lady jane Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 het nadeel van die pijnstillers is dat je niet kunt merken als de pijn overgaat in ontstekingspijn, het had nu echt minder moeten zijn SBS morgenochtend maar meteen even langs de tandarts als het nog is zoals nu. sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Ja ik ga morgen echt even bellen. Duurt gewoon te lang zo. Dank LJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Lastig om dat aan te voelen hè. Goed dat je morgen gaat bellen. Sterkte. Heb je Netflix? Grote oplossing bij verveling, hoorde ik. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Nee geen Netflix maar wel iets soortgelijks. Dus veel films/series etc binnen handbereik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 The Expanse, maar dat is Netflix. En science fiction. Breaking Bad. The travelers. Supernatural. Alles van Star Trek. Hmm, ik zie een patroon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Star trek trekt me niet maar zal de rest eens even bekijken Breaking bad was inderdaad gaaf. Bedenk me net dat ik nog een seizoen niet heb gezien volgens mij. Dank Lars. Komt wel goed (uiteindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Als je Breaking Bad goed vond, is Better call Saul misschien ook wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Is dat zelfde Saul als in BB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Jep. Een soort proloog van hoe Saul Saul is geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Oh echt? Lijkt me nu al geweldig. Ga morgen gelijk op zoek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Bellen Sbs. Doen. En ik zoek de naam van een serie waar ik nu niet op kom. Erg interessante info.... Sterkte, liefs. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Hebbes: the Kingdom van Lars von Trier ( eng vond ik dat) en Boardwalk Empire met Steve Buscemi. Verder ken ik niet zoveel. Kijk geen tv e.d. meer eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Thanks Lika. Ga kijken of ik ze kan vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Pfffft sterkte! Hoop niet dat het ontstoken is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 En Sbs. Hoe is het met het gestel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Weer wakker van de pijn. Nog zelfde verhaal. Vanochtend ziekenhuis gebeld en moet straks langskomen Gaan ze even kijken. Afwachten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 sterkte sbs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 He bahh! Sterkte meid! :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Goed dat je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Dat duurde lang. Maar het positieve is dat het klopte dat dit niet normaal is. Die pijn. Zit een abces onder de wond in mijn kaak. Er kwam heel veel troep uit. Heeft die eruit gedrukt. Tjemig wat deed dat zeer zat gewoon te janken in die stoel.nu weer thuis met nieuwe pijnstillers en antibiotica. Nieuwe ronde nieuwe kansen maar kan het even niet zo positief zien nu. Wordt hier echt zo moedeloos van. Bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Ha SBS,net je draad gelezen. Jouw situatie is heel anders dan de mijne, maar ik herken toch ook veel dingen. Vooral de gedachten die je hebt over jezelf, zo moeilijk on die uit te roeien. De eerste jaren van ons leven zijn zo belangrijk, de boodschappen die je dan meekrijgt. "Het wordt nooit wat met jou" herken ik helaas. Bah. Niet waar, maar toch geloof (de) ik het. En nog, vooral als ik me niet zinsterkt voel. Dus voor jou(en mij): Tromgeroffel en tetteretetetetete : HET IS NIET WAAR, HET IS NIET WAAR, HET IS NIET WAAR Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 En nu huil ik weer. Niet alleen van de pijn maar ook door je lieve berichtje Jannigje. Dank ❤ ( Tja de emmer loopt even snel over vandaag ) Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 Graag gedaan lieve vrouw ❣️ Ik kom net thuis en dacht op de fiets nog: bah, wat ben ik bibberig, huilerig, onstabiel. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 O joh, wat een ellende. Maar nu is het eruit en kan het genezen? Of moet er nog van alles weer aan gebeuren? Sterkte, je zult de vla inmiddels ook wel meer dan zat zijn Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2017 ach meis wat een ellende he ik heb ook een rot-gebit/kaak en weet uit ervaring hoe je je dan kunt voelen. Maar het goede nieuws is dat de druk er nu af is en de ontsteking kan genezen. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden