Vasja Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Goedemorgen allen ^^ Sterkte allen en vooral @Jannigje En toch ook mooie dingen toegewenst vandaag ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Goedemorgen, probeer er wat van te maken deze dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 (bewerkt) Goedemorgen Ik las,gisteren t forum door maar wist niet wat schrijven. Ook ik ben hard geschrokken van je bericht jannigje. Ik weet nog steeds niet goed wat schrijven. dikke zoenen en knuffels Sterven doen we allemaal alleen weten we meestal niet wanneer t komt. Of dit beter of slechter is weet ik niet. Ik doe wel een klappeke met de meneer van hierboven! Waar zit diene met zijn gedachten tegenwoordig??!! En als je een keer van die ollanders weg wil (wat ik begrijpen kan), mag je altijd naar t mooie Belgie komen! 13 maart 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Meneer schildpad bouwt t rustig op suikertje. T is nen trage Vandaag één blaadje sla, morgen twee... Hij moet warmlopen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Ik moet er weer vandoor. Werkendag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Fijne werkdag fleurtje, groetjes aan Meneer schildpad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Hoop wel Yvonne weer te lezen vandaag, gisteren gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars Nadia Kruidenthee basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact Lars Nadia Kruidenthee jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Een hele goede morgen allemaal, Straks weer een poosje werken Lijkt weer een stralende dag te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 (bewerkt) Goede morgen. Dagpact Lars Nadia Kruidenthee jowan Bor Kohtje 13 maart 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Goedemorgen frummers. Het is weer maandag... gelukkig. Was gisteren helaas niet in de gelegenheid te schrijven, maar vandaag dus weer wel, ook al is het dan al behoorlijk laat, moest echt even bijslapen. Lekker bakje om mee te beginnen En dan nu maar even bij gaan lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Goeie morgen kinders Janigje, een beetje kunnen pitten? Als dat nu moeilijk gaat, misschien slaapmedicatie vragen aan de h. arts? Heb jij een gezinnetje thuis of woon je alleen? Zo straks weer werken en vanavond 20 kg. kalfsvlees inpakken. Das weer genoeg voor een maand of 10 of zo iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Goedemorgen mams! Ik heb net wat zaadjes uit een peper gehaald. En toen aan m'n mond gezeten... En de krant is niet gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Ja daar heb ik je nog zo voor gewaarschuwd Pelle. Maar niet luisteren hé? voorlopig maar niet gaan plassen als je een jongetje bent anders ga je de hemel voor een komijnekaas en de grond voor een doedelzak aan zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Lees net de berichtjes van Jannigje. Ja, dan word je stil en heel klein. Lieve Jannigje, ik kan hier geen woorden voor vinden, het liefst zou ik mijn armen om je heen slaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Dagpact Lars Nadia Kruidenthee jowan Bor Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Lieve Jannigje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Een goedemorgen allen, Een flauw zonnetje regio Utrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 (bewerkt) Hier schijnt ie volop Soothe. Ik moet hier ff iets heel raars vertellen. Iedere avond staat hier een ster in de lucht alleen veel groter. Misschien wel 5 x. En hij staat iedere keer weer op een andere plaats. Kijken of ik een foto kan nemen vanavond dan plaats ik hem hier goed? 13 maart 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 (bewerkt) Bolletje hoi, Het breekt iets meer openen nu. Wellicht heb je een nieuw iets ontdekt. Iets wat de sterrenkundigen ontgaan is. Ga goed Bolletje. 13 maart 2017 bewerkt door Soothe lettertje, Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Zou zo maar kunnen Sooth Gaat het met jou ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden