Momentum Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Mooie maandag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goedemorgen. Voor wie vandaag sinterklaas gaat vieren veel plezier. Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Dagpact: Momentum Lars Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goedemorgen! De Sint is hier dus ni geweest hé...en ik was nog wel een braaf meiske.Puh! Vroeg wakker hier maar laat uit bed. De buurman is aan het verbouwen en is zijne radio vergeten uit te doen. Nu maakt het niet al te veel kabaal maar kan toch wel elke liedje meezingen.In bed, als alles stil is, wordt dat wel irritant.Maar goed! Ik heb geslapen Ik hoop dat diene vandaag nog wel binnenkomt.Straks moet ik nog over het muurtje kruipen en met mijn dit dik gat geraak ik er van hier nog wel just over maar nooit meer terug peins ikke. Ziede mij al bengelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Just de Sint komt vannacht maar pas! Dat is nu al den derde keer dat ik me vergis.Man man toch...ik word oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ik ga aan de afwas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars Lika Sbs Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Fleurtje of sinterklaas voor jou komt blijft afwachten Volgens mij zijn er over jou wel wat klachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars Lika Sbs Nadia Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goedemorgen frummers. Sinterklaas is hier het afgelopen weekend geweest. Huis dus vol gehad met (klein)kinderen, hartstikke gezellig. Was volledig gesloopt gisteravond en heb een heel lange nacht gemaakt, ook heerlijk. Nu eerst koffie en thee even. Kore en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars Lika Sbs Nadia Rapilos Fijne dag allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goedemorgen allemaal, Vanmiddag werken in plaats van vanochtend. Afspraak straks, al gestreken, en zo mijn nieuwe stofzuiger uit proberen Morgen begrafenis van moeder Veel geregel. Gaat wel mooi worden denk ik Ook kleinkinderen dragen hun steentje bij Beetje zwaar gevoel nu Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Natuurlijk voelt het zwaar aan lieve Rapi, het is ook heel zwaar. Je bent een dierbaar iemand verloren. Als alles morgen voorbij is kun je gaan verwerken. Blijf veel delen hé? rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ook medeleven van mij, Rapilos ! Hoop dat het, behalve zwaar ook mooi mag zijn..... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Bij gebrek aan Sinterklaas ben ik mijn eigen sint maar geweest. Ik heb mijzelf verwend met een espresso machine, voor bonen en ben er mee aan het experimenteren. Lekkere koffie, dan mis ik de wijn minder.... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Voor wie het wel viert : fijne sinterklaas en voor jullie allemaal een goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goeie maandag, deze maandag... Dagpact:MomentumLarsLikaSbsNadia Rapilos Bor Asterix Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Na het lezen van de Sinterklaasdraad zonet besloten om toch maar wel uit bed te komen en de dwarsigheid maar weer even te parkeren. Echt leuk om te zien hoe iedereen moeite heeft gedaan ☺ Dus hup dan maar, better let as net, zoals de buren zeggen. Dagpact: Momentum Lars Lika Sbs Nadia Rapilos Bor Asterix Quinn Singbluesilver, Kore en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Fleurtje of sinterklaas voor jou komt blijft afwachten Volgens mij zijn er over jou wel wat klachten Zal het gaan ja!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 (bewerkt) Veel sterkte morgen Rapilos.En de daarop volgende tijd natuurlijk.Als ik oudjes zie lopen denk ik nog steeds met pijn aan mijn papa. Ik mis hem nog steeds heel hard.Iemand die dicht bij je staat hoort niet te sterven en toch is het zo natuurlijk.Er is geen uitweg. 5 december 2016 bewerkt door fleurtje rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ik ga maar aan het stofzuigen voor ik loop te janken.Pietje dood.Do not like the dude Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goeiemorgen, Mooie wereld maar mij toch te koud. Ik spijbel van mijn wekelijkse wandeling. Straks nog werken. Fijne dag! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Hoi, fijne korte en makkelijke ochtend qua werk gehad, nu thuis aan de slag ! Weekend was leuk, ik kon me ijzonder goed de irritatie-opwekkende situaties afsluiten gelukkig Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Oké, ik begin een deel te snappen van de onrust en stress van de afgelopen maand. Vannacht voor het eerst in zo'n 3 jaar eh...hoe zeg je dat netjes? De rode vlag of zoiets. Niet leuk, maar voel me wel een soort ballon die leegloopt. Qua onrust dan, he. Anders is het ook weer zo plastisch. Verder gesprekje gehad met leidinggevende en die gaat in ieder geval 1 stresspunt voor me oplossen. Kijk, zo gaan we langzaam de goeie kant op. Vol, basta en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Nadia,wel even laten nakijken,na 3 jaar weer de rode vlag . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden