Vasja Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 (bewerkt) Goeiesmorges allen ^^ Een prachtige dag toegewenst! Hoe is het vandaag met je Sbs? 28 januari 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ook al even wakker. Goedemorgen Vasja. Jij bent vroeg. Laat het goede voor mij maar even weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Beterschap Lars!! Zet mezelf toch maar op het dagpact :/ Dagpact : Lars Vasja Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Beterschap Lars! Snel je bed maar weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Beterschap Lars, heb je die uitdaging ook meteen maar gehad. Singbluesilver... sterkte, heel veel. Rotsituatie, maar echt, hulp krijgen wanneer je die nodig hebt, gaat je vooruit helpen. Probeer lief en mild voor jezelf te zijn (eitje, toch?). Voor iedereen een zo goed/prettig/fijn/gezellig/vrolijk/whatever mogelijke dag. Vanavond is ie sowieso voorbij. Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Goedemorgen frummers. Buiten wordt het al licht, een heel mooie knalrode zonsopgang... De vorst is weg, ook wel fijn. Binnen staan koffie en thee klaar. Heb alvast een bakje voor Sbs ingeschonken... Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Lief van je Yvonne. Dank. Iedereen een fijne dag. Vandaag gaat jongste pianouitvoerinkje geven. Leuk en spannend, Sbs❤ Quinn: dagpact niet vandaag? Fijne dag bij je geliefden. Lars: iets verkeerds gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Een hele goede morgen allemaal, Slaap nog steeds bijna 10 uur per nacht Oefeningen voor mijn rug al gedaan. Straks een paar uurtjes werken SBS, Ik denk aan je hoor Houdt je taai he Yvonne, Dank voor de koffie Ja, de vorst is weg gelukkig (voor mij dan he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Goedemorgen, Dagpact : Lars Vasja Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Goedemorgen! Fijne droge dag allemaal. Dagpact : Lars Vasja Nadia Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Goeie morgen allemaal Vandaag de 17 e dag van de a.d. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Hoe is het Bol. Zon door de gordijnen? Schijnt ie al of schijt ie nog? ( @ Yvonne;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Goedemorgen Quinn. Waarom niet op het dagpact? Omdat ik een sufferd ben. Vanavond etentje van m'n werk. Dagpact: Lars Vasja Nadia Lieselotje Quinn Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 goedemorgen, Ook al even wakker. Goedemorgen Vasja. Jij bent vroeg. Laat het goede voor mij maar even weg. beter krijg je niet, sbs.. kun je er wel van maken. met wat hulp kun jij er de goedste morgen van je leven van maken. Dagpact:LarsVasjaNadiaLieselotjeQuinn kohtje geen etentje vanavond maar ik ben óók een sufferd. altijd al geweest, en ik moet zeggen.. het begint te wennen. Singbluesilver en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Mogge hier ook slechte nacht. Dagpact stekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Moghu Lika. Nee die heeft zich nog niet laten zien. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Niet om flauw te doen, maar de zon is hier al wel! Ik stuur hem even door hoor Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Dagpact:LarsVasjaNadiaLieselotjeQuinn kohtje stekker smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Mogguh allen! Dagpact:LarsVasjaNadiaLieselotjeQuinn kohtje stekker smart Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Dank je Smart. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 (bewerkt) Hahaha xD Frustrerend hè spirit die mensen waarbij alles altijd helemaal verschrikkelijk is en niks is goed. Erg annoying. Wel beetje voor jezelf zorgen hè Bor!! Pfffft, alleen thuis vanavond, wil keiharde metal en naar de stripclub xD is er alleen geen in de buurt helaas... 28 januari 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Zevengangen diner inclusief geselecteerde wijnen. Zonet mijn leidinggevende gebeld en afgezegd. Nu een idiote, aanstootgevend goed gevulde omelet aan het bakken. Voelt als verliezen, maar liever dat dan de kater van morgen. Damn. Singbluesilver, Vasja en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Heel knap Quinn. Ik had altijd het gevoel dat ik iets heel fijns van mezelf had afgepakt. Maar morgen geen kater inderdaad. Geeft jezelf maar een schouderklopje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Zevengangen diner inclusief geselecteerde wijnen. .. chique, hoor. jammer van die wijnen, die bederven de pret. Nu een idiote, aanstootgevend goed gevulde omelet aan het bakken. nog veel chiquer... wat lars zegt: overwinning!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ik heb gekookt alleen. Hij heeft alleen de tafel gedekt dat lukte mij er niet meer bij. chique hoor. een kok met personeel smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden