smart Geplaatst 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst 1 april 2017 Over die sexscenes: dat ging ook door mijn hoofd ja. Traditioneel vrijen? (hm) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 april 2017 Rapport Share Geplaatst 2 april 2017 Geen seksscenes en ook geen nachtdieren, ofschoon de titel van de film dit wel deed vermoeden. Redelijke film, gisteravond gezien. Nocturnal Animals. https://www.moviemeter.nl/film/523659 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2017 Eindelijk Moonlight gezien. Prachtig! Hele knappe film waarin niets te veel of te weinig is. Ik vond de film heel liefdevol. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 6 april 2017 Rapport Share Geplaatst 6 april 2017 Gisteren in het filmhuis de complete uitvoering van de Matthäus Passion o.lv. Reinbert de Leeuw en gefilmd door Cherry Duyns gezien. Mooier dan ik ooit hoorde en zag. Een aanrader!!! Soothe en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2017 Rapport Share Geplaatst 6 april 2017 Op 25-3-2017 om 01:01 zei basta: Hoe heet die syrische band, l.jane? las dit net pas basta; http://www.rtvkrimpenerwaard.com/web/agenda/arabische-film-en-muziekavond-theater-concordia/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 april 2017 Rapport Share Geplaatst 7 april 2017 Asterix, je bent niet lekker joh Vond het een geweldige film! Quinn en Asterix reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2017 Dancer gezien gisteren. Ducumentaire over Sergei Polunin, jonge briljante Russische danser. Briljant, ontroerend, zeer tot nadenken stemmend. Wat we toch allemaal doen met de beste bedoelingen soms. Prachtig. Ik was samen met mijn dochter van 12. We waren na afloop stil. https://youtu.be/c-tW0CkvdDI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 7 april 2017 Rapport Share Geplaatst 7 april 2017 Ja, daar wil ik ook graag heen, Lika. Oh LadyJane, dank je wel, wat een mooie muziek, haar stem maar ook die violist!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 15 uur geleden zei JaNina: Asterix, je bent niet lekker joh Vond het een geweldige film! Hihi, ik ben nooit lekker. Vond jij hem geweldig? Das dan wel weer fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2017 Rapport Share Geplaatst 11 april 2017 net terug van: Réparer les Vivantss, wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 april 2017 Rapport Share Geplaatst 11 april 2017 Mooi dus. Ik heb Monk gezien. Ook wow! Lief hypochondertje met een héle zware rugzak, in alle opzichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Leuk. Op mijn lijstje erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Boss Baby gezien. Bah. Kinderfilm waar de kinderen heen wilden. Zij werden er echter ook niet blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Taxi Teheran gezien. Aanrader. Documentaire actige film over leven in Teheran vanuit een taxi. Net als die serie zeg maar. Maar Teheran is anders.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Ik was naar American Honey, en morgen naar de Matthaus Passion o.l.v. Reinbert de Leeuw, en 's avonds Verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 (bewerkt) Die Matthaus Passion heb ik vanmiddag ondergaan via Uitzending Gemist. Een heel indrukwekkende uitvoering, behoorlijk anders dan we gewend geraakt waren. Aanrader is ook de documentaire over de voorbereidingen ervan: "De Matthaus Missie van Reinbert de Leeuw". Ook te vinden via "Uitzending Gemist". 16 april 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2017 Rapport Share Geplaatst 16 april 2017 Die zag ik al eerder juist. Nu dus toe aan de volle 3 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2017 Rapport Share Geplaatst 19 april 2017 Het is niet helemaal het meest beschreven genre hier maar: the Fast and Furious 119 is zeker het bekijken waard Mieterse mannen die elkaar dwarszitten in opgevoerde rollatoren (Vin Diesel wordt ook n dagje ouder) Heerlijk! Het heeft mij weer een avond geholpen om niet te drinken. Daar zijn deze films perfect voor, voor mij. Geen intense emoties, geen pijnplekken die geraakt worden. Gewoon hopen dat die superbadass onderzeeboot die Lamborghini niet onder het ijs vaart ( ja echt! ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 O, die film heb ik ook zo'n zin in Etty. Ik denk nog steeds aan Paterson.heeft denk ik mijn leven blijvend beïnvloed...grappig. Juiste ding op juiste moment en plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2017 Vandaag 20 th century women gezien. Ik vond hem zalig. De muziek, de tijd, het verhaal en het spel. Beetje lang misschien. Vriendin met wie ik was vond het zeker te lang. Van mij had er nog wel een groot en meeslepend moment aan toegevoegd mogen worden en dan 20 minuten minder film. Zoiets. Maar heel tevreden. Wat vond jij @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 (bewerkt) Volgens mij speelde de film in 1979. Opname Carter was uit '79 en Jamie was in '64 geboren en 15 jaar in de film... weg met die jaren '80! 4 mei 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Loving en The day will come.straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Jongens, hoe krijgen jullie het voor elkaar allemaal? Ik doe echt mijn best,maar vaker dan twee keer per maand lijkt me niet te lukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2017 Song to song, met Ryan, geen plot, klinkt als een win-win situatie. Ga ik proberen te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2017 tja Lika, mijn kinderen zijn de deur uit en hebben een eigen leven, en ben bij het filmhuis gaan werken, juist omdat film een hobby is. Gisteravond een extra inval avond en vanavond mijn eigen diensten; Lady Macbeth en Their finest dus. Wij lopen hier een beetje achter vergeleken bij de grote steden, maar uiteindelijk zie ik vaak dezelfde films. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden