Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 januari


Vasja

Aanbevolen berichten

Doodop, maar tevreden. Pianouitvoering jongste.

Na de uitvoering was er een drankje. En opeens had ik het moeilijk. Was niet voorbereid. Had me niet bedacht dat het zo zou eindigen. Man nam wijntje. Ik ben afzijdig gaan staan. Toen ging het wel weer weg.

Boodschappen gedaan. Thuis nam man nog een wijntje. Gezegd dat ik het even lastig ermee had. Begrijpt hij en hij drinkt bijna nooit. Toen ging het gevoel weer weg. Gek hoe het je soms overvalt. Scherp blijven!

Moe maar voldaan. Achteraf... droog. Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quinn wat liet je me schrikken, ik las het niet goed...... pfff, even bijkomen.

 

Hier ernstig verliefd; berg mij maar op, wat is dit vermoeiend zeg :D  :blink:

 

Nou ja, zolang ik niet drink voelt het wel in orde....

Afmelding dus geslaagd.

 

nu gauw naar Happy Valley...

 

Trusten! :musicnote:  :musicnote: :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik deed vroeger hier wel vaker als het rustig was en ik de laatste was een epistel schrijven over van alles en nog wat, omdat ik wist dat niemand het zou lezen, want de nieuwe dagdraad kwam er aan en iedereen gaat daar dan weer naar toe, soms deed ik dan ook de nieuwe dagdraad starten zodat ik ook eens de eerste was,dom idee achteraf maar goed zo ging het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat vinden jullie ervan dat al sinds jaar en dag dit forum wordt uitgeplozen door de bots van Google, Yahoo! en Bing?

Regelmatig staan deze "gasten" aangemeld, maar ze komen niet voor in de deelnemerslijst...

 

Ze zitten overal en altijd.

We gaan zien wat ze doen.

 

Dealjarenpiratenpartijstemmer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Herman dagdraadjes worden de volgende dag gewoon nog gelezen. Benieuwd naar je verhaal.
 
@Spud, weet jij veel wat die man in zijn jacuzzi uitspookt waar hij liever een boom voor heeft ;)  een stuk zwart op wit met dat hij die boom niet weg wil en jij niet aansprakelijk bent voor kosten door schade veroorzaakt door die boom lijkt me nuttig. Zeker omdat nu het de enige boom is die boom juist meer wind vangt. (ja ik bedoelde idd dat liedje dat jij gepost had, maar die gitaarsolo met kettingzaag vond ik ook leuk)
 
Die bots van google enz. dat moet een bewuste keuze van Tactus zijn. Elke site kan met robots.txt een file maken die zegt dat je als beheerder van de site niet wil dat je gevonden wordt door google.https://support.google.com/webmasters/answer/6062596?hl=nl maar ja Tactus wil natuurlijk wel dat als je tikt alcohol hulp ..... dat dit forum ergens bovenaan de zoekresultaten doet. Door alles wat die bots zoeken en koppelen vinden meer eindgebruikers deze site. En ondertussen slaat google alles op want google wil alles weten van iedereen.

 

Die spammers die worden betaald door de ads waar mensen op klikken. Door als computernerd een programma te maken die automatisch accounts aanmaakt en spamt zijn er toch een x aantal personen die klikken op die advertenties en dat zijn de inkomsten. Dat is het enige wat je kan doen. Nooit op de advertentie klikken en altijd rapporteren. Jammer genoeg is de reactietijd van Tactus zo langzaam dat het de moeite waard is voor de spammer. Het blijft hier zo een dag staan en iedereen die ziet de ads.

 

Nu dagdienst. Groetjes.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...