Vasja Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Ja klopt xD ik zag ook net m'n eerste bericht xD maar voor mij kan dat wel. Zo lang die whisky het huis maar niet in komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Vandaag een errug moeilijke dag... Door de herinneringen aan de omgeving en de situatie... Verlangen naar dat euforische gevoel van een paar borrels op.. Het idee dat ik daarmee leuker ben en meer energie heb.... Maar de ochtenden gelukkig nog niet vergeten dus nee, geen borrel voor mij _ verzin maar wat anders leuks! haren verven? Sporten! iets lekkers koken ^^ Ik heb niet zoveel zin om met mensen af te spreken op het moment..... Mooie dag gewenst mooie mensen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Vasja, gisteren heb je twee bier op, zou dat ook een oorzaak kunnen zijn waarom je het nu moeilijk hebt? In het filmpje, dat ik al eerder noemde, kun je goed zien hoe dat in je hoofd zou kunnen werken. Voor mij was dat zo... Goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Eergisteren was dat en dat is geen trigger voor me ^^ filmpje gezien! Is een goeie!! De trigger was stress en omgeving ^^ maar is goed gegaan ^^ heb even goed aan m'n e-sigaret gehangen (sinds twee maanden gestopt met roken, blij mee ) Weer eens wat nieuws gekookt voor m'n Lief en had daar plezier in en het was nog goed te eten ook xD zo ff in de kou hardlopen.... Denk ik!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Okee, ik moet het vragen. Wat heb je gekookt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Gevulde courgette in de oven met rode en gele paprika, tomatensaus en goddelijke tonijn nog wat kaasrasp erover natuurlijk, cause we love cheese smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Je klinkt alweer een stuk opgewekter. Fijn! Hardlopen is goed te doen, vind ik. Laagje extra, muts op...hollen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Jaaaa kan best xD maar niet gedaan moest vroeg op dus ben niet gaan hardlopen en alsnog laat naar bed vanavond kickboxen ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Klinkt lekker kickboxen! Fijne dag Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Gevulde courgette in de oven met rode en gele paprika, tomatensaus en goddelijke tonijn nog wat kaasrasp erover natuurlijk, cause we love cheese Als je dat nou met gehakt doet in plaats van tonijn, schuif ik aan. Nooit genoeg kaas Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Doe mij maar kees in plaats van kaas. Beter voor mijn choledinges. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 19 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Ooooh ik moest dat Googlen wist niet dat Kees bestond ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 19 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Ik mag mij zeker niet 'droog' afmelden bij het dagpact als ik een biertje op heb ? XDIk ben tóch tevreden. Ik zou voorheen sterkere drank en veel meer daarvan gedronken hebben en niet weten te stoppen. Ik merkte wel dat het biertje wat met me deed, dus beter van niet, inderdaad @MijnGerrit Nog even een rondje hardgelopen buiten met drie lagen kleding aan xD en straks niet in een coma geraken ^^ Het gaat goed ! al zeg ik het zelf Mooie dromen mooie mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Volgens mij is het inderdaad niet de bedoeling je in zo'n geval droog af te melden. Maar uiteindelijk bepaalt iedereen zelf wat "alcohol de baas" voor hem of haar is. Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad. En je hebt je kennelijk aan je eigen regels gehouden qua alcoholgebruik. Prima toch? Blijf het lekker melden hier en als je gaat schipperen, ben ik de eerste om daar vragen over te stellen. Voor mij zou het niet werken zo, maar jij bent mij niet. Gezellige avond gehad? Goede nacht, mooie dag morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 19 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2017 Ja was gezellig en erg interessant ^^ je mag daar dan zeker vragen over stellen MijnGerrit, dankjewel! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Dag 12 Wel moeilijke momenten, gisteren en daarnet nog. Wat mij op dit moment helpt is een stukje uit het filmpje van Els Noorlander, dit sprak mij het allermeeste aan: "Salience zegt dat alcohol absoluut het allerfantastische is wat je maar hebben kan en ook het belangrijkste is wat je maar kan hebben op dat moment." Nou, dat denk ik inderdaad op dat moment, maar dat is natuurlijk helemaal niet waar, anders zat ik niet op dit forum en was ik niet bezig met niet-drinken. Dus dat stemmetje mag z'n mond dan houden smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Inderdaad. Niets van waar. Ga door meid. You'll show them! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Niet luisteren naar die stemmetjes. Ze liegen. Het brengt je niks helemaal niks! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Je huppelt 3 dagen achter mij aan! Zullen we dat zo houden ? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Ja doen we Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Vasja, volhouden! Je bent mijn voorloper dus ik hou mij aan jou vast J Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Oh the stakes are high!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Hallo, Melancholie, lang geleden... Hallo, Doelloosheid... Hallo Leegte... Ik focus mij nu vooral op sporten en gezond eten, maar mis een soort van doel in mijn leven ofzo.. of uitdaging? Ik weet het niet. Ik heb ook niet altijd zin of energie om te sporten en dan is het gelijk niet meer oké_ Vast ook iets wat ik anders weg zou drinken... maar nu niet ! Want het lost niks op ! En ik heb SMART vóór me en HOOPJE achter me Verdraag het maar ... en verzin maar wat anders Jullie zijn allemaal geweldig, heb door dit forum echt het gevoel dat ik niet in m'n eentje sta tegenover de fles en die strijd alleen voer_ Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ha Vasja, bekende gasten, komen bij mij ook vaak langs. Volgens mij zijn ze met heel veel. En maar langskomen terwijl je ze niet wilt, ongenode gasten. Ze zijn er voor je er erg in hebt en krijg ze dan maar weer eens weg! Hoe je dat doet? Weet ik zelf vaak niet. Één ding weet ik wel: met drinken gaan ze zeker niet weg. En ja, Smart en Wanhoopje willen graag jullie rijtje houden! Geen druk hoor, helemaal niet Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 (bewerkt) Dankje Jannigje ^^Vanmiddag een sportbroek gekocht voor de prijs van een fles whisky ^^ 24 januari 2017 bewerkt door Vasja Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden