Vol Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemorgen! Op naar vliegveld en weer lekker naar huis. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemorgen! Goede vlucht Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemorgen frummers. Vol, goede vlucht. Hier in Holland is het nog donker, droog en rustig. Buiten dan, binnen is het lekker warm en licht. En staan koffie en thee klaar. Laat de dag maar beginnen... Singbluesilver en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemorgen Dagpact Lars Momentum Bedankt voor de koffie Vol wel thuis Lars succes in therapielland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemorgen Dagpact Lars Momentum Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemorgen. Kids weer naar school. Heerlijk kerstvakantie weer voorbij!! Fijne dag. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemorgen Dagpact LarsMomentum Nadia leila fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 goede morgen. Dagpact LarsMomentum Nadia leila Kohtje ik sluit me voor vandaag ook maar weer eens aan bij het rijtje dagpacters. ingewikkelder dan met mezelf afspreken dat ik vandaag niet drink hoeft het niet te zijn. welke fijne en nare dingen ik vandaag ook tegen zal komen, hoe veel of hoe weinig ik ook misschien zal snappen van wat me allemaal overkomt, hoe zeer ik mezelf wel of niet herken in de 'story's' van anderen, hoe geraakt of niet geraakt ik zal worden door wat ik zie en hoor, niets, maar dan ook niets zal een reden hoeven zijn om vandaag die eerste slok te nemen. in elk geval vandaag. erik, leila, smart en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goeiemorgen! Dagpact:LarsMomentum Nadia leila Kohtje jowan In dit rijtje ga ik ook staan, met jullie welnemen..... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Dat was niet zo´n lange vakantie hé Vol? Vandaag een evaluatiegesprek over hoe het gaat op het werk en of ik als vrijwilliger aangenomen word. Dus spannend. 9 januari 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Overstappen op de orde van alledag gaat wel heel hard. Mijn baas liet weten een afspraak te willen en wel vanmiddag. BAM! Die kwam binnen. Waar de relaxedheid van de vakantie. Stressgevoel piekt meteen weer. Bah. Maar eerst therapie ! Succes bolletje en ook voor jou Lars. Voor je het weet is het weer vrijdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Lars en Sing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemorgen allen, Vandaag weer An Die Arbeit. Inderdaad: gelijk gezeik maar dat doet me weinig want het was precies wat ik verwacht had :-). Ook dit gaat voorbij. Een prettige, droge dag gewenst allen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Kan die baas zijn eigen rommel niet opruimen? Oja, goeie maandag, deze maandag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemorgen.. Dagpact: Lars Momentum Nadia leila Kohtje jowan Bor smart Goeiemorgen allemaal, Ik moet me wel afmelden 's avonds natuurlijk, vind ik! Gisteren en eergisteren niet gelukt. Maar ik ga er voor. Straks eerst een ferme wandeling: wind even door de haren willen voelen! fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 ...en weer lekker aan de eigen keukentafel! Het was een korte vakantie, maar wel 4 hele dagen in de Spaanse zon. Ben er heel blij om dat ik zomaar even paar dagen van huis weg kon zonder dat mijn man daar moeilijk over doet of zich verbolgen voelt. Singbluesilver en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 (bewerkt) Goeiemiddag, iedereen een fijne dag en blijf adb!!! *plaats net dit bericht en zie "Geplaatst Vandaag 11:15"... Het is toch echt een uur later, ook op mijn pc, *toevoeging 9 januari 2017 bewerkt door poly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemiddag allemaal Ochtendje werken zit erop. Spirit, Al naar de huisarts geweest voor je oren en je hart ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Oh, sorry, lees je net Berichten kruiste elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Spirit; Het motiveert mij niet (meer) om te tellen. jammer, zo mis je één van de leukste dingen van stoppen. het gaat alleen om vandaag, maar het is leuk om te zien hoeveel vandagen je zo al hebt kunnen doen en dat kan de focus van de onoverzichtelijke toekomst afhalen. behaalde resultaten zijn een garantie voor het verleden. Hoe meer positief resultaat, hoe steviger fundament. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 (bewerkt) Spirit, die dichte oren hebben waarschijnlijk vooral te maken met dat vervelende virus van laatst. Tip; neusspray 1,0% gaan gebruiken komende dagen, langzamerhand zul je merken dat je weer beter gaan horen. Aanvullende tip voor als je toch voor 'prop oorsmeer' als oorzaak gaat: Eerst druppelen met olie een paar dagen, dan pas gaan spoelen/laten uitspuiten. 9 januari 2017 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Goedemorgen, middag! De week is begonnen en ik heb er zin in! Dagpact: Lars Momentum Nadia leila Kohtje jowan Bor smart Spirit Sita basta, Singbluesilver, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Dat klinkt energiek Sita! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Daar krijgen we nu weer positieve energie van. Sita2, smart en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 9 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2017 Ik moest iets kwijt en dat plaats ik liever niet hier, het staat op mijn "eigen"draadje, wie daar al eerder was, weet wel waar het over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden