Momentum Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne zaterdag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen allemaal. Heerlijke rustige zaterdagochtend, Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen Dagpact Momentum Lars Sbs Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen Dagpact Momentum Lars Sbs Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen frummers. Zaterdag, nog hartstikke donker buiten, best koud, maar droog. Binnen staan koffie en thee klaar. Laat maar komen dat weekend. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Dagpact Momentum Lars Sbs Nadia Billy1981 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen! Ik was al supervroeg wakker maar kon gelukkig nog terug slapen. Waar zijn de tijden dat ik tot 10u sliep zeg? Oud en versleten :-) Nog een weekje werken en dan twee weken vakantie! Whoeeehoeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Is AR niet bijna terug? Vraag me af hoe t met Hannah gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Allez...voor nu even opstaan. Vandaag maken we chips en lasagna :-) Laters x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Hihi... vooral die chips kijk je waarschijnlijk heel erg naar uit .... Ook goedemorgen Fleurtje. Ik weet niet wanneer AR terugkomt. En ja, Hannah... zou het haar ook zo gunnen weer beter in haar vel te steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen allemaal Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Zit op mobiel en kan niet kopieeren. Dagpact stekker. Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Knap dat je dan nog wel kunt typen. Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Knap dat je dan nog wel kunt typen. Goedemorgen allemaal Dagpact Momentum Lars Sbs Nadia Billy1981 Rosa Stekker Rapilos Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen allemaal, Ja, best koud buiten. Zal de verwarming een graadje hoger zetten Maar eens wat aan het huishouden doen tussendoor, en boodschappen, en nog een werkadresje vandaag. Enfin, kom mijn dag wel weer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Ik heb vandaag een vrije dag. Maar er komt geen eind aan mijn dingentedoenlijstje. Gaat er aan de ene kant wat af dan komt er aan de andere kant weer wat bij. Ik kom mijn dag dus ook wel door:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen Genoten van film gisteravond (zevende hemel) en net koffie met croissantje op bed! Vandaag op zoek naar nieuwe wasmachine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) Ik vind dat woord dingentoetoenlijstje al zo iets waar je steeds wat van voor naar achter kunt schuiven. dingentedoenlijstje, lijstjedingentedoen, tedoenlijstjedingen, ... heel toepasselijk. *oeps, spelfoutjes verbeterd* 17 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Is dat een leuke film Vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) Goeie morgen. Hannah had zelf toch een ban aangevraagd. Tenminste dat herinner ik me. 17 december 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact Momentum Lars Sbs Nadia Billy1981 Rosa Stekker Rapilos Lika Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Daar begin ik maar niet aan Bob. Dan is het eind helemaal zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 SBS, ik vond van wel! Kippevel bij muziek en zang, mooi! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Dacht ik ook Bolletje, dat ze hier vrijwillig definitief weg was gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Ja zie je wel, had ik het toch goed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden