Lika Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Present. Ik heb wel eens beter geslapen, maar dat ,Ag de pret niet drukken. Ontbijt en koffie nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Kom erbij, Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Mooie sterrenlucht nu. Nog geen bewolking, die wordt later vandaag wel verwacht, en sneeuw en wind ook. 24 december 2016 bewerkt door Bob Jannigje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Goeie morgen! Redelijk geslapen. Heerlijk in de buitenlucht met de sterrenpracht. Wat is dat toch mooi gemaakt. Lekker bakkie koffie nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Ik ga de anderen ook maar eens wakker maken. Opstaan allemaal! Koffie! Muesli-ontbijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Ik heb helemaal niets gemerkt dat je naast me lag Lars. Heb je wel een beetje kunnen slapen? Ik ga vandaag een glijbaan maken zodat we kunnen glijden i.p.v. lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Ik zal even wat uitleggen over het vervolg van de reis. Vandaag rijden we verder met de slee naar Tromsø. Hier heb je een foto uit de reisgids. We blijven drie nachten in houten hutten in de buurt van Tromsø. Je kunt er tochten maken met de sneeuwscooter of met de hondenslee. En er is natuurlijk ook een heerlijke sauna. Je kunt op het terrein daar eten, of in de stad als je dat wilt. In de stad is er trouwens ook van alles te doen. Kortom, een heerlijke omgeving om van de kerstdagen te genieten. 24 december 2016 bewerkt door Bob Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Ja ik ben ook wakker en klaar om weer verder te gaan. Zo'n sneeuwscooter durf ik niet aan, maar op de hondenslee lijkt me wel leuk. Is dat eigenlijk niet zielig voor die honden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Het zijn vaak husky's die het gewend zijn en er zich heerlijk bij voelen. Althans zo heb ik het altijd gezien. Met een kleine rendierslee op pad gaan kan trouwens ook nog, maar dat zijn wij inmiddels al gewend. Onze eigen arrenslee is gedurende de kerstdagen niet beschikbaar, maar er is een pendeldienst naar de stad en daar is volop openbaar vervoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Kom, de tenten en de bagage in de slee, en dan vertrekken we weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Even checken of iedereen er is... alle dieren ook compleet... ja. Kampvuur uit. Alles opgeruimd. Mooi, we gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 We gaan weer. Nou ik zou het alletwee heel graag willen meemaken zowel de hondenslee als de sneeuwscooters. Dat durf ik wel denk ik. Ik ben een paar maanden in lapland geweest en heb toen een slipcursus in de sneeuw gekregen. Dat was daar gewoon een hobby, slippen in de sneeuw. Bij ons in nederland stopt gelijk alles met paar cm sneeuw. Maar dat terzijde, we vliegen weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Fijn dagen... Ik maak effe een tussenstop bij de familie... 26e stap ik weer op... Droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Fijne dagen, Blondie. Tot de 26e. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 We zijn weer een beetje in de bewoonde wereld. Hier is een eethuisje waar we kunnen lunchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Ja ik ga mee, heb wel trek nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Hondenslee en sneeuwscooter, ik wil het allebei wel meemaken. Prachtig die sterrenluchten hier, jammer dat we dat in Nederland niet hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Boeken voor tochtjes met de hondenslee en sneeuwscooter kan bij de ingang van het vakantiepark waar we de kerstdagen verblijven. We hebben 4 van deze hutjes tot onze beschikking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Vanavond is er de mogelijkheid een kerstnacht viering mee te maken in het houten kerkje dat je hier ziet. Je kunt met mij mee als je wilt. We gaan 10 uur 's avonds weg. Zondag 1e kerstdag ga ik bij familie in Tromsø eten dus dan ben ik er niet. Ja, ja, ik heb hier familie wonen. Een nichtje van mij is getrouwd met iemand uit deze streek. Leuk hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Kijk, daar heb je iemand op zo'n sneeuwscooter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Kijk, we zijn bij Tromsø. We stoppen hier bij dit platform om van het uitzicht te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 En dan nu naar het vakantiepark, spullen uitladen en huisjes inrichten voor de komende dagen. Ik wil voorstellen dat we met zijn allen daar in het restaurtant gaan eten vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Alleen als ze daar een everzwijn voor me hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Everzwijn? Is dat bijzonder lekker? Ik ga wel mee naar de keretdienst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden