Vasja Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Goedemorgen allen Ik hoop dat jullie nog slapen ^^ een prachtige dag toegewenst! ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Goedemorgen. Ik probeer weer van het positieve uit te gaan Dus voor iedereen inclusief mijzelf een goede dag gewenst basta en Asterix reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Goedemorgen frummers. Tis al licht buiten, het waait en is ijzig koud, maar de sneeuw die gisteren is gevallen is helemaal weg ..... Binnen inmiddels al lekker warm weer en koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Een hele goede morgen allemaal, Hier een dik pak sneeuw Komt maar heel weinig voor Wat gek Yvonne, dat bij jou alles weg is En wat ik ook heel gek vind,is dat ik shift en enter samen vast moet houden, om een normale nieuwe regel te krijgen Dat is toch geen voorruitgang ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Dik pak sneeuw in de hoofdstad. Boosloze poging. Gisteren totaal niet gelukt. Dag wel gezellig afgesloten. Maar hé, heldere ontwaking en vandaag neem ik die eerste niet. fijne dag. rapilos en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Goedemorgen heerlijke saunadag gehad gister, vandaag dagje klungelen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Dagpact Lars Nadia Kohtje De basis voor vandaag. Geen alcohol. Voor de rest zie ik wel. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 1 uur geleden zei rapilos: Een hele goede morgen allemaal, Hier een dik pak sneeuw Komt maar heel weinig voor Wat gek Yvonne, dat bij jou alles weg is En wat ik ook heel gek vind,is dat ik shift en enter samen vast moet houden, om een normale nieuwe regel te krijgen Dat is toch geen voorruitgang ?! In Groningen is helemaal niks gevallen Rapi, gek he? Kreeg net fotootjes uit Amsterdam waar ze aan het sleeën zijn..... En dat van dat ctr. shift.... te gek voor woorden hoor. En nog wel meer wat echt een achteruitgang is. Dit had gewoon niet nodig geweest volgens mij. Maar goed..... tis niet anders.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 3 uur geleden zei Kohtje: Dagpact Lars Nadia Kohtje Reacher Vandaag geen alcohol, gisteren ook niet. Het helpt inderdaad om het per dag te doen. 'Nooit' is te ver weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Hoi, Reacher, nooit is inderdaad niet te overzien. Zefs nu ik al geruime tijd droogsta weet ik dat het kan kantelen. Voorbeelden genoeg wat dat betreft. Niet dat ik denk dat het gebeurt, maar ik houd het toch maar bij vandaag. Natuurlijk ben ik er nog weinig mee bezig, maar dit was altijd de onderliggende gedachte. Reacher houd vol. Het forum werkt. Veel schrijven! Nu onder de douche. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Even een vraagje: kunnen we ook geen lettertype meer selecteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Even kijken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 (bewerkt) Yvonne, alleen lettergrootte lijkt het. 12 februari 2017 bewerkt door Soothe Koeienfout weggewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Ja, vreemd hoor, maar goed, we zullen het ermee moeten doen Fijne dag verder Soothe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 You too. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Hahaha... ja, Spirit. Klein (kort) lijstje vandaag. Ik denk dat de meesten vandaag stiekem aan het niet-drinken zijn. Ik vraag me ook regelmatig af waarom ik me hier op het dagpactlijstje zal zetten. Lange tijd heb ik dat ook niet gedaan.. het betreft immers een afspraak met alleen mezelf. Ik beloof het niet aan forumgenoten, niet aan mijn vrouw, niet aan m'n familie... alleen aan mezelf. Dat hoeft niet wereldkundig gemaakt te worden. Maar de hardnekkigheid waarmee verscheidene mensen zich hier weer elke dag meldden deed me bedenken dat ik alles wat ik hier schrijf uit eigen ervaring put, dat ik hier mijn ervaringen deel met mensen die er misschien wat aan hebben, wat mee kunnen doen, of tips voor me hebben om het anders te doen. Waarom dus die dagelijkse afspraak om vandaag niet te drinken niet hier delen, samen met mensen die dat ook doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Voor mij is het toch een klein extra stokje achter de deur Kohtje. Ik wil morgen niet hoeven te zeggen dat ik toch gedronken heb maar natuurlijk is het helemaal aan mezelf. En het helpt toch als je weet dat anderen ook worstelen maar het vandaag niet doen. Maar ik snap jou insteek wel hoor. Hier is alle sneeuw ook zo goed als weg en het zonnetje straalt. Dagpact: Lars Nadia Kohtje Spirit Sis. Nog een fijn rest van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 1 uur geleden zei spirit: Dagpact Lars Nadia Kohtje Spirit Is dit alles voor vandaag? Goed, fijne dag allemaal. Hier is de sneeuw weer weg. Nouja, hij was iets langer, eerder op de dag stond ook mijn naam erbij Even opnieuw maar Reacher. Bedankt voor het hart onder riem Soothe. En dat per dag bekijken heb ik al van jou geleerd Kohtje! En dat in vrij korte tijd. Willen de hondjes alweer naar buiten Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Goeiemiddag, Ik meld me even, al was het maar om eefjes iets aan de stilte te doen hier: hallo hallo? Bij mij geen sneeuw maar al urenlang de zon. Ik voel me wat beter al hou ik niks over, dus heb alle kussens en dekens van de bank nu net naar buiten gegooid en dan maar hopen dat kou en zon de restjes virus zullen oplossen. Bahbah.... en ja ik had zelfs de moed om er een dweil door te doen. Nu een dutje.... tot later misschien Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Zojuist zei Reacher: Nouja, hij was iets langer, eerder op de dag stond ook mijn naam erbij Even opnieuw maar Reacher. Bedankt voor het hart onder riem Soothe. En dat per dag bekijken heb ik al van jou geleerd Kohtje! En dat in vrij korte tijd. Willen de hondjes alweer naar buiten Bolletje? 2 minuten geleden zei Sis: Dagpact: Lars Nadia Reacher Kohtje Spirit Sis. Nog een fijn rest van de dag Oops, en Sis er ook weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Ja Koh: heel erg belangrijk dat langer gestopten ondersteunend zijn op die manier! Mij deed en doet dat erg goed! Het wordt er vanzelfsprekender van, dat niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Hallo Smart. Of slaap je al weer. Net terug van een wandeling en boodschappen. Ik lees wel mee hier, hoor, maar ik ben niet zo van dat steeds maar kletsen. Ga goed, en laat die kussens en dekens niet buiten als het nog gaat regenen of sneeuwen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 TV filmtip: BBC2 18:45-21:00 Catch Me If You Can van Steven Spielberg uit 2002, met Leonardo DiCaprio in de hoofdrol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden