Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) Kapsalon, wie weet wat kapsalon in deens is? frisørsalon Voor de uitspraak, ga naar https://translate.google.nl/#nl/da/kapsalon en klik op het luidsprekertje. 17 december 2016 bewerkt door Bob Monster en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) Bob, wat een snoesje!!!,!!!!! 18 december 2016 bewerkt door Jannigje Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 O ja, ik wil ook graag mee naar de film. Deens oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) O God nee hé? Nee, nee en nog eens NEE geen erwtensoep eten. Blondie toch. Dat zo'n bescheiden intelligent menske ERWTENSOEP aanbiedt terwijl we vannacht met z'n allen tegen elkaar aan liggen snif snif pffffttt 17 december 2016 bewerkt door bolletje blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Hmm, ik slaap toch mooi in mijn eigen kamer bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Was even afwezig wegens plichten elders. Mooie wandeling gehad en warme kleren gescoord. Nu weer lekker onder de fleecys en morgen weer verder. Ciao! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedenacht, SBS. Slaap lekker. Morgen lekker ontbijt en dan staan we uiterlijk om 10 uur allemaal klaar voor vertrek in de entreehal van het hotel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Geen nachtdienst nodig hoor. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Slaap lekker Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 ik waak wel nog hyper van vandaag kan ik nog wat nagenieten als jullie niet te hard ruften en snurken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Hmm, ik slaap toch mooi in mijn eigen kamer bolletje. Dat dacht je maar! IRL misschien, maar hier in de arrenslee houden we elkaar een beetje warm 's nachts. Dus wie snert wil krijgt een snertnacht, die tiefen we in het vooronder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 We hebben eigen hotelkamers, Jane. Niet nodig om te waken. Ga lekker uitrusten en ont-hyperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) Dat dacht je maar! IRL misschien, maar hier in de arrenslee houden we elkaar een beetje warm 's nachts. Dus wie snert wil krijgt een snertnacht, die tiefen we in het vooronder. Dit is echt een misverstand. Vorig jaar ging het misschien zo, maar deze reis heeft wat meer luxe. We slapen in een hotel, met de kerstdagen in hutjes. Alleen voor en na kerst onderweg wordt het tijdelijk wat primitiever, maar dat horen jullie dan nog. 17 december 2016 bewerkt door Bob Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 ow oké Quinn, ik krijg net door in mijn rechteroortje dat we vanavond frisorsalon eten en morgen snert! Sorry voor de betutteling. (pff voorbereiding............. reisplanner uploaden..............welk woord snap je niet Monster? En koop een wekker btw) Bob dank je wel! Blij toe, thermo-ondergoed trekt echt geen volle zalen.... smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Een frisørsalon is een kapsalon, hoor. Die kun je niet eten. Ze noemen het hier ook wel barbershop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Heb je nog niet gegeten dan, Monster? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 In deze buurt zijn genoeg eettentjes hoor, ga zelf maar even op zoek. Maar kijk uit, want barretjes zijn er ook een heleboel en op zaterdagavond ziet dat er verleidelijk gezellig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Voor de nieuwkomers: lees nog even dit bericht van gisterochtend, met name de tweede alinea. http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9474-arrenslee-pact-kerst-2016/?p=1016715 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Zo, de filmploeg is ook terug. Allemaal genoten, hoop ik. Sov godt (slaap lekker). Morgen vanaf 7 uur is de ontbijtzaal open. Graag voor 10 uur klaarstaan voor vertrek bij ingang hotel, met je bagage. O ja, ik heb met de dierentuin hier afgesproken dat mijn olifantje daar twee weken mag blijven. Dan hoeft hij niet mee naar het koude noorden en haal ik hem op de terugweg weer op. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 denk dat ik er om vijf over tien ben smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 ok, geen probleem Stekker, we wachten wel even op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 he jammer dat was niet de gewenste reactie, maar wel lief, dat wel. Okay okay ik zal er op tijd zijn. Ben benieuwd wat voor planning je morgen hebt. Ben jij toevallig een leidinggevende in het echie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Nee, geen leidinggevende, ook niet geweest voor mijn pensioen. Ik heb in het verleden wel voor de klas gestaan op vwo, mbo en hbo scholen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 aha dus jij weet goed groepen bijeen te houden.. Ik begin nu al benieuwd te worden naar de gezichten achter de namen.. Heb jij al plannen voor morgen? We gaan dus weer weg uit het hotel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Ja, morgen nemen we de veerboot naar Zweden en rijden we door naar Gotenburg (Göteborg). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden