Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 januari


Aanbevolen berichten

Even voor jou Nooit Genoeg, gewoon gaan. Ik werd erg goed ontvangen. Ik had zo vanavond weer gegaan maar dat is toch een eindje rijden en ik had het niet gehaald vandaag vanwege het kinderfeestje, maar a.s. dinsdag ga ik zeker weer. De AA hier in mijn buurt vond ik niet zo fijn. Dat zal ook wel weer verschillen, maar ik merkte echt een stuk betrokkenheid en je hoeft maar een half woord te zeggen en de ander begrijpt je omdat hij hetzelfde probleem heeft.

Ik heb veel hulpverlening gehad maar ik leer in een groep het meest als een op een met de hulpverlener. Ik zou zeggen gewoon doen!

Oh en het feestje ging best goed. Ik leer beter mijn overload aan prikkels te herkennen en hoe ik dat dan creatief oplos. Dat was een uitdaging.

Nu ook iemand van de groep van gister heeft al aangeboden om me op te pikken, dat vind ik dan zo aardig dat ik het bijna zou doen omdat het zo beviel. Zo n behoefte aan herkenning blijkbaar. Dan moet ik echt stil gaan staan en bedenken dat ik al genoeg prikkels heb binnen gekregen. De balans vinden he... sja das best moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh en drie keer dacht ik dat dat erg veel is maar er waren die vijf tot zes keer gingen. Het duurt ook niet zolang en ze houden de tijd goed in de gaten. Ik ga twee keer met za avond als bonus (k had je bericht van gister niet gelezen). Gewoon gaan! Ben benieuwd. Als je in de buurt van Rotterdam woont kom ik je misschien weleens tegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer terug van mijn laatste dienst en receptie daarvoor

Vorig jaar ging ik daar voor gaas na 4 maanden droog, omdat ik toen direct doorverwezen werd naar de glazen champagne

Had me nu beter voorbereid, en vroeg of er ook iets zonder alcohol was

Oh, ja zeiden ze, we zullen er ook een fles spa bij zetten.

Dus..heb ik getoast met een champagneglas spa (net echt  :))

 

En verder lieve mensen,

heb ik jullie nog eens overgelezen 

Het heeft me toch wel flink aan het denken gezet

Misschien moet ik inderdaad maar eens een maandje vrij nemen

(Maar dan kan ik van de zomer toch niet weer een paar weken nemen, denkt de piekeraar dan in me  :face-icon-small-shocked: )

Wilde eigenlijk geld reserveren voor een nieuwe badkamer, maar kan dat misschien beter in mezelf doen

En maandag dan toch maar een afspraak maken met de rechte rug therapeut.

 

Vanavond op de receptie,van de leiding heel veel complimenten gehad, dat ik zo makkelijk inzetbaar was

Dat ik heel positief door het hele team heen gonsde

Dat ze ze vreselijk blij met me waren

Pfff, dan is het dus helemaal moeilijk om flinke stappen terug te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  dan is het dus helemaal moeilijk om flinke stappen terug te doen

 

Lieve Rapi, juist niet!

 

Je wordt terecht zeer gewaardeerd. Ijver, discipline, inzetbaarheid.

 

Cijfer jezelf nooit weg, maar in the picture, zoals de Chinezen zeggen.

Volgens mij kun je d'r gewoon met ze over praten, juist omdat je zo gewaardeerd word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had me gisteren niet droog afgemeld dus nu maar even.

En vandaag weer blij dat ik niet gedronken heb.

Vooral ook omdat ik na het avondeten nog in staat was om mijn dochter met de auto naar haar vriendin 5 km verderop kon brengen. Mijn dochter dankbaar en ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de sauna was het moeilijk om droog te blijven maar ik

meld me wel succesvol af. Zo: hoe is die? :D

 

Ik vond het ook warm in de sauna Lars! :face-icon-small-shocked:

 

Het was heerlijk ontspannen en nu heb ik nog 2 gehaktballen met piccalily voor mijn neus en

als dat op is ga ik slapen.

 

Welterusten! :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...