Quinn Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Goedemorgen. Goed moment voor de dagdraad van vandaag. Vandaag onder andere op de planning: de supermarkt. Dagdraad: Quinn Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Goedemorgen. Ik ben vroeg wakker en kom ook maar weer eens meekletsen vandaag. Spannend, Quinn, die supermarkt? Ga je elleen of met iemand samen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Goedemorgen. Gaan we op deze verder? Zag dat er nog 1 geopend was/is. De griep hier nog steeds aanwezig. Naar de supermarkt quinn, zie je daar tegenop? Succes in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Goedemorgen Dagpact Quinn Momentum Fijne dag Zo vrij geweest om Momentum maar even aan dit draadje toe te voegen Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Goedemorgen Dagpact Quinn Momentum Stekker. Brak geslapen, maar kan rustig aan doen vandaag. Het gesprek op de zorgboerderij klikte goed. Toch mijn doelgroep hoor verst gehandicapten. Voel me daar het meeste bij thuis Oh Lady Jane vannacht het interview van Cohen bekeken. Mooi! Inspirerend! Fijne dag! Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Fijn stekker dat het goed klikte! Wanneer ga je beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Goedemorgen. Dagpact Quinn Momentum Stekker Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 ❤ voor Lady Jane. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Goedemorgen Bor. Hoop dat je je vandaag wat beter gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Ik maft zo naar het eerste gesprek 'startgesprek' dat hoort bij de intake voor mijn burn-out behandeling. Ik heb al die vragenlijsten ingevuld, maar als ik ze nu zo invullen zou er misschien heel wat anders uitkomen. Soms weet ik echt noet hoe ik in het algemeen op dingen reageer. Geen idee of ik moeilijke situatie aanga of uit de weg ga bijvoorbeeld. Bent u lusteloos? Ik: ?????. Voel me dom. Nou ja. Die vragenlijsten waren ook dom. Grrrrrr. Gewoon gaan Lika. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Sterkte zo Lika! Vergadering van vanmorgen is deels geannuleerd..we beginnen pas om 10uur ipv 8:30uur Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Goedemorgen frummers. Nog steeds herfst hier, vinnik niet erg hoor, beter dan echte winter... Binnen is het onveranderlijk lekker warm en licht. En staan uiteraard koffie en thee klaar. Zag dat Plof hier gisteren even was. Heerlijk te lezen hoe goed het met je gaat Plof... En jaaaaaa, ik merkte het ook: de vogels zijn er (meestal) 's morgens weer.... er is weer hoop ... Lika, Singbluesilver en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Succes zo Lika! Bij jezelf blijven hé! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Lekker bakje thee en hup mijn bed weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 beterschap ! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 goedemorgen, Dagpact Quinn Momentum Stekker Lars Nooitgenoeg Bor kohtje hierbij gaat mijn succesvolle afmelding van het dagpact van gisteren naadloos over in een verwachtingsvolle aanmelding voor het dagpact van vandaag. Momentum, lady jane en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 goedemorgen, Dagpact Quinn Momentum Stekker Lars Nooitgenoeg Bor kohtje leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Beterschap Sing. en Lika succes, gaat vast goed komen. Kohtje, fijn je toch weer met regelmaat te lezen hier. En nu aan de slag. Wordt een lekker rommeldagje denk ik: allerei kleine dingetjes oppakken en regelen... En lekker een frisse neus halen met de hond... Lika, Kohtje en Singbluesilver reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Goedemorgen allemaal, Vanmiddag 4 uurtjes werken in het totaal Vanochtend vrij, omdat client is opgenomen Vind ik toch zo heerlijk he, in de ochtend vrij ! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Met z'n tweeën naar de supermarkt, niet echt zin in nee. Maar, wel een goed moment om sigaretten aan te vullen. Sterkte met de intake Lika. Allen een goede dag gewenst. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Wat een kadootje Rapi! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Goeie morgen mensen. gisteren bij de nieuwjaars ( veel te druk. Dus ben om 15.00 afgehaakt. Stond een vrouw te zingen, zoooooooooo vals, vreselijk. Vandaag begin ik aan nieuwe medicatie, paroxetine, in de hoop dat ik me at beter ga voelen. Heb er hele goeie dingen over gelezen. Hoop dat het bij mij ook zo zal zijn. Er is weer wat hoop. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Wat fijn voor je Rapi. Of stoppen Quinn. Mijn psych. zei van de week nog, als jij weer gaat roken krijg je bijna zeker weer een beroerte. Dus begin ik nooit meer. Moghu Vol. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 En hoop doet leven he Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2017 Bol, fijn wat nieuwe hoop ! Niet de hoop verliezen als je bijwerkingen krijgt in het begin he?! Na een mogelijk erg heftige start qua bijwerkingen gaan de meesten echt weer over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden