Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 februari


Vasja

Aanbevolen berichten

Hier in Noord-Holland wel sneeuw! Eindelijk! Hier valt bijna nooit wat. Ik heb de slee waarop mijn eigen zoons hebben gezeten uit de schuur gehaald en ga zo kleindochter ophalen om te sleeën.  Dat is dan ook het enige wat ik leuk vind aan sneeuw, haha! 

En wat mezelf betreft mag de lente zo spoedig mogelijk komen, ik wil de tuin weer in! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die regelafstand...:(.
ik doe nu bij de volgende regel Shift en Enter tegelijk, maar dat zijn weer twee toetsen tegelijk waar ik liever gewoon één toets (Enter) gebruik.

Wat dat eendjes rijden betreft.. momenteel is het me niet mogelijk in m'n Dyane te rijden, geen stuurbekrachtiging.
Zelfs mét stuurbekrachtiging houd ik het maar korte stukjes vol.
Tekenen/schilderen gaat bijna niet, eigenlijk is alles waar ik voor leef nauwelijks mogelijk momenteel.
En toch hou ik de moed er in. Als ik "het is zoals het is" niet meer zou accepteren zou ik er van aan de drank gaan.

Gelukkig heb ik tijdens m'n herstelperiode het één en ander anders leren (in)zien.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spud :heart:

Een mooie lay-out vind ik het. Het is even zoeken, maar dat went snel.
Spud er is mij niet bekend dat jij kinderen hebt. (lees ik je verkeerd)
Bedoel je de poezenbeesten, maar die komen je niet opzoeken
als je in de goot ligt denk ik.

Nu hoef ik niet alles te weten, maar ik dacht dat je kinderloos was.

Een groet en een fijne avond.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg leuk feestje gehad, heel veel gedansd, de hele avond thee en water. Men schonk geen alcohol en toch waren er zo 150-200 mensen tussen de 18-40. Best bijzonder en voor mij wel erg fijn. Kan best tegen de drank om me heen maar het is wel erg fijn als ieder nuchter is en lekker gek danst puur uit zichzelf. Nu slapen.........!!! De eerste frummer gaat zo alweer een dagdraad maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...