Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nou inderdaad doet lachen wel heel erg zeer. Maar het gaat weer ietsje beter. Nog steeds niet optimaal (happen is nog erg moeizaam) maar ik zou niet meer klagen maar positief bekijken: en we schuiven weer van alles naar binnen als het maar plat is en dan op rechts kauwen. Hopla.

Geplaatst

Hier weer een bed en bankhangen dag. Nog steeds veel last van kaak/wang wat me gewoon belemmert in dingen doen. Alles dreunt door. Veel pijn en het lijkt wel of de pijnstillers steeds minder doen. Of dat de pijn erger wordt. De rest hier lekker schaatsen vanmiddag. Voel me een buitenstaander van het gezin. Al een tijdje zo thuis. Niet actief geen energie en deze week dus die k...pijn. misschien morgen toch zkhs even bellen of dit nu ook wel helemaal normaal is. Maargoed. Verder om het maar even positief te draaien: lekker bijgeslapen vandaag en een gemiste documentaire gezien. Nou wat wil je nog meer. Toch?

Geplaatst

het nadeel van die pijnstillers is dat

je niet kunt merken als de pijn overgaat in

ontstekingspijn, het had nu echt minder moeten zijn SBS

morgenochtend maar meteen even langs de tandarts als

het nog is zoals nu. sterkte!

Geplaatst

Hebbes: the Kingdom van Lars von Trier ( eng vond ik dat) en Boardwalk Empire met Steve Buscemi. Verder ken ik niet zoveel. Kijk geen tv e.d. meer eigenlijk.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...