Vasja Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedemorgen ^^ een mooie dag toegewenst iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedemorgen. Nog steeds zwaar verkouden, zo maar weer naar het werk. Zal wel weer stervenskoud zijn. Man is jarig, vandaag ook maar even gebak halen, maar niet aan de kilokiller denken dus. Oh de badkamer is vrij, latersss.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Gefeliciteerd met je man, beterschap Nancy Ik ga wel de honden uitlaten goed dik aankleden, de honden zijn al dik aangekleed. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedemorgen allemaal! Gefeliciteerd met je man Nancy. Ik wel redelijk geslapen wang/kaak lijkt nu nog wel dikker dan gisteren. Kan amper mijn mond bewegen (lekker rustig hier voor iedereen). En door met de pijnstillers. Bah nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedemorgen allemaal☉ Dagpact: Lars Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedmorgen. Pijn hier ook gezakt. Net wakker. Hoor gezellige geluiden in het huis. Ben de laatste die wakker wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedemorgen Gefeliciteerd Nancy, smakelijk vast Sis, Sita2, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Vannacht gaan we samen Vol. Fijn dat het ook maar mensen zijn. Goed om te weten:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Vannacht gaan we samen Vol. Fijn dat het ook maar mensen zijn. Goed om te weten:-) Haha Ik vond het wat teleurstellend, die uniformen maken er dus heel wat meer van Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedemorgen. Gefeliciteerd Nancy, met man en badkamer. Lekker aan de Brinta vandaag Sbs? Op dit tijdstip al de laatste? Vroege vogels daar Lika. Vol, doe mij vanavond jouw droom maar Dagpact: Lars Rosa Quinn Vol en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Ontspanningscentrum piloten Schiphol: Vol Lika Quinn Quinn en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedemorgem Dagpact Lars Rosa Momentum Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Grinn... wordt nog gezellig daar. Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Brinta bah ook zo'n trauma. Kopje thee dan maar en soep straks. Dromen van piloten prima maar dan wel met uniform aan!! Anders vallen ze wel heel erg van hun voetstuk zo te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Nee nee nee, ik zeg het niet. Fijne dag vandaag mensen. Als alles gaat zoals ik me heb voorgenomen, gaat het een zware worden. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Succes vandaag quinn! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Quinn ❤ Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 (bewerkt) Lars..zelfs mijn man kon er net om lachen 18 januari 2017 bewerkt door Vol Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Ja, maar die hoeft niet mee vannacht:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Even voor de duidelijkheid; sauna's zijn niet-erotisch ! lady jane, smart, Sita2 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedemorgen allemaal, Koud en mistig,eerst maar koffie en zo op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedemorgen allemaal, Echt koud zeg ! Straks yoga, dus door de kou Weer behoorlijk last van mijn rug vanochtend Volgende week afspraak gemaakt, met weer een andere fysio En..weer 10 uur geslapen vannacht Is toch niet normaal he Sita2 en lidia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 goedemorgen, kamte, moed, wijsheid.. DagpactLarsRosaMomentum kohtje Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goedemorgen frummers. Slecht geslapen ... moet naar de tandarts straks en had allerlei vervelende dromen... Maar uiteindelijk toch nog weer een gat in de dag.. Koffie en thee staan klaar, Eerst maar een bakje thee en bedenken wat er wél leuk is allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden