Soothe Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Tot uw dienst. En overigens allen een goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Hier in Noord-Holland wel sneeuw! Eindelijk! Hier valt bijna nooit wat. Ik heb de slee waarop mijn eigen zoons hebben gezeten uit de schuur gehaald en ga zo kleindochter ophalen om te sleeën. Dat is dan ook het enige wat ik leuk vind aan sneeuw, haha! En wat mezelf betreft mag de lente zo spoedig mogelijk komen, ik wil de tuin weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Nee Bor, die elfstedentocht wordt ' em niet meer, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Je kunt 'm toch ook fietsen, Bor? Met pinksteren, staat me wat van bij.. Je fiets hoef je niet steeds in het vet en uit het vet.. Of ben je meer een kijker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 `Shift+Enter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Ja, die regelafstand.... ik doe nu bij de volgende regel Shift en Enter tegelijk, maar dat zijn weer twee toetsen tegelijk waar ik liever gewoon één toets (Enter) gebruik. Wat dat eendjes rijden betreft.. momenteel is het me niet mogelijk in m'n Dyane te rijden, geen stuurbekrachtiging. Zelfs mét stuurbekrachtiging houd ik het maar korte stukjes vol. Tekenen/schilderen gaat bijna niet, eigenlijk is alles waar ik voor leef nauwelijks mogelijk momenteel. En toch hou ik de moed er in. Als ik "het is zoals het is" niet meer zou accepteren zou ik er van aan de drank gaan. Gelukkig heb ik tijdens m'n herstelperiode het één en ander anders leren (in)zien. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 11 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 5 uur geleden zei Kohtje: Dagpact; Bor Reacher Kohtje Vasja Daar is die duivel weer, verspreid de gedachte als inkt in m'n brein -.-' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Mep die duivel weg Vasja Mepper de mep mep Zo, die is weg Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Vasja Zorg dat je iets in je maag hebt. Ja echt Fleurie Ik zie waar ze gelopen heeft hier binnen. Overal liggen van die kleine druppeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Hoi Spud Een mooie lay-out vind ik het. Het is even zoeken, maar dat went snel. Spud er is mij niet bekend dat jij kinderen hebt. (lees ik je verkeerd) Bedoel je de poezenbeesten, maar die komen je niet opzoeken als je in de goot ligt denk ik. Nu hoef ik niet alles te weten, maar ik dacht dat je kinderloos was. Een groet en een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Sorry Spud, waar bemoei ik me ook tegenaan Ja Houtje had twee kinderen. Ik zie nu dat je het geheel gekopieerd had. Wees jij er maar voor de beestenboel. Dat is een goed ding. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Zeg Spud, die kat eet je op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Zijn je hondjes weer bijgekomen van de sneeuw Bolletje? Mijn grote rode kater heeft de hele dag ( waarschijnlijk tegen zijn zin) buiten gezeten. Ik was zelf niet thuis. Die was boos zeg. Hij negeert me nog steeds.. Anyway, niet gedronken vandaag, en ga ik ook niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Erg leuk feestje gehad, heel veel gedansd, de hele avond thee en water. Men schonk geen alcohol en toch waren er zo 150-200 mensen tussen de 18-40. Best bijzonder en voor mij wel erg fijn. Kan best tegen de drank om me heen maar het is wel erg fijn als ieder nuchter is en lekker gek danst puur uit zichzelf. Nu slapen.........!!! De eerste frummer gaat zo alweer een dagdraad maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden