Spring naar bijdragen

Donderdag 9 maart


Vasja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een voorzichtig zonnetje hier, yessssss. 
Wel koud nog. 
Binnen lekker warm en daar staan koffie en thee klaar. 
vollekoffiekan1.jpgtheepot2.jpgcola1.jpg
 

En verder is mijn laptop zoooooooo traag.... 
Hij is al de miskoop van het jaar, gewoon van nature een 
langzaam kreng, maar wat er nu mee aan de hand is...
Afgelopen dagen steeds nóg een tikkie langzamer en nu 
kostte het opstarten wel tien minuten, niet normaal. 
Heb er een super beveiliger op zitten, dus dat zou het niet 
mogen zijn.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het de super beveiliger zelf kunnen zijn? Computermaker vertelde mij dat ooit. Dat den bepaalde beveiliger met een bepaalde computer een soort obsessief compulsief gedrag van de beveiliger bewerkstelligde. En maar checken of hij al alles gecheckt had....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lika:

Zou het de super beveiliger zelf kunnen zijn? Computermaker vertelde mij dat ooit. Dat den bepaalde beveiliger met een bepaalde computer een soort obsessief compulsief gedrag van de beveiliger bewerkstelligde. En maar checken of hij al alles gecheckt had....

Zou kunnen Lika, maar zo vreemd dat het steeds erger wordt dan. 
Nou ja, ik zal nog wel eens kijken wat ik er aan kan doen, in die tussentijd maar
een beetje oefenen met geduld hebben :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen.:)

Hier weinig te melden. Vanmiddag bezoek. Kijken of iemand me kan helpen met m´n administratie, want dat loopt helemaal in de soep. Komt omdat geld en die andere rompslomp me geen zak interesseert.  Het is zo fijn dat ik overal hulp van krijg door het gewoon maar te vragen.;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

De mist is opgetrokken
Wat overblijft is bewolking
12.00 beginnen vandaag, om 15.00 even pauze, en dan weer van 18.00 tot 20.00 en dan weer van 21.00-22.00 (meestal eerder klaar)
Weer een lekkere brokkeldag dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen! :sun:

Thanks Yvonne en Rapilos ik heb die zon weer gevonden, denk dat ik mijn ogen eens na moet laten kijken of leren mijn ogen beter te gebruiken want op het werk zag ik ook iets niet wat gewoon onder mijn neus lag. :D

@Lika, gaat goed met mij leuk dat je er achter vroeg. Interessant trouwens jou helikopterview maakt me heel nieuwsgierig hoe dat is? Heb je er last van of is het juist wel prettig? En heb je dat je hele leven al? En een hele rare vraag is het dan ook zo, dat als iemand jou stiekem van achteren wil benaderen dat je dat meteen weet dus niemand je echt kan laten schrikken? Is niet verplicht om antwoord te geven hoor, snap ook wel dat dat persoonlijk is maar vragen staat vrij toch? ;)

Verder dacht ik dat ik vanaf zondag slecht sliep, maar gisteren toonde een siësta aan dat ik dat steeds droom. Ging na het eten even liggen en dacht dus dat ik wakker lag totdat ik wakker werd van de wekker. Was best raar, want was best realistisch maar verklaarde wel waarom ik gedurende de dag gewoon wel energie heb. Ik slaap dus gewoon wel en krijg mijn rust alleen droom ik dus dat dat niet zo is.

En verder vraag ik me af hoe iemand op een 50 km weg ineens op zijn dak terecht kan komen, op een brug zelfs. Ik stond gisteren in de file en toen ik die auto passeerde snapte ik waarom. Maakte wel indruk want zag er niet fraai uit. En ik schaamde me plaatsvervangend enorm voor al die mensen die langs de weg stonden te kijken en niks deden. Ik zou me erg opgelaten voelen als ik erbij stond. Nu maar even het nieuwsbericht zoeken om te kijken of die mensen er heel vanaf gekomen zijn.

Fijne dag nog! :sun::sun::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Spud, ik heb geen ogen in mijn rug. Zou wel handig zijn. Ik schrik juist altijd heel erg. Die helikopterview , Monster beschreef het gisteren op mijn draadje. Het is dat je alles heel bewust doet. Alles gaat bewust. Dat hebben dus veel mensen. 

En je mag alles vragen idd. :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjeetje dat is toch gek! Ik kan niks vinden over dat ongeval van gisteren. :blush: Ik weet toch zeker dat ik het gezien heb. Enfin dan maar niet, over tot de orde van de dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lika hoi,

Op jezelf letten is wel heel iets anders dan je eerder beschreven helicopterview!
Als je werkelijk jezelf ziet zitten inclusief je omgeving is er wel degelijk iets mis.

Dat is iets wat de meeste van ons niet hebben.

Ik praat dan over een 'uitredings gevoel.' Niet  een zweverig Auraachtig iets,
maar iets wat uit je psyche voorkomt. 
Ik kan me haast niet voorstellen dat een goed psychiater daar niet op doorgaat.

Er kunnen veel vreemde mechanismen uit de geest voortkomen. Ook ter bescherming.
Als het werkelijk zo is dat je jezelf en omgeving uit de ruimte beziet, vraagt dat wel degelijk om aandacht.

Ik zou het er zeker over hebben met een geschoold iemand.
Uit angsten en stressie toestanden kan het lichaam (de geest) vreemde sprongen maken, daar hoef je niet echt gek voor te zijn.

 


 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...