Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 (bewerkt) volgens mij was dat andere fotootje van mij van een heel ander pand Bob :lol: , maar ach ik was weer even leuk bezig. bezigheidstherapie. haha 15 december 2016 bewerkt door Singbluesilver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 heee SBS nu lukt het je wel om een foto te plaatsen, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 ja Lady Jane, even een hoop gestoei. Bob legde het nog eens uit. ik deed het heel anders en dat wilde niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 ik zit niet op te letten, waar zijn we ondertussen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Wij zitten nog op het terras van het uitzicht te genieten bij de thee. Waar ben jij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 oh haha ik ook denk ik dan . was even weggedommeld........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Niet erg hoor. Vakantie is om uit te rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 mooi uitzicht he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 even naar boven scrollen, heeft Bob het uitgelegd. maar lekker high tea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Na de high tea gaan we maar weer terug naar ons Hotel in Klitmoller, OK? Jullie gingen geloof ik vis bakken bij een kampvuur op het strand, nietwaar? Ik doe niet mee. Je moet weten dat ik toevallig kennissen in de buurt heb wonen die ik al lang niet meer gezien heb, en ik heb met ze afgesproken dat ik vanavond bij ze langs kom. Ze halen me bij ons hotel op voor het eten en brengen me in de loop van de avond weer terug. Jullie redden het wel zonder mij vanavond, toch? Morgenochtend gaan we om een uur of negen, half tien weer op pad, als iedereen klaar is met het ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 we gaan het zeker redden Bob. Jij ook he! veel plezier met je kennissen, fijne avond en zien we je morgen weer fris bij het ontbijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Het weerbericht geeft aan dat de temperatuur vannacht rond het vriespunt zal zijn, maar het blijft droog. Bij een kampvuurtje moet het wel uit te houden zijn, lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Of misschien dan toch maar gewoon warm binnen in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Vis hoort in de kliko. Of in het water, vooruit. Wat doet het hotel aan eten vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik ga voor spaghetti maar ja we zijn in Denemarken dus zal wel iets met vis zijn. Zag dat ze hier wel tientallen soorten ingezuurde haring hebben. Na. Dan toch maar spaghetti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Doe ik met je mee Sbs, haat vis. Voor het geval dat nog niet duidelijk was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Dat was wel duidelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik zie dat iedereen al weer klaar zit in de arrenslee. Dan gaan we weer terug naar ons hotel. Over een minuut of 20 zijn we daar wel. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik heb het koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 We zijn weer terug. Blijf lekker warm binnen vanavond, Lars. Ik ben zo weg. Zie jullie morgenochtend weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 er is een fijne sauna Lars warm tot op het bot worden en dan de koude tobbe in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Leuk, die plaatjes van Hanstholm, brings back memories! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Zo en wie durft dat! Ik niet, ik zit binnen bij het haardvuur met twintig fleecys #koukleum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Hmm nee, dat hoeft van mij niet, maar als iemand zin heeft in een sneeuwballengevecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden