Spring naar bijdragen

Maandag 20 februari 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

'Was alles maar zo simpel, zei ik net nog...
Beetje doormijmerend kom ik tot de conclusie dat alles ook werkelijk simpel is.
Zelfs ingewikkeldheid is simpel zolang ik me maar voor ogen houd dat alles is zoals het is.
Ik ben zelf degene die het ingewikkeld maakt.
"Hou daar dan mee op!!"
Tja, was dát maar zo simpel....:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik like me suf aan Yvonne en Fleurtje berichten. 

Gefeliciteerd Momentum. Lars en Quinn ik weet ken alleen flauwe moppen als ik daar (vanavond) mee voor afleiding kan zorgen?

Enne ik las ergens dat Erik op zijn vakantie ziek zit te zijn; ik hoop dat het beter gaat.

Kikkertje die denkt dat hij heerser is van het domein :D gaaf Nadia! Ik vind die kleine dieren die zo dapper zijn altijd erg vertederend. Nu nog even naar Lieselotje en dan aan de noeste arbeid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Lars ik las net dat je nieuwe a.d. hebt gekregen. Dat kan 4-8 weken en soms 3 mnd. duren  voor het aanslaat.

Wat ik gedaan toen ik net begon was een forum opzoeken waar mensen hetzelfde slikken  als jij. Ik las alleen de positieve verhalen want aan de negatieve had ik niets. 

De verhalen zette ik dan vast en als ik het niet meer zag  zitten of het idee had dat het bij mij niet hielp las ik ze. Dat heeft mij er doorheen getrokken. Welke pillen slik nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben weer binnen. Nu hopen dat ik mijn wachtwoord zo gemaakt heb dat ik de volgende keer ook weer gewoon binnen kan komen.

Was gisteren een behoorlijk gedoe in ieder geval.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag!

Lekker laat en dat op een maandag!
Lars: ik baal even flink met je mee :angry: en Quinn dan? He..... niks an, brrrr. Even hier van je afkletsen? (waar is het klaagdraadje?)

Ik zag Sowhat: dat is een tijdje geleden... hoe gaat ie?

Nou, het enige wat telt is niet aan drank denken vandaag (lieselotje), denk maar aan die grote roze olifant, dat doe ik ook. En idd die kleine dingen... ik ga straks even speciaal naar de twee sneeuwklokjes in mijn tuin lopen, misschien staat er een derde bij inmiddels. :)  Eens kijken of ik mijn ziel kan vertroetelen vandaag. Hou het simpel, met dank aan Koh !

knuf van mij voor wie dat nodig heeft :lips::heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff heeft me gisteren niet goed gedaan dat ik mezelf nogal uitgesloten had van het forum door mijn eigen ongeduldigheid.

Ben wel lief geholpen en zo maar voel me ontzettend dom. Want die domme dingen doe je toch alleen als je gedronken hebt?

Zat ik gisteren dan zo ongelofelijk droog te drinken? Ik weet het niet, voel me vandaag in ieder geval brak en geen zin om aan de dag te beginnen.

Ben blij dat ik straks mag gaan werken dan wordt die sleur waar ik nu qua denken in zit tenminste van buitenaf doorbroken en hoef ik daar zelf effe geen energie in te steken.

Ik zal hier maar eens met iets, iets heel kleins beginnen. Doei Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...