bolletje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ik denk dat je man lekker zal smikkelen en jij een hele hoop krijgt. Heb je dan ook wel dik en dubbel verdiend Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Tjee Quinn. Hartstikke knap. Voor mij komt het over als winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 chique - le freak was net op de radio.. vandaar Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Super chique;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Een ordinaire omelet kan er soms nog wel beter in glijden dan iets duurs en dat 7 keer. Ik had er ook eentje, met tomaat, kaas en ham dronder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ja super annoying zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Jeetje Spud, geef mij ook zulke buren Hier weer lekker nuchter gebleven Wel weer moe Enfin, Vanaf volgende week, wordt het een stuk rustiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Wat een dag weer. Maar ik ben er nog. Ik ga plat en hopenlijk wat gemiste slaap van gisteren inhalen. Welterusten Quinn: hele goede beslissing! rapilos, Lika en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ik check droog uit. Weltrusten luitjes! Lika, rapilos en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Doodop, maar tevreden. Pianouitvoering jongste. Na de uitvoering was er een drankje. En opeens had ik het moeilijk. Was niet voorbereid. Had me niet bedacht dat het zo zou eindigen. Man nam wijntje. Ik ben afzijdig gaan staan. Toen ging het wel weer weg. Boodschappen gedaan. Thuis nam man nog een wijntje. Gezegd dat ik het even lastig ermee had. Begrijpt hij en hij drinkt bijna nooit. Toen ging het gevoel weer weg. Gek hoe het je soms overvalt. Scherp blijven! Moe maar voldaan. Achteraf... droog. Tot morgen! haddock, Stekker, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 droge afmelding. Trust rapilos, Lika en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Quinn wat liet je me schrikken, ik las het niet goed...... pfff, even bijkomen. Hier ernstig verliefd; berg mij maar op, wat is dit vermoeiend zeg Nou ja, zolang ik niet drink voelt het wel in orde.... Afmelding dus geslaagd. nu gauw naar Happy Valley... Trusten! :musicnote: Lika, nancy, haddock en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Droog!! smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Naief misschien, maar wat doet die spammer dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Die spammer zette advertenties in verschillende draadjes op dit forum. Maar die berichten worden wel weggehaald, dus besteedt er maar geen aandacht aan. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Hallo, heb eigenlijk niet meer op dit moment dan Hallo, ik weet verder niets en dat kan lastig zijn, maar goed bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 ik deed vroeger hier wel vaker als het rustig was en ik de laatste was een epistel schrijven over van alles en nog wat, omdat ik wist dat niemand het zou lezen, want de nieuwe dagdraad kwam er aan en iedereen gaat daar dan weer naar toe, soms deed ik dan ook de nieuwe dagdraad starten zodat ik ook eens de eerste was,dom idee achteraf maar goed zo ging het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Maar wat vinden jullie ervan dat al sinds jaar en dag dit forum wordt uitgeplozen door de bots van Google, Yahoo! en Bing? Regelmatig staan deze "gasten" aangemeld, maar ze komen niet voor in de deelnemerslijst... Ze zitten overal en altijd. We gaan zien wat ze doen. Dealjarenpiratenpartijstemmer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 dank je Bor, het gaat goed op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Volgens mij wordt er nog wel nagelezen hoor van de dag ervoor. Tegenwoordig wel weer Herman. Wat zijn 'bots' Artax? Tja wat Bing etc hier doen begrijp ik ook niet. maar kom, heb wat maagpijn. Nog een rennie en nu slapen, dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Hier ernstig verliefd; berg mij maar op, wat is dit vermoeiend zeg 27 punten! smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Bots zijn machines, algoritme lezers, we zijn al zo oud dat we ons niet meer druk hoeven te maken. Dedrukmakert smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 misschien moet ik gedachten weer posten, als ze wel gelezen worden, dank je smart erik en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 29 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Hallo Herman ^^ Ben je de dag droog doorgekomen? ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2017 Ja hoor Herman dagdraadjes worden de volgende dag gewoon nog gelezen. Benieuwd naar je verhaal. @Spud, weet jij veel wat die man in zijn jacuzzi uitspookt waar hij liever een boom voor heeft een stuk zwart op wit met dat hij die boom niet weg wil en jij niet aansprakelijk bent voor kosten door schade veroorzaakt door die boom lijkt me nuttig. Zeker omdat nu het de enige boom is die boom juist meer wind vangt. (ja ik bedoelde idd dat liedje dat jij gepost had, maar die gitaarsolo met kettingzaag vond ik ook leuk) Die bots van google enz. dat moet een bewuste keuze van Tactus zijn. Elke site kan met robots.txt een file maken die zegt dat je als beheerder van de site niet wil dat je gevonden wordt door google.https://support.google.com/webmasters/answer/6062596?hl=nl maar ja Tactus wil natuurlijk wel dat als je tikt alcohol hulp ..... dat dit forum ergens bovenaan de zoekresultaten doet. Door alles wat die bots zoeken en koppelen vinden meer eindgebruikers deze site. En ondertussen slaat google alles op want google wil alles weten van iedereen. Die spammers die worden betaald door de ads waar mensen op klikken. Door als computernerd een programma te maken die automatisch accounts aanmaakt en spamt zijn er toch een x aantal personen die klikken op die advertenties en dat zijn de inkomsten. Dat is het enige wat je kan doen. Nooit op de advertentie klikken en altijd rapporteren. Jammer genoeg is de reactietijd van Tactus zo langzaam dat het de moeite waard is voor de spammer. Het blijft hier zo een dag staan en iedereen die ziet de ads. Nu dagdienst. Groetjes..... rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden