jowan Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Die zo naar een AA bijeenkomst gaat. Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Op dit tijdstip? Flink bezig hoor, ik vind het al top dat ik net mijn tanden heb gepoetst. Goedemorgen trouwens. Dagpact: jowan Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Dagpact: jowan Quinn Kruidenthee Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Dagpact: jowan Quinn Lars Kruidenthee. Oeps, tegelijk Lars, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Goedemorgen, met hoofdpijn gaan slapen en ook weer op gestaan. Weer regen hier. Toch probeer ik er maar het beste van te maken vandaag. Goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Goede morgen, nog steeds clean, 2 april 5 maanden het gaat goed met mij, druk met mijn herstel, en mag nog veel leren omtrent verslavings gedrag woon nog in een safehouse in Amsterdam, en ben nog in de ziektewet. tot een volgende Monster, Lika, Quinn en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Goedemorgen AR, goede berichten. Bijna 5 maanden Topper. Komt wel goed met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Dank je wel Lars, paracetamol helpt echter ook niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Goedemorgen frummers. Hier is het even droog, maar de volgende buien zijn al onderweg zie ik. Binnen is het lekker warm al en staan koffie en thee klaar. Suiker, zou een bak extra sterke koffie misschien helpen tegen de hoofdpijn? Dat werd vroeger wel eens beweerd... Fijn AR dat je even wat van je laat horen. En heerlijk dat het zo goed gaat. Quinn thuis.... geniet je of is het nog wel heel erg wennen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Lief aangeboden Yvonne, maar sla die extra sterkte koffie toch maar af, Beker melk lijkt me beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Ga ik op zoek naar een beker melk voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Dank je wel Yvonne, zal me vast goed smaken Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Goedemorgen. Lekker veel regen hier Heb gisteren met de dochter gesproken omtrent haar vader. Heb t kort gehouden a la fleur. Ze leek t goed op te nemen. We zien wel verder. Vandaag opruimen hier. Kleerkast voor de miljoenste keer uitmesten. Urglll...alhoewel....miss ga ik er gewoon wat naar staren Verder niets speciaal. Vonneke!! Nog gefeliciteerd met je vijf jaar rookvrij!!! JIJ LEKKER ROOKVRIJ DING Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Btw...is wanderer met vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Soit, ik moet er vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Goede Morgen. Dagpact: jowan Quinn Lars Kruidenthee. Kohtje Al geruime tijd niet naar een Anonieme bijeenkomst geweest. Hoe langer ik wegblijf, hoe hoger de drempel om te gaan. Maar ook: hoe langer ik wegblijf hoe groter de vraag: wat moet ik daar dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Morgenavond ga ik voor de eerste keer. basta en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Fleur.... ben jij inmiddels ook weer gestopt? Vergeet niet dat jij mijn grote voorbeeld was indertijd, samen met Witte.... Goedemorgen Lieve, ja, tis een beetje sombertjes.... buiten dan hè... Koh, mis je de bijeenkomsten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Aaah vonneke..helaas op dat vlak wat minder hier. Was van 9nov tot eind jan rookvrij en dan was t van jan. Nicotine is wat anders.. Komt wel. Peins ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 20 minuten geleden zei Kohtje: Goede Morgen. Dagpact: jowan Quinn Lars Kruidenthee. Kohtje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 1 uur geleden zei Yvonne: Quinn thuis.... geniet je of is het nog wel heel erg wennen??? Beetje van beide. Zal wel even duren voor alles normaal is. Om elf uur met de kinderen richting oma, misschien nu dus een goed moment om uit bed te komen. Reacher en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Dagpact: jowan Quinn Lars Kruidenthee. Kohtje Nadia Reacher Morgen voor de eerste keer naar AA Kruidenthee? Spannend! Ik ga verder met het witten van mijn muur, dekt na 1 keer en ben nu voor de derde keer bezig. Muur ziet eruit als een albino Dalmatiër. Witte muur met nog wittere vlekken Lika, basta, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Of ik de bijeenkomsten mis, Yvonne? Ja en nee. Ja, ik mis m'n wekelijkse ritje naar het plaatsje hier zo'n 15 km vandaan, alleen maar vanwege het autorijden met een lekker muziekje aan. Ja, ik mis m'n wekelijkse gekeuvel met onderhand goede bekenden die ik daar al jaren wekelijks ontmoet. Ja, ik mis het ontspannen gekeuvel in de groep met zowel oudgedienden als nieuwkomers voordat de meeting echt begint en ook de serieuzere gesprekken met mensen individueel ná de meeting.. Maar wat ik niet mis is de kern van de zaak: de meeting die volgens een redelijk "streng" format gehouden wordt. En wat ik zeker niet mis is het gezemel van een enkeling die elke week met dezelfde klaagzang komt, al jarenlang. Terwijl dát nu net is wat me heeft geholpen te aanvaarden dat het is zoals het is. Maar na negen jaar ben ik sommige facetten van meetingbezoek gewoon beu.. en daar kan ik met alles wat ik in die negen jaar geleerd heb niets aan veranderen. Het is zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2017 Tsja, dan heb je een dilemma Kohtje... En het is ook zo begrijpelijk zoals je het beschrijft. Misschien in plaats van eens per week of helemaal niet een tussenweg: eens per maand of per zes weken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden