Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Even geslapen. Helpt toch ook wel weer wat voor de stemming. Klopt inderdaad quinn. Ontsteking wordt nu bevochten door de antibiotica volgens die arts zou ik me over een paar dagen veel beter moeten voelen. Nou daar gaan we dan maar vanuit want ben wel helemaal klaar ermee. Ik had echt nooit wat met mijn tanden LJ dus dit valt inderdaad even dubbel tegen. Maar we weten nu wat het is en het kan alleen maar beter worden. Verder is het net zo'n beetje als je erachter komt dat je alcoholist bent. Reactie zoals een klein kind: iedereen kan drinken dus ik wil dat ook kunnen. En nu: iedereen kan alles eten en ik wil ook alles eten. Maargoed ik ga zo weer aan de aardappelpuree en Vla. Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Mhmmmm, aardappelpuree en vla! Lieverd, war vervelend. Als het goed is knapt het nu heel snel op. Bij de Hollandse eenheidsprijzen maatschappij is een blender to go in de aanbieding. Ik heb net smoothies gemaakt. Misschien ook wat voor jou. Maar misschien kun je morgen alweer wat eten. ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Dank Lika. Maar ik ben echt een tut. Ik houd niet van smoothies. Ook niet van yoghurt met stukjes of pudding. Apart geval ben ik he! Maar ik kijk er naar uit dat ik weer een zak chips kan opknabbelen! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Pudding is vreselijk. Pap wat mij betreft ook. Ik probeer van alles om mijn kinderen wat fruit naar binnen te laten krijgen. ( en mezelf ook...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Mijn kinderen zijn ook gek op smoothies. Maar ze zijn al wat ouder dus die maken ze al helemaal zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Mogen ze hier ook, maar ik moest het nieuwe speeltje eerst proberen....! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Pfffft -.-' heftig zeg!! Hopenlijk nu wel minder pijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 24 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ja Vasja de pijnstillers met een intensievere frequentie lijken nu toch wel zijn werk te doen. Kan nu alleen maar beter worden! Quinn, Lika en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 24 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Om de 3 uur pillen en poeders scheelt echt moet ik zeggen. Heb zowaar de was opgevouwen en mijn mailbox opgeschoond. Dat was ook wel weer nodig. Voor de rest spookte er de hele tijd iets door mijn hoofd. Oh ja mijn moeder is jarig. Nou toch maar even gebeld dan. Mijn goede daad voor vandaag ook weer gedaan (sorry zijn niet zo close). Verder moe erg moe. Dus zo even powernap want ondanks dat ik het heel spannend vindt ga ik vanavond naar een na meeting. En daar heb ik wel wat energie voor nodig denk ik. Geen excuses meer. Nu gewoon gaan. Maar eerst nog even slapen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Spannend vanavond, maar dat doe je goed. ❤️ Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 24 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Dank je Lika. corrrectie het wordt de AA. Paar weken geleden daar een bericht heen gestuurd en diegene belde nu. Ga het eerst daar proberen. Is dan toch al een beetje een drempel weg. Ben heel benieuwd. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Wat is er mis met aardappelpuree en vla? Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ik ben blij voor je dat het eindelijk wat beter gaat. Geen wonder dat je moe bent trouwens, dit vreet klauwen vol energie volgens mij. Sterkte met je meerimg, dapper dat je gaat. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 24 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ik vond het wel heel bijzonder. Ga er eerst eens een nachtje over slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ik ben benieuwd! Als het niet klikt, of iets dergelijks, heb je dan een alternatief? Want je bent er wel heel erg aan toe, zo'n groep. Klopt dat? Heb je wel een maatje, via maatje gezocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 25 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Ik weet niet helemaal basta of deze vorm van de aa bij mij past. Maar misschien moet ik niet oordelen na 1x. Er zijn hier verder heel veel groepen dus keus genoeg. Aan de mensen lag het niet. Veel herkenning en voelde me wel heel welkom. Ik denk dat ik het rustig moet laten landen en verder moet onderzoeken of dit het is voor mij. Heb inderdaad wel behoefte aan contact met.... om 't zomaar te zeggen. Ik vind het hier op het forum ook wel fijn hoor. Maar om mensen face to face te spreken is toch anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Eén keer is sowieso te weinig om een gefundeerde mening te vormen. Vijf keer, minstens, om het de tijd te geven en eigen te laten worden. Hoe voel je je vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Net je draadje gelezen en je voert een flinke strijd met jezelf, maar wat hou je je sterk! Is het zo dat je niet zomaar bij een AA meeting binnen kan lopen? Dien je je aan te melden? Hopelijk voel je je ook weer wat beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 En: heeft jouw dutje je wat geholpen? (mij wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 25 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Als een blok geslapen vanmiddag maar wordt moe wakker. Zal er wel weer bij horen. Misschien gisteren wat te actief geweest. Ik geef me er maar even aan over. Hoewel alles in huis me even irriteert. De rommel, de pubers. Heb al tegen ze gezegd dat ik mijn dag niet heb dus gewoon maar uit mijn buurt blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 ❤ Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Morgen beter... ik hoop het echt voor je! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 Ik word in ieder geval goed wakker. Het is een begin Lika en poly reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2017 En veel lezen en schrijven bij anderen. Net of ik dat ook allemaal tegen mezelf zeg en dat voelt wel goed. Heb het nodig; het positieve denken in al mijn negatieve gevoelens poly reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden