Spring naar bijdragen

Donderdag 12 januari

Quinn

Aanbevolen berichten

Bol wat fijn. Paroxetine heeft mij in het verleden goed geholpen. Duurde echter wel een paar weken voordat het echt werkte en schrik inderdaad dan niet van de mogelijke bijwerkingen de eerste weken. Mocht je daar last van krijgen. Dat gaat echt over!

Bor veel sterkte straks met het bezoek. Rustig aan.

Rapilos lekker genieten van je vrije ochtend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Dagpact

Quinn

Momentum

Stekker

Lars

Nooitgenoeg

Bor

kohtje

leila

Nadia

smart

Goeiemorgen!

Spud ik heb ook zo'n vergrootspiegel: dodelijk voor je (mijn) zelfbeeld...

Moest er echter toch wel om lachen ook. Want dat ene-ene haartje he.... dat zit er zomaar! Ook al check je elke dag ;)

Vandaag een vrije rommeldag met een klein beetje achterhoofdgedachten over de storm en sneeuw die men voorspeld.

Ik hoop heel erg dat het gaat meevallen want ik moet morgen werken... ik weet het: geen zorgen om morgen... sja

LJ sterkte... en voor allen goede moed vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadeel van de mobiel: ik zie geen verjaardagen. Dus bambam gefeliciteerd!

Verder merk ik ineens dat ik al een paar dagen als holbewoner leef onder mijn dekentje. Lees nu pas de weerberichten smart. Maar het lijkt erop dat het zaterdag pas gaat sneeuwen. Hoewel de krant daar anders over denkt. na ja morgen maar weer zien. Ik zit toch nog even binnen. Hoop voor jou dat het meevalt nooit leuk de combinatie sneeuw en de weg op moeten

bewerkt door Singbluesilver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam: van harte en een dikke knuf? Hoe is het met je vriendin trouwens?

Van jou het ik de KMW geleerd en de "I've bin there, done that".  Vergeet ik nooit meer ! :heart:

Nu de laptopverslaving even stoppen want er komt wat onrust over me...

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn voor je Rapi. :)

Of stoppen Quinn. Mijn psych. zei van de week nog, als jij weer gaat roken krijg je bijna zeker weer een beroerte. Dus begin ik nooit meer. ;)

Moghu Vol. :rose:

Stoppen met roken? Grapjas. Ooit misschien, wie weet. Maar nu nog niet. De zenuwen moeten ergens heen.

Sterkte Bor, altijd moeilijk, zulke zieke vrienden.

Nou, op naar de supermarkt dan maar. Met mijn maatje van de dag, die iets met gokken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact
Quinn
Momentum
Stekker
Lars
Nooitgenoeg
Bor
kohtje
leila
Nadia
Smart
Spirit

Lidia

Ben van plan straks even naar de buurvrouw te gaan waar ik soms een glaasje krijg aangeboden en al zijn het er nooit meer dan 2, het is de 1e verleiding waar ik mezelf aan bloot stel. Kan niet altijd binnen blijven. Vannacht minder goed geslapen en even een film in mijn hoofd afgespeeld van de mogelijke gevolgen van een glaasje. Conclusie: beter niet uit proberen, hoewel ik geen stopper ben, eerst maar eens een lange drinkpauze houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil niet dat die dood gaat en aan de andere kant denk ik als God bestaat

waar wacht Hij nu dan nog op?

.... Nu wacht ik op telefoon hij dood is.

Bizar.

Bor, soms vind ik je ongelooflijk stom, soms weer ongelooflijk geweldig.

soms ongelooflijk irritant, soms ongelooflijk ontroerend.

je verstaat de kunst om bij mij al deze 'wat ik van je vind-jes' dusdanig te mengen dat ik je over het algemeen

een mooi mens vind.

tuurlijk bestaat god. hij heeft ons geloof in hem niet nodig om te bestaan. net zoals wij bestaan, ook als god niet in ons gelooft.

wie zijn wij om te vragen waar god nog op wacht in dit specifieke geval.. misschien net als jij wel op een telefoontje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlopig heb ik nog niet eens ontbeten, dus het duurt nog wel even voor ik naar die buurvrouw ga. Ze weet dat ik soms niet drink en dat heb ik vorige x toen ze opbelde of ik een wijntje kwam drinken ook gezegd. Ze zei "je kan natuurlijk ook een frisje krijgen." Dus bij haar ligt het probleem niet, dat ligt bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lidia, je hebt het probleem goed voor ogen, je legt het hier duidelijk uit.. als je dat nu ook op de drempel van de buurvrouw

zo voor elkaar hebt dan kun je ook als 'niet-stopper' zeggen dat je zin hebt in een lekker kopje thee..

het probleem ligt bij jou, zeg je, de oplossing ook. je hebt het zelf in de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het maakt niet uit wat de buurvrouw denkt toch?

Hopelijk lukt het te doen wat je wil, door dit voor jezelf te regelen

Als er een God zou zijn, ben ik wel benieuwd naar zijn geloof in de mensheid! Net zo dubieus als andersom misschien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...