Goedehoop Geplaatst 6 april 2017 Rapport Share Geplaatst 6 april 2017 Wat een liefde en complimentjes op dit draadje zeg. Jij moet echt veel goed gedaan hebben Reacher dat je dat allemaal te horen krijgt! Ik sluit mij aan, ik moet altijd erg om je lachen en je bent ook lief. Knap???? uhhh ik weet het niet, maar daar gaan we dan voor het gemak gewoon vanuit. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Ik denk ook knap wil je met me trouwen?? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Reacher heb je draadje gelezen, respect voor je. door jou krijg ik vooral het gevoel er niet alleen in te staan en dat helpt zo enorm. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 april 2017 Rapport Share Geplaatst 8 april 2017 Dit is echt de allerergste stroopdraad! Lekker. Reacher, ik moet ook vaak om jou lachen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2017 Ik zeg volmondig 'ja!' Vasja! Mag ik de bruidstaart kiezen? Goede Hoop. Ik ben werkelijk wonderschoon! Ik heb een prachtig velletje en schitterende beenderenstructuur. Eh, vanuit de binnenkant bezien he. Vanuit de buitenkant bezien ben ik gewoon, met de zwaartekrachteffecten van een 46 jarige Smaragd: ik ben ook zo blij met jou. Veel herkenning. Allebei wees en daarnaast heb je me veel goed gedaan met je ervaring vertellen over het verlies van je ouders en hoe je dat gemotiveerd heeft om van alcohol af te blijven. Basta jij bent ook grappig! Groepsknuffel!!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 11 april 2017 Rapport Share Geplaatst 11 april 2017 Hahahaha xD Ja tuuuuurlijk mag jij de bruidstaart kiezen ^^ Wat wil je??? Chocoladetaart?? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Yes!!!! Of colataart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Goedemorgen Lars en Reacher, jakkes, colataart, moet er niet aan denken, nu en nooit niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 even verkeerd draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 En wat ga je aantrekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Niets groots.. Ik dacht aan dat dingetje dat Kate die prinses van GB droeg. Alleen vond ik die sleep wat kort Jij? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Ja die is wel een beetje kort Ja Ik ga voor deze : Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Die sleep is best nóg aan de lange kant... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Smaakvol maar wel een beetje koud Vasja. Gelukkig mag je wat sleep van mij lenen. Kohtje heeft misschien wat sluier in zijn ogen en ziet sleep waar er geen is. Oh en trouwlocatie moet in Las Vegas, door Elvis-imitator en dat is natuurlijk Lars. Daar lever ik desnoods mijn cola bruidstaart voor in. Now.. For something completely different: Gisteravond met mijn zus over het heengaan van mijn moeder gesproken. Onze gevoelens over dat heengaan zijn verschillend en dat levert eenzaamheid op, voor ons allebei. Het was ook later op de avond dat we spraken en ik had gisteravond liever die drankroes dan het gepieker dat het opleverde of het verdriet en het wakker liggen. Ik merk dat ik het moeilijk vind om daarover op Ditjes en Datjes te schrijven. Ik heb wat terug zitten lezen, en dan zijn er in periodes wel lange dagdraden waar alles wordt gedeeld. Als iedereen zijn of haar beslommeringen op de dagdraad zou schrijven, ipv op de eigen draadjes zou er wel meer interactie zijn tussen forumleden, maar het maakt je ook kwetsbaarder-der-der. Herkennen jullie die terughoudendheid om alles op de dagdraad te schrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Grappig Reacher: zeg ik ook altijd. 'Now...for something completely different' . Kom ik op je bruiloft leuke funny walk doen;-) Liever die roes..... dat denk je. Dat begrijp en herken ik wel, maar het is super korte termijn denken. Want geen oplossing, geen verwerking, geen ergens op de achtergrond laten sudderen....Niets. Alleen die roes, weg. Dan komen al die gevoelens die je nu beschrijft alsnog later. Waarschijnlijk ben je die nu aan het verwerken. Met drank stop je weg. Er wordt niets verwerkt en je helpt jezelf er dus niet mee. Toch? Schroom op dagdraad...steeds minder. Ik begrijp dat sommigen het juist prettig vinden als daar wordt gedeeld. Soms is het ook wel prettig om het juist niet daar te schrijven. Weet zelf niet of en waar ik de grens trek. Hoe de wind waait denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 Ja ik merk dat wel ja. Ik vind zelf de dag draad niet goed te volgen. Ik kan het niet bijhouden. Maar anderen waarschijnlijk wel, anders was die niet zo druk bezocht ^^ Heel knap dat je niet hebt gedronken! Wat erg dat je je in je verdriet zo eenzaam voelt zeker moeilijk en eenzaam als je een partner hebt die drinkt. Heeft hij/zij wel plannen om te stoppen? KUS! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2017 Rapport Share Geplaatst 12 april 2017 lieve Reacher, wat zou je liefde voor je moeder waard zijn zònder dat verdriet en gepieker? (en mèt drankroes? brrrr) nog bruids-oudje nodig in Vegas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2017 Jullie hebben gelijk, helemaal! Mijn moeder verdient beter. Ik trouwens ook come to think of it. Lika: zo ontzettend lachen die funny walks. Heb het weleens na proberen te doen, slecht voor de rug Vasja: mijn lief peinst, piekert en denkt er niet over om te stoppen met drinken. Maar hij rookt ook terwijl ik al jaren gestopt ben. Het is niet makkelijk, maar ik weet dat het kan. Kussssss LadyJane: hoezo oudje jij bent natuurlijk opper bloemenmeisje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2017 Rapport Share Geplaatst 13 april 2017 (bewerkt) elke dag even oefenen dan; 13 april 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2017 Rapport Share Geplaatst 13 april 2017 soooooo, lady jane. Heb ik je langer niet gezien dan ik dacht.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 april 2017 Rapport Share Geplaatst 13 april 2017 Petje af hoor Reacher, veel respect voor jou ^^ jij verdient ook beter ja! En na de keuze voor de roes komt de volgende ochtend weer spijt. En verdriet is niet verwerkt, dat moet nog. Dat staat stil. Dus erdoorheen is het beste en het moeilijkste, maar met het beste resultaat. Sterkte! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Hoe is het vandaag met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Op 13-4-2017 om 09:36 zei Kohtje: soooooo, lady jane. Heb ik je langer niet gezien dan ik dacht.. En wat heeft ze een grote camera in haar handen! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2017 Lady Jane is toch degene in het wagentje? Moeilijke dagen achter de rug. Veel sociale contacten: fijn. Sociale contacten zitten wel allemaal aan de alcohol, desnoods slepen ze het met zich mee naar mij basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden