lady jane Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Geplaatst 2 januari 2017 Ik heb erg genoten van je enthousiasme Bob, ben zelf niet zo actief meer op adb want drank speelt misschien nog maar 1 % in mijn leven (via anderen) en het forum zeker 10% zodat de verhoudingen wat zoek zijn. Maar heerlijk om mee te genieten en mijn eigen proces nog eens terug te zien, in wat men hier aan het forum kan hebben aan steun, afleiding en zelf iets betekenen voor een ander.
nancy Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Geplaatst 2 januari 2017 En hier ook een droge afmelding. Bedankt frummers!
Bob Geplaatst 2 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 2 januari 2017 Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje Stekker Jannigje Elma Jane Lars Sowhat Quinn Bol Kale Nancy
Kohtje Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Geplaatst 2 januari 2017 ........ ben zelf niet zo actief meer op adb want....... misschien relatief gezien, gezien je totaalaantal berichten hier. maar verder denk ik: jaaa, hahaha.....duuuhhhhhh.. nancy reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 2 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 2 januari 2017 Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje Stekker Jannigje Elma Jane Lars Sowhat Quinn Bol Kale Nancy MijnGerrit
Bob Geplaatst 2 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 2 januari 2017 Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje Stekker Jannigje Elma Jane Lars Sowhat Quinn Bol Kale Nancy MijnGerrit Hub Lonneke reageerde hierop 1
Lonneke Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Geplaatst 2 januari 2017 Het is nogal laat, maar ik ben de kerst en oud en nieuw ook droog doorgekomen. Ik was gelukkig niet in gezelschap van echte drinkers. :-)
Bob Geplaatst 2 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 2 januari 2017 Afmelders zijn nog steeds welkom hoor. Ik vind het zelfs op driekoningen nog niet laat. Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje Stekker Jannigje Elma Jane Lars Sowhat Quinn Bol Kale Nancy MijnGerrit Hub Lonneke
rosa45 Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Geplaatst 2 januari 2017 Ik meld me ook droog af. Weet alleen niet of dat nog wel mag. Ik had immers afgehaakt:) Om 12 uur werd er geproost met champagne. Ik heb wel een glas aangenomen maar er niet van gedronken. Ik heb het glas doorgeschoven naar mijn moeder, win-win situatie:) Ze vonden het wel wat overdreven dat ik zelf geen klein slokje wilde nemen. Maar ik kijk wel uit. Bob, ik vond het leuk om te lezen.
Bob Geplaatst 2 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 2 januari 2017 (bewerkt) Ik zet je natuurlijk op de lijst, Rosa. Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje Stekker Jannigje Elma Jane Lars Sowhat Quinn Bol Kale Nancy MijnGerrit Hub Lonneke Bor Rosa45 2 januari 2017 bewerkt door Bob
Singbluesilver Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Geplaatst 8 januari 2017 Beetje laat maar ook ik de feestdagen droog doorgekomen. Die ene slok waarmee ik concludeerde dat ik het verkeerde glas had gekregen tel ik niet mee. Heb het glas gelijk ingeleverd en mezelf voorzien van een echt alcoholvrij drankje. Het viel mij tijdens oud en nieuw mee. Met kerst vond ik het wel moeilijk maar dat kwam ook door de vakantie omgeving wat de trek wat versterkte. Veel gehad aan deze reis in vooral de dagen voor de kerstdagen. Daarna weinig goedwerkende internet waardoor een website openen echt niet ging lukken. Helaas. Had graag verder met jullie meegereisd. Bedankt allemaal en vooral bob natuurlijk als fantastische reisleider. De beste wensen allemaal nog en dat het maar een fantastisch alcoholvrij 2017 mag worden! Quinn en Lika reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 8 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 8 januari 2017 Welkom terug SBS Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje Stekker Jannigje Elma Jane Lars Sowhat Quinn Bol Kale Nancy MijnGerrit Hub Lonneke Bor Rosa45 Pumpkin SBS Singbluesilver reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden