Kameel Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goedemorgen rapilos en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goedemorgen Late afmelding,vroege aanmelding! Dagpact Kameel Momentum Fijne kerst Kameel, Nadia en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goedemorgen allemaal, Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Later op de ochtend wordt mijn dochter ( 15 jaar ) gebracht. Ze mag een dag met verlof, de dag wordt verdeel tussen mij en haar vader. Ben superblij met dit vooruitzicht. rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goedemorgen! Supergezellige avond gisteren. Vandaag rustig alleen. Even uitbollen. En opruimen :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Keileuk kameel!! Geniet ervan Laters Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Dagpact; Kameel Momentum Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goedemorgen allemaal, Dacht; Ik zal de eerste wel zijn op zo'n vroege kerstochtend. Niet dus Straks even een paar uurtjes werken, en dan er een gezellige dag van maken. Wens trouwens alle frummers ; hele fijne, gelukkige kerst ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goedemorgen. Fijne dagen, of je ze nu speciaal, niet bijzonder of moeilijk vindt. En vanavond is de dag gewoon weer voorbij. Familie komt hier straks, vriendin is al een uur hyper. Feest altijd, dit soort dagen Dagpact; Kameel Momentum Lars Rapilos Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Veel werkplezier Rapilos.... was al om 5.45 uit mijn bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Dat is vroeg kameel, Maar goed, ik sluit weer af Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goeiemorgen allemaal, De kinderen waren flink ziek de afgelopen twee dagen. Spugen en hoge koorts. Niet per se ideaal, zo voor de kerst, maar ook weer niet echt erg. Heeft ook iets knus, het heen en weer pendelen met spuugbakken, thermometers en thee met beschuit. We hebben vier rode kerstmutsen. Die worden veel gedragen. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Mogge. Dagpact stekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Dank je lars, zit op mobiel. Slaap jij na de terugval gelijk weer goed? Ik heb vannacht alleen maar lopen woelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het al licht, tssss, wat gaat dat snel.. het waait nog steeds behoorlijk. Binnen is het behaaglijk warm en gezellig. En staan uiteraard koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Dagpact; Kameel Momentum Lars Rapilos Quinn Stekker lLika Goedemorgen allen. Slapen op de Wadden doet altijd goed. Wel in een huisje van mensen die erg veel van hout houden. Maar prima. Dochter heeft al 5 keer gezegd hoe gezellig ze het vindt. Komt ook doordat ik nu echte aandacht heb volgens mij. Helder en begaan. Mijn grootste kerstcadeau aan mezelf. lady jane, Kameel en Stekker reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 En natuurlijk wil ik alle frummers mooie dagen wensen. Lika, heerlijk genieten van je verblijf op het eiland, klinkt helemaal fijn. Misschien ook lekker gaan wandelen, lekker koude neus halen en zo? Fleur, heerlijk dat het zo gezellig was met jouw familie. Dan kunnen de dagen al niet meer stuk. Quinn, klinkt helemaal goed, wat fijn man. Meya, hoop dat je de kinders weer wat opgeknapt zijn, zodat ze ook een beetje kunnen genieten van de gezelligheid.... herken dat knusse trouwens wel dat je beschrijft.. Etty, maak er mooie dagen van , geniet van de leuke dingen en kijk over de niet- leuke dingen heen... Kameel, wat heerlijk dat dochter komt straks. Stekker, dat slapen gaat goed komen hoor. Lars, hoop dat je toch kunt genieten van deze dagen ... op een andere manier dan dan jij had gewild, maar toch... Rapi, lekker werken en daarna genieten meis. Sowhat, ik hoop zo dat je vandaag even de grootste somberheid opzij kunt duwen, dat je geniet vanavond van de film, de patat EN van man en zoon... Zou nog zoveel tegen zoveel frummers willen zeggen, maar dan kom ik never nooit aan mijn bakje thee toe, dus alleen maar even de aanwezigen van vanmorgen.. Uitzondering voor Jowan, die ik gisteren las. Ik heb jou eigenlijk altijd een enorme betweter gevonden Jowan. Tot jouw berichtje van 22.49 gisteravond dat ik net las, het raakte mij. Mooi bericht Jowan, denk dat ik je begin te begrijpen.. Luitjes, kerst is bijzonder, hoe je het ook went of keert. Voor de één het toppunt van gezelligheid, voor de ander blijkbaar de ultieme ervaring van eenzaamheid en verdriet. Een feest van vrede, terwijl er zoveel onvrede is, in het groot, maar ook in het klein. Een feest van hoop, en die hoop mag altijd blijven bestaan. Hoop is iets wat je zelf hebt. Hoop kan je de kracht geven om tot daden over te gaan. Hoop alleen doet niet leven, maar vertelt je wel dat het nog niet voorbij is. Laat het niet voorbij gaan mensen. Maak er wat van, wat moois. Zo, genoeg gejeweetweld, ik ga mijn bakje thee inschenken lui. Kameel, Lika, smart en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 WoW Yvonne, mooie boodschap(pen) Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Yvonne wat lief dat je zo meedenkt. Wat kan jij goed invoelen en een oppepper geven! Bedankt voor jou gerustelling en lichtje! Een hele fijne dag voor jou en je geliefden! lady jane en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Fijne kerstdagen iedereen. Lees vanmiddag wel weer bij nu kerstontbijt bij ouders.......fijne dag iedereen Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Dank je Vol en Stekker. Leuk Erik, lekker van genieten ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goedemorgen allemaal Fijne kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Goedemorgen Dagpact; Kameel Momentum Lars Rapilos Quinn Stekker Lika Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Rosa, Nadia en Jane ook een fijne dag. vandaag. Lars, extra bakje voor jou nog. En voor de langslapers koffie en thee in de warmhoudkannen. Luitjes, ik ga er vandoor. Fijne dag.... Kameel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden