Reacher Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Niet zozeer alle tekst, maar wel al het gevoel van dit liedje. Kinderverdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Grote knuffel voor jou. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ik breng jou ook een bloemetje Ik las je intro.... en laatste blz. Fijne dag gewenst Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 5 uur geleden zei Artemis: goedemorgen Hoi! Ik ben zelf dol op dit weer, maar ik woon samen met zes zielen die bang zijn van stormachtige wind. Mijn katten en mijn vriend. Die moeten allemaal tegelijk op schoot en dat is best claustrofobisch. Ik ga nu dus even met muziekoortjes in naar buiten. Ik voel me daar wel schuldig over maar ik móet even voor de innerlijke Reacher zorgen. Quinn, Artemis en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Pas maar goed op Reacher, is ze waard. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 las ik toch muzie koortjes, was dah , kwartje viel wat later, maar met oortjes hoor je die heerlijk storm toch niet ? Dat vind ik juist zo fijn, de wind om je kop. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Muzie koortjes zijn misschien ook fijn De harde wind zou ook een goed idee zijn geweest maar daar dacht ik eigenlijk niet aan In plaats daarvan had ik opzweep muziek. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Jij OK ? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 12 uur geleden zei Artemis: Jij OK ? ...als ik maar bezig blijf. Bezig zijn is goed voor mij. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 ja het houdt je van de straat hè , bezig blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 (bewerkt) Op 8-5-2021 om 08:26 zei Artemis: ja het houdt je van de straat hè , bezig blijven Het houdt me van het piekeren, bezig zijn met constructieve dingen waar ik trots op kan zijn achteraf. Maar ik begin nu iets te hard te rennen. Alles of niets, het dilemma van het verslaafde brein. 9 mei 2021 bewerkt door Reacher D’ en t’s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Hmm ja, ik snap je. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 ja ik snap je ook, ik loop ook tegen mijn brein aan, vlucht voorwaarts... probeer rust te nemen waar je kan Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Op 29-4-2021 om 22:17 zei Reacher: Kinderverdriet. Ach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 I'm gonna kill you with kindness and smother you with love. Bob en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Dit maakt me echt zó blij! Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Mooi zo Ik wilde ook nog dat gruwelijke nummer "baby don't go" plaatsen, maar die kans heb je vergooid Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Je bent zo gek als een helicopter, but I love it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Je weet het, er lopen meer gekken los rond, dan er opgesloten zitten... Misschien moet ik een extra pilletje nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Misschien moet ik een extra pilletje nemen. Hoogste vitamine C. Get it? C. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Daar is geen hartje groot genoeg voor @Reacher ik zit hier te grijnzen joh Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Thanks, je hebt me door een moeilijke avond gesleept. If ever I can return the favour... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Waar heb je anders vrienden voor? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden