Spring naar bijdragen

Donderdag 9 maart


Vasja

Aanbevolen berichten

Bij plotselinge stress en angsten, ziekte, uitputting ook drugs kunnen dit soort zaken gebeuren.

Even over mezelf. Ik ben geen drugsgebruiker, Ik vond de drank al genoeg.
Ik dronk in de pizzaria bij mijn huis bier,veel bier.Je verliest je vermogen om juiste
inschattingen te maken en dus ging ik buiten met iemand hash roken.

Ik weet niet hoe sterk het was. Het was van een megaroker!
Ook was mijn lichaam niets gewend op dit vlak.Gevolg, ik werd erg beroerd
begon te zweten en erg duizelig, dus ik ging richting huis.

Ik was te ziek om me op te frissen en ging aangekleed op bed liggen.

Toen kreeg de slaapkamer allerlei kleuren. Rood, dan weer geel, dan blauw.
ik wilde m'n riem losmaken, maar kon me niet meer bewegen en keek op m'n eigen lichaam neer!

Het was een enge ervaring. Niet tot bewegen in staat en kon op mezelf neerkijken.
Ik weet nog dat ik dacht "ik hoop dat hetmorgen weg is" ik viel in een diepe slaap en
's ochtends was het weg.

In dit geval riep de drug de 'uitreding' op.

Jazeker, het kan spoken in de kop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het 1 keer meegemaakt en koester dit als een vd meest spirituele ervaringen ooit.
het past hier niet als verhaal, te persoonlijk. Maar omdat het niet iets is wat vaker gebeurt
heb ik het gekoesterd, en nog.
Zoals jij, Lika, het beschrijft, ben ik het met Soothe eens; zoek uit wat het voor je betekent, liefst
onder goede begeleiding. Het klinkt als zelfbescherming en de uitkomst zou wel eens veel voor je kunnen gaan doen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Windows computers kun je op de volgende manier zien waarom je computer traag is.

  1. Druk Control-Alt-Del en kies "Taakbeheer" uit het menu.
  2. Selecteer tabblad "Processen".
  3. Kijk welke toepassingen of achtergrondprocessen de meeste resources gebruiken.

Resources zijn processor, geheugen, schijf en netwerk. Het probleem bij traagheid zit hem meestal in processen met een hoog  gebruik van de processor (CPU).

Of je er ook iets aan kunt doen, en wat dan wel, is natuurlijk nog iets anders. Maar soms brengt dit je al op een idee.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

Spud; Wat doe je toch allemaal?
Slaap niet, slaap toch wel maar droom van niet, zie dingen niet of zie dingen toch wel..huh?

Geen idee, maar het was er al voor de Champix dus neem aan dat dit geen bijwerkingen zijn. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.

Lika, het klinkt als depersonalisatie. En ja, ik herken het, heb daar ook "last" van gehad.

Maar hoe het ook heet, ik ben het met LadyJane eens dat je dit het beste kunt bespreken met iemand die er verstand van heeft. 

Je geest heeft een reden om 'zich zo te gedragen', en daar kun je mee geholpen worden. Het is wat anders dan uittreden. 

Kon je therapeut je daar ook niet meer over vertellen dan?? 

En Lars, hup, lekker naar therapie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...