Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 april 2017


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ik heb heerlijk geslapen. En mag vandaag 3de dag doen.

Ik merk dat ik over een issue op mijn werk me erg druk maak. Adem hoog en in de actie modus. Hoe gevaarlijke dagen zijn dat altijd.

Ik ben me in ieder geval steeds meer bewust wat er gebeurt.

@Lars : goed dat je hulp krijgt. Ik vind het mooi, hulp vragen. Dat zit niet zo in mijn systeem. Misschien kan dat wat ruimte bieden voor het issue op mijn werk.

Ik ga rennen, werk ze allemaal en fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen maar weer. Prettig om daar hulp bij te krijgen Suikertje, kan best een klus wezen. Goed plan om te mailen Lars. Rustig aan roodborstje. En voor Vasja welterusten. 

Hier vanochtend tweede keer EMDR en dan als het even kan vanmiddag wat werken. Vanavond naar c, dan moeten we de kwestie van vorige week toch maar uitpraten. Zucht.

Dagpact:

Lars

Mariken

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Vasja en Quinn, slaap lekker Vasja, Quinn succes bij emdr, ik weet wat het is, lag er 2 dagen plat van. Na mijn verhuizing mag ik ook weer, eerst even pauze ingelast.

Komt wel weer Lars, eerst mijn hoofd goed laten functioneren.

bewerkt door Suikertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Koffie en thee staan klaar. 
Drukke dag hier vandaag, dus straks op tijd aan de slag... 
Maar uiteraard eerst rustig een bakje... 
Koffie en thee staan inmiddels klaar. 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Suiker, fijn dat je hulp krijgt bij de verhuizing. De zin er in is weg, misschien dan maar focussen op de woning die daarna komt? 
Lars, wat ellendig dat je geen gehoor/hulp krijgt naar aanleiding van dat pesten, 
Goede zet dat zwemmen Lika!!! 
Roodborstje, fijne dag gewenst. 
Quinn ik wens je succes bij de EMDR. 
Vasja lekker slapen en jowan 'gewoon'  goedemorgen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bakkie thee van Yvonne! Dankjewel en succes met je drukke dag!

Lika toppertje! Je zwemt wat af krijg ik de indruk, 10-rittenkaart is er niks bij.

Roodborstje en Sonnetje goede start! Sonnetje welke medicijnen wordt je wiebelig van? 

Vasja... zzzzzzz en volgens mij mist je verloofde Reacher je na het heugelijk nieuws :musicnote::musicnote:

Dank ook voor alle tips voor het kamperen! Hopelijk gaat het wat beter tegen het weekend met manlief. Hij kampt met (spier)pijn vanaf zijn billen tot zijn tenen, de hele been dus al 1.5 week. Vorige week naar de huisarts geweest en hopelijk kan hij vandaag terecht voor nog eens te bekijken en bloeduitslag, want hij heeft erge last (zonder aanwijsbare redenen).

Succes met therapie Quinn.

Suikertje en Lars! Hulp altijd fijn en hopelijk een prettige dag met niet teveel stress.

Voor de rest goedemorgen :D!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren nog even bijgelezen: bedankt Lars voor het compliment! En ik neem graag jou erbij als verkering. :D Tenslotte heb ik nog 9 lege vingers over. :) Een ring met witgoud en een diamant graag! Of doe je geen ring met verkering? :mellow:

Ik vond het wel erg makkelijk van die verpleging dat jou zo laten zwemmen met die nare kerel op de afdeling. Je schreef dat hij het niet doet als de verpleging erbij is. Je hebt toch zo'n opname app op iedere smartphone tegenwoordig? Kun je ze eens laten horen wat hij zegt! Dan maar ninja-style! Ik word er weer boos om merk ik.

Bedankt weer voor de cola light Yvonne!

Suikertje: iedereen heeft volgens mij hulp nodig bij verhuizen, ik wel tenminste. Is niet te doen in je uppie. 

Roodborstje maak je rode borstje maar nat! ( Ik heb er al een tijdje op zitten vlassen om die grap te maken :lol:) en Sonnetje gaat lekker zo dat opruimen. En als je dit per kamer doet en klaar bent met het hele huis kun je weer opnieuw beginnen. :) Zo blijf je van de drank. Lika ook een trigger omgebogen naar een gezonde actie. Het is toch ook verslavend om je goed te voelen over jezelf vinden jullie niet?

Quinn, welke issue, nu word ik nieuwsgierig.. 

Wordt een lange dag vandaag.. Ga er weer vandoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Er gebeuren rare dingen ´s nachts bij mij in de slaapkamer. Ik schrok vannacht ineens wakker want ik hoorde duidelijk een mannenstem. Ik was bang zeg. Dacht ook nog,  waarom slaan mijn hondjes niet aan, de mensenredders. Viel weer wat in slaap en hoorde verdorie die vent weer. Ik durfde m´n bed niet uit om het licht aan te doen want ik slaap in m´n niksie en dat zou hij dan zien. M´n hondjes kwamen ook een kijken wat er te doen was en ik zei " ga nou terug" Hé die stem herken ik.:blush: 

Nu was het me duidelijk ik heb in m'n slaap gepraat, en om dat ik een keelontsteking heb, heb ik een hele zware stem.:wacko: Hoe je jezelf voor de gek kan houden hé? Pffffttt               Plaatjes Mannen

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...