ik hoef vandaag niet meer te drinken. Geen gedoe vanavond bij het paasvuur aan voldoende drank te komen. En ook weer niet te veel, omdat ik daar met m'n kinderen ben. Dagpact: jowan Rosa Lars Roodborstje Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 goeie Paasmorgen een morgen als alle andere hier. Het stortregent, dat is het grote verschil met andere dagen, brrrr ik mag zo te volleyen, hoop dat het dan weer droog is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Allé @fleurtje als ik u lees dan lees ik dat zo int Vlaams in mijne kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Goedemorgen. Het gaat hier niet. Dank je Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Sugar my dearest . Delen is nu zo belangrijk voor je, kom op kerel, probeer het eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Vertel Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 2 uur geleden zei Pelle: Goedemorgen, Dagpact: jowan Rosa Lars Roodborstje Pelle Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Sterkte Lars hoop dat de pijn snel zakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Goedemorgen! jowan Rosa Lars Roodborstje Pelle Nadia Spirit Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 @Lars ( hee ik kan het blauwe blokje ook maken) heeft hij ( de gladiool) je tegen de grond geslagen? Want dat kan gekneusde en of gebroken ribben veroorzaken. Morgen naar de dokter toe. Mogen ze je niet eens een ibropufen geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden