Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 ik dommel nog wat verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Nou ik heb er weer zin in. Wat hebben ze hier een heerlijk ontbijt klaargemaakt. Genieten!! Hop weer verder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Quinn?? Wakker worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 geeuwt ja, wakker genoeg om in de slee te stappen. verder slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 De kersthelper is met de kleine slee onderweg om Quinn alsnog op te halen. Ik dacht toch echt dat iedereen er was. Heb ik dan toch niet goed geteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Iemand zin om vandaag een stukje mee te rennen achter de slee? Misschien wil hij wel weer een stukje rennen. Daar wordt je goed wakker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Intussen stoppen we hier in Gotenburg voor de lunch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Kijk. Ze hebben hier smörgåstårta. Gezond en lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) Quinn, zit je hier! Je was dus toch in de slee gestapt maar in die hoek verstopt in slaap gevallen. Nou, gelukkig, dan zijn we tenminste allemaal bij elkaar. Heb ik die kleine slee voor niets naar Karlstad teruggestuurd. Nou ja. Kom je mee eten? 30 december 2016 bewerkt door Bob Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Lekkerrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Kom, we gaan weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Ja hoor, we zijn er allemaal weer. Uit de wind en droog gezellig in de Arrenslee. Smörgåstårta was overheerlijk en wat was het een schitterend kunstwerkje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Ja, iedereen is er. Nog een blik op Gotenburg ... ... en dan verder naar Malmö. Daar nemen we de brug over de Sont naar Denemarken, dus ditmaal gaan we niet per boot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Sorry, ik deed een mini winterslaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Hi Quinn. Nou, jij sliep goed door, zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Kijk, daar is de brug over de Sont. Daar gaan we zo overheen en dan zijn we al weer in Denemarken. We rijden eerst naar de dierentuin om mijn baby-olifantje op te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Ah, wat fijn om mijn olifantje weer terug te zien! Hij heeft het reusachtig naar zijn zin gehad in de dierentuin van Kopenhagen de afgelopen 2 weken, maar hij is ook heel blij dat we weer samen zijn. Nu op naar ons hotel in Kopenhagen. Het is hetzelfde hotel waar we eerder al overnacht hebben. We kunnen daar ook eten. Jannigje, Quinn en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 wat n scheetjhe Bob hoe heet hij? Bobbejaantje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Hij heet Jasper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 oh, vernoemd naar het hondje van mijn moeder zeker☺ (afgekort Jas ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Ze zijn met ons eten bezig, maar het kan nog even duren voordat we aan tafel kunnen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) Nee joh ze heet toch Boebelieneke? Het een toch meisje? Ze heeft achter toch een abrikoooooooooosje, dat was de navelstreng die jullie zagen. 30 december 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 oh, vernoemd naar het hondje van mijn moeder zeker☺ (afgekort Jas ) Grinn, mijn dochter wordt ook afgekort naar Jas. Niet dat ze dat leuk vindt, maar vooruit. Vroeger gilde ze dan altijd ik heb geen MOUWEN! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Ik werd vroeger altijd zusje genoemd, tot ik een keer heel kwaad werd en met m'n voet op de grond stampte. Ik heet geen zusje ik heet Bol. Vanaf die tijd nergens geen moeite mee gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden