fleurtje Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Gewoon de lars een pak op zijn billen en met de trofee gaan lopen Mijnen tactiek..anders kom ik er ni aan vrees ik.. Ik hou wel van t nieuwe forum. Ik kreeg al drie likes van 'iemand'. Ik heb een aanbidder Reacher, smart en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Ook lekker. Iedereen weg. Tevreden dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Stond niet op het dagacties maar kan me nuchter aanmelden. Ik ga de halfvolle fles cola leegdrinken en onwijs veel Fleurtje liken Fleurtje for president Weltrusten voor straks! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 @lieve Dezelfde Feestjes zijn anders zonder drank, al zijn we even gezellig en net zo vrolijk. Misschien kan de truc zijn, om een ander soort feestje te geven? Ik bedoel verandering van vorm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 (bewerkt) Terugkomend dat het zonde zou zijn wijn weg te kieperen.....die wijn is toch gewoon zuur dan na een korte tijd en zet je gasten niet meer voor. Zo van wijn bewaren nadat mensen weg waren...zo redeneerde ik als ik achterdeuren open hield. Ja ik heb met uitgaan en feestje ook een andere vorm moeten zoeken. Drinken was ook een bezigheid... en zonder die bezogheid kan het leeg zijn wellicht. Een gezellige avond kan ook zijn spelletjes spelen, dansen, ergens een activiteit samen met een feestje doen. En het was wennen, een feestje is anders met drank als zonder drank. Ik kan nu niet meer goed tegen teveel drinkende mensen. 19 februari 2017 bewerkt door erik typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 3 uur geleden zei An: wie de meeste likes heeft wint. Hier moet ik over nadenken hoor. Ik weet het niet. Wellicht was het wel nodig. Maar ik voel me als een klein kind dat een stikker krijgt als ze maar braaf is Zo voelt dit dus ook voor mij. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Je hoeft niet naar die aantallen likes te kijken hoor. Het is standaard functionaliteit die kennelijk bij het gebruikte platform is ingebouwd. Bij andere forums vinden ze dat misschien prettig. Moet het hier echt uitgezet worden, als dat mogelijk is, om ons tevreden te krijgen? Van mij hoeft dat niet hoor. Maar als je het belangrijk vind, stel een vraag hierover aan de site administrator (te benaderen via de Staf link bovenin). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Ach erik, d'r was eerder ook ergens zo'n lijst met meest populaire berichten. Ik zie dat klassement niet als beloning of straf maar als gadget waar je niks aan hebt. 't Is er, niet omdat 't moet maar omdat 't kan. Pure kitsch zonder waarde. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 En weer mijn bericht weg, bah. Samenvatting: Hallo en welterusten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Ach Jannigje wat doe je toch allemaal? Ik moet er zelf soms wel wat om lachen... die nieuwigheid hier. Dan meld ik me bijv. aan onder een wie=wie, maar OPGEPAST want dan blijk je op pagina 1 te zitten ineens: dus las ik iets bij iemand (ik zal niet zeggen wie) die plots wat had gedronken (ik schrok me he-le-maal suf zeg....) maar ja, dat bleek dus van een jaar geleden te zijn! Ach arme.... Ik ben lang niet bijgelezen.... lukt gewoon echt niet meer tegenwoordig. En ben nu moe en ga me verheugen op R die woensdag komt; leuk getelefoneerd over de boodschapjes enzo... voel me ineens een lang getrouwd koppel, hihi. Zo gewoon en tevree eigenlijk, ahum. Morgen een vrije maandag. Nooit vervelend. Slaap goed mensen!! (Erik weer wat beter?) tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden