Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Gezellig. k Ga poging wagen te slapen. Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Wat heerlijk opgewekt is iedereen! Ik zou bijna jaloers worden ware het dat ik morgen om 10 uur nog lekker op 1 oor lig Zzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Morgen maak ik even een omweg met de sprint-space-arrenslee . Ik ga dan de Messiah van Haendel zingen, die wil ik niet graag missen. Misschien kan ik een satalietverbinding regelen voor de liefhebbers. Hoewel......... geen idee hoe dat moet Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 God morgan. Nou ik sta al bepakt en gezakt klaar. Waar is iedereen. Lars, nog beetje geslapen? Misschien kunnen we in de bus naar handel luisteren of gaan we met de trein?? Nou smart ben jaloers op jou. Sinds ik niet meer drink slaap ik veel minder en uitslapen lukt niet meer. En ik moet nog steeds ongesteld worden, hormonen gieren door mijn lijf. Misschien het beste als ik alleen zit. . Pfff. Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Met de slee neem ik aan Stekker. Maar eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goedemorgen. Ik sta ook klaar! Heerlijk een reisdag. Lekker in de arrenslee hangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ook al zulke vroege gasten hier. Tjeetje jongens! Jannigje: toi, toi, toi! Ik bne verder zo goed als klaar, maar ga nog even wat extra koffie drinken. Eentje is niet genoeg! Tot zo. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Morgen. Jullie zijn er lekker vroeg bij zeg. Ja, we gaan met de arrenslee, Stekker. Ik vertel staks nog wat over de verdere reis. Ik ga eerst nog even ontbijten en goed wakker worden. Veel plezier, Jannigje, ik hoop dat het een mooie uitvoering wordt. Jannigje en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Oh ja tuurlijk. Even resetten.. met de slee natuurlijk en mijn berevelletje. Dan snurk ik in de slee nog even verder. Helemaal ontspannen vliegen en dan je velig weten en in slaap sukkelen. Ik ben woensdag jarig dan word ik 40. Dit lijkt me het mooiste kado. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Dan zullen we moeten zingen voor je Stekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Zo, god morgen (goedemorgen). Vandaag wordt weer een reisdag. We gaan naar Helsingør en stappen daar op de veerboot naar Helsingborg in Zweden. https://www.google.nl/maps/place/3000+Gr%C3%B8nnehave,+Denemarken/@56.0333167,12.6152237,3a,60y,90.85h,91.79t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKCuykGmdgBOTOg5ylHPpNQ!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x4652310fc5b2cc25:0xf73f8be87aedd117!8m2!3d56.0405961!4d12.6119614!6m1!1e1 Dan gaan we weer met de arrenslee verder door Zweden langs het Kattegat naar het noorden. https://www.google.nl/maps/@56.5994126,12.9201014,3a,88.1y,267.84h,91.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1sa5eFctpTAmk0jz6AZ88jog!2e0!7i13312!8i6656 We overnachten in Gotenburg in een eenvoudig maar heel gezellig hotelletje. Gotenburg (Zweeds: Göteborg) is na de hoofdstad Stockholm de grootste stad van Zweden en heeft de grootste haven van het land. Zie ook https://nl.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6teborg_(stad) Bij het hotel hoort een restaurant waar we kunnen kiezen uit verschillende Zweedse schotels, maar er is ook een pizzeria in de buurt voor wie daar liever eet. Pizzeria Palermo: https://www.google.nl/maps/place/Pizzeria+Palermo/@57.718545,11.9052446,3a,60y,113h,87.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1smwI0zvzZvPIA8BoikdcPGA!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x0:0x2dae260e686b4048!8m2!3d57.7185311!4d11.9054219!6m1!1e1 Het wordt vrijwel geheel bewolkt maar overwegend droog met weinig wind en de temperatuur overdag is naar verwachting 4 tot 6 graden boven nul. Ik ben zelf 's middags en het begin van de avond IRL (in real life) bij kennissen, dus reken dan niet te veel op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Willen jullie het verdere reisprogramma ook al weten, of moet dat een verrassing blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik zie dat iedereen inmiddels klaar staat. Vergeet niet de sleutel van je kamer aan de balie van het hotel af te geven. En instappen maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 We rijden inmiddels Kopenhagen uit verder naar de noordpunt van het eiland. Het doet me denken aan deze grap: Weet je wat een toepasselijk opschrift is op de deur van een reisbureau? Doe ons een plezier en ga weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 http://nos.nl/artikel/2148918-naar-de-handbalsters-kijken-is-in-noorwegen-een-kersttraditie.html De finale Nederland-Noorwegen van het EK Handbal voor vrouwen is vanavond in Gotenburg, waar wij dan ook zijn. Geen kaartjes in het stadion meer te krijgen, natuurlijk, maar we kunnen het in ons hotel op TV volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Zo, we zijn in Helsingør op de veerkade aangekomen. Nu maar wachten op onze beurt. Er gaan meerdere boten per uur en de overtocht duurt een minuut of twintig. Er is vrijwel geen wind, dus ook geen golfslag. Dat wordt een rustige overtocht. Wat zijn jullie stil. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 helemaal onder de indruk Bob van jouw zorgzaamheid, plannen en enthousiasme kan ik nog wat van leren oh ja, en ben ook een beetje lui, dus geniet me suf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Nou, we zijn veilig aan de overkant aangekomen. Välkommen till Sverige (Welkom in Zweden). Ik denk dat we rond 4 uur bij ons hotelletje in Göteborg kunnen zijn, maar vanwege die EK Handbal zal er wel veel verkeer zijn daar. Misschien moeten we het laatste stukje maar even vliegen, dat kan immers ook met de arrenslee. We zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik moet ff wat kwijt. Ikke ahum benhuuuuuuu............................ desleutelvergeten. Tja herseninfarct, kan ik zelf niets aan doen Vergeet alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ach, niet erg, hoor. Ze werken daar immers niet met echte sleutels maar met van die plastic chipkaarten met een code erop waarmee je de deur open kan doen. Die van jouw is inmiddels toch al ongeldig gemaakt en van die kaartjes hebben ze daar genoeg. Je mag hem gewoon doorknippen en weggooien. Ik zei het eigenlijk meer omdat het een goede gewoonte is je even af te melden als je weg gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Hé wat een pak van m´n hart zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Zijn we er al? We zijn in Zweden, ja, maar nog niet op onze eindbestemming voor vandaag. Blijf maar lekker zitten en geniet van het landschap. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Zo rustgevend die arreslee, ben er van in slaap gesukkeld. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik heb een houten kont..... ben ik de enige of mogen we even de benen strekken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Heerlijk. Ik kom weer even kijken over de rand van de arrenslee en we zijn alweer in Zweden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden