Spring naar bijdragen

Films

Lika

Aanbevolen berichten

Die Matthaus Passion heb ik vanmiddag ondergaan via Uitzending Gemist. Een heel indrukwekkende uitvoering, behoorlijk anders dan we gewend geraakt waren. Aanrader is ook de documentaire over de voorbereidingen ervan: "De Matthaus Missie van Reinbert de Leeuw". Ook te vinden via "Uitzending Gemist".

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet helemaal het meest beschreven genre hier maar: the Fast and Furious 119 is zeker het bekijken waard :)

Mieterse mannen die elkaar dwarszitten in opgevoerde rollatoren (Vin Diesel wordt ook n dagje ouder) Heerlijk! Het heeft mij weer een avond geholpen om niet te drinken. Daar zijn deze films perfect voor, voor mij. Geen intense emoties, geen pijnplekken die geraakt worden. Gewoon hopen dat die superbadass onderzeeboot die Lamborghini niet onder het ijs vaart ( ja echt! :D). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Vandaag 20 th century women gezien. Ik vond hem zalig. De muziek, de tijd, het verhaal en het spel. Beetje lang misschien. Vriendin met wie ik was vond het zeker te lang. Van mij had er nog wel een groot en meeslepend moment aan toegevoegd mogen worden en dan 20 minuten minder film. Zoiets. Maar heel tevreden. Wat vond jij @Etty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja Lika, mijn kinderen zijn de deur uit en hebben een eigen leven,
en ben bij het filmhuis gaan werken, juist omdat film een hobby is.
Gisteravond een extra inval avond en vanavond mijn eigen diensten;
Lady Macbeth en Their finest dus. Wij lopen hier  een beetje achter
vergeleken bij de grote steden, maar uiteindelijk zie ik vaak dezelfde films.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...