Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Zo Asterix, Wimmelt en Kale. Jullie zijn er als laatste drie bijgekomen. Bevalt het een beetje tot nu toe? wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Tot nu toe nog wel, mag ik een keertje vooraan zitten in de slee? Shotgun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Natuurlijk, Asterix. Stap maar vast is, we gaan toch zo weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Quinn! Kom je? We gaan weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Zo, iedereen zit weer, zie ik. We gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Nou ik was even van het zadel afgerukt. Ik zit weer, maar nog niet zo stevig. Bob, jij lijkt me aardig stevig, is er nog een plekje naast je? En nog iemand aan de andere kant? En dan gaan we weer. Wow wat een prachtig land zeg! En Quinn moest wel even grinniken om jouw opmerking. . heel de groep met knoflooksaus op. Poeh arme andere mensen die ons tgenkomen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Kom d'r maar naast, Stekker. Maar zet je bril even goed op, want je las het verkeerd: ik moest namelijk grinniken om de opmerking van Quinn, en niet andersom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 *rent achter de slee aan* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 hahaha.. nee er moet een komma achter Quinn, dan klopt ie toch weer?? hahaha..rent achter de slee aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Ja joh, ik hoorde Bob niet roepen. Toch blij met die Adidasjes nu. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Hoo, stop even. Dan kan Quinn weer op de slee komen. O nou begrijp ik het Stekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Zeg maar als we verder kunnen, Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Toe maar hoor, ik ben er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Mooi, hort maar weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Wacht, ik moet plassen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Stop maar weer, dan. Dit gaat een latertje worden zo, en we moeten de tent ook nog opzetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Klaar, Asterix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 (ZZZZZZZip) Yep, we kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 afknijpen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Zo, is iedereen er nu? Even tellen. 1, 2, 3, ...25, ja we zijn er allemaal. Ook de dieren. Doorrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Ohhh, kijk nou toch eens! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Wat mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Het noorderlichtheb ik altijd al eens willen zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Nu is het ook weer zo mooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 We zijn aangekomen op de plek waar we overnachten. Eerst maar de drie tenten opzetten. Wie helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden