Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gevulde courgette in de oven met rode en gele paprika, tomatensaus en goddelijke tonijn :D nog wat kaasrasp erover natuurlijk, cause we love cheese :D

Als je dat nou met gehakt doet in plaats van tonijn, schuif ik aan. Nooit genoeg kaas :)

Geplaatst

Ik mag mij zeker niet 'droog' afmelden bij het dagpact als ik een biertje op heb ? XD
Ik ben tóch tevreden. Ik zou voorheen sterkere drank en veel meer daarvan gedronken hebben en niet weten te stoppen.

Ik merkte wel dat het biertje wat met me deed, dus beter van niet, inderdaad @MijnGerrit ;)

Nog even een rondje hardgelopen buiten met drie lagen kleding aan xD en straks niet in een coma geraken ^^

Het gaat goed ! al zeg ik het zelf

Mooie dromen mooie mensen :rose:  :heart:  :lips:

Geplaatst

Dag 12 :lol:

Wel moeilijke momenten, gisteren en daarnet nog. Wat mij op dit moment helpt is een stukje uit het filmpje van Els Noorlander, dit sprak mij het allermeeste aan:

"Salience zegt dat alcohol absoluut het allerfantastische is wat je maar hebben kan en ook het belangrijkste is wat je maar kan hebben op dat moment."

Nou, dat denk ik inderdaad op dat moment, maar dat is natuurlijk helemaal niet waar, anders zat ik niet op dit forum en was ik niet bezig met niet-drinken.

Dus dat stemmetje mag z'n mond dan houden ^_^

Geplaatst

Hallo, Melancholie,

lang geleden...

Hallo, Doelloosheid...

Hallo Leegte...

Ik focus mij nu vooral op sporten en gezond eten, maar mis een soort van doel in mijn leven ofzo.. of uitdaging? Ik weet het niet.

Ik heb ook niet altijd zin of energie om te sporten en dan is het gelijk niet meer oké_

Vast ook iets wat ik anders weg zou drinken... maar nu niet ! Want het lost niks op ! En ik heb SMART vóór me en HOOPJE achter me ^_^

Verdraag het maar ...

en verzin maar wat anders :ph34r:

Jullie zijn allemaal geweldig, heb door dit forum echt het gevoel dat ik niet in m'n eentje sta tegenover de fles en die strijd alleen voer_

Geplaatst

Ha Vasja, bekende gasten, komen bij mij ook vaak langs.

Volgens mij zijn ze met heel veel. En maar langskomen terwijl je ze niet wilt, ongenode gasten.

Ze zijn er voor je er erg in hebt en krijg ze dan maar weer eens weg!

Hoe je dat doet? Weet ik zelf vaak niet. Één ding weet ik wel: met drinken gaan ze zeker niet weg.

En ja, Smart en Wanhoopje willen graag jullie rijtje houden!

Geen druk hoor, helemaal niet

Geplaatst

Je gaat goed Vasja. Ook al voelt het soms niet zo. Het is gewoon allemaal anders. Dus ja ook andere dingen gaan doen: lekker sporten dus! Geniet van die nieuwe sportbroek. Je moet en mag jezelf belonen!! (Maar dat moet ook anders dan eerst

Geplaatst

Doe mij maar kees in plaats van kaas. Beter voor mijn choledinges.

• Kees meldt zich voor dienst! 

Ga zo door Vasja! al het begin is moeilijk

Doe mij maar kees in plaats van kaas. Beter voor mijn choledinges.

Geplaatst

Ik heb mijn partner nooit iets verteld hierover....

Hij ziet natuurlijk wel dat de flessen whisky er eerst doorheen vlogen en er nu alleen nog maar thee gedronken wordt XD

En dat merkte die laatst wel op. Toen heb ik hem alleen maar aangekeken en overwogen om er iets over te zeggen. Toen zei die: "Of is dat een pijnlijk onderwerp?"

ik heb het maar zo gelaten....

Het gaat goed nu. Wellicht zal ik hem wat moeten uitleggen als hij voor zichzelf of voor bezoek whisky in huis gaat halen. Of voor míj :face-icon-small-shocked:  want dat kwam ook geregeld voor. Want hij is in de veronderstelling dat ik alleen drink wat hij ziet, maar dat is natuurlijk niet zo..

Voor nu wil ik die schaamtevolle bekentenis uitstellen. Gelijk ook een motivatie om mezelf niet weer verdacht te maken in zijn ogen.

Hij zou me trouwens volledig steunen als ik het hem zou vertellen, maar hij heeft ook een beetje onbegrip voor verslaving. Hij denkt dat dat een kwestie is van wilskracht..... Ik weet niet of je dit zo kort door de bocht kunt stellen... maar heeft er natuurlijk alles mee te maken.

AFIJN !!! :lol:  nu kom ik van m'n luie reet af en ga ik rennen! :lips:  :heart:

Geplaatst

Hi Vasja goed bezig!! Herkenbaar een partner die vindt dat het wilskracht is, volgens mij ligt dat toch iets anders!! Leuk dat je van het geld van de Whiskey nu een sportbroek hebt gekocht! Ik doe elke week dat ik niet drink 10 euro in mijn spaarpot, daar kan ik dan over een tijd iets leuks van gaan doen! Normaal zou ik dan lekker uiteten met een paar flessen wijn doen, nu wordt het een weekendje weg en veel spa rood. Toch kijk ik er al naar uit. Wel doorzetten he nu je zo op de goede weg bent? Wij volgen dus.... Ik ga straks ook lekker hardlopen! Wat zijn we met zijn allen goed bezig!

Succes :heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...