Singbluesilver Geplaatst 27 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Wat gekregen voor de nacht. Iets rustgevends ofzo. Ga proberen wat te slapen. Dank voor jullie lieve woorden. Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Slaap goed meissie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Oh jee, Singbluesilver, wat een diep dal... Ik heb even naar duran duran geluisterd, mooi nummer. Waarom heb je die naam gekozen? Ach, laat maar, ik hoop dat je lekker onder zeil bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 27 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Nee kan niet slapen. Te onrustig En over die naam: ik ben al van jongs af aan Duran fan en dat vond ik vroeger 1 van hun mooiste nummers. Maar het is voor hun ook een periode geweest in die tijd waarin ook enkele bandleden kampten met verslaving etc.... daarom Singbluesilver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Hopenlijk toch nog wat kunnen slapen? Hoe is het vandaag? ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Beetje de nacht door gekomen sbs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Beetje paar uurtjes geslapen. Ogen doen zeer van het huilen. Ik wil dit niet ik wil hier niet zijn. Dat is het enige wat door mijn hoofd dendert.ik voel me zo mislukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 knuffelt snap dat je daar niet wilt zijn, je niet zo wilt voelen. Maar lieve Sing, een opname betekent niet dat je mislukt bent, een opname betekent dat je onderweg bent en langzaam maar zeker de juiste route vindt en de goede hulptroepen om je heen verzamelt. Echt waar. Huilen, schreeuwen, boos zijn... het kan allemaal helpen nu. En het mag en kan nu op een plek waar je veilig bent. Denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Fijn die knuffel.dank je. Het voelt hierzo eenzaam zo leeg in me. Ik heb 30 jaar niet gehuild en nu staan de sluizen wagenwijd open. Alleen maar. Ik weet dat ik het moet zien als een nieuw begin maar het voelt als falen en mislukt. Kinderen achtergelaten. Ik baal er zo van dat dit er voor nodig is. Dat het zo ver heeft moeten komen. Onbegrijpelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ja, dat is het, onbegrijpelijk. Nu ben je ertoe gedwongen je ruimte en je rust te nemen, met de eenzaamheid en leegte op de koop toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 ❤ hier ook jarenlang niet gehuild en nu breekt het er regelmatig gewoon uit, dwars erdoorheen. Geen vergelijk natuurlijk, maar het is wat het is. En wat Quinn zegt: je verzamelt de juiste hulptroepen om je heen nu. Je bent heel sterk anders had je het niet zo lang vol gehouden. Die kracht gaat je uiteindelijk nu helpen om verder te komen. Hier doorheen te komen. ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Man net geweest. Kinderen wilden nog niet mee. Zijn erg overstuur ervan. Man ook. Allemaal erg geschrokken. Inclusief mezelf. Mensen om ons heen gaan reageren. Ik vind het moeilijk. Vandaag starten met AD. Het is hier weekend verder gebeurt er niks. Rustig hier dus en dat is ook wel fijn. Niks doen. Beetje huilen, slapen en muziek luisteren. Man heeft spulletjes meegenomen ook wat foto's die snel neergezet. Lijkt het iets gezelliger.ik probeer positief te blijven/ worden maar het lukt nu nog even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Even rust Silver. Nu is het tijd voor jou en jouw gevoelens! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ik hoop dat je een beetje tot rust kunt komen, Singbluesilver. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Je hoeft ook niets. Ook niet positief te worden nu. Zou gemakkelijk zijn als dat 'hoppa' even kon. Maar dan zat je niet waar je zat nu. Je komt er wel. Daar ben ik van overtuigd. Tijd, tijd , tijd heb je nodig nu. En vertrouwen dat moet groeien. Heb je eerder AD geslikt? ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ja lang geleden heb ik eerder AD geslikt. Maar voor een korte periode. De eerste weken vond ik toen niet fijn. We gaan zien wat het nu brengt. Ik ga nu eerst proberen te slapen. Morgen weer een dag Morgen komen de kinderen misschien mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Ik heb 1 mazzel (schijnt) dat ik niet op de crisis terechtgekomen gekomen. Maar op een gesloten opname afdeling Stemmingen. Er was een plekje vrij en daar hebben ze me neergezet. Het is hier wat rustiger dan op de crisis schijnt. Dus dat vind ik wel fijn. Vandaag mijn eerste pb'er ontmoet. Was wel oké denk ik. Verder morgen weer een dag. Ik wil hier niet zijn eigenlijk maar weet wel dat het goed voor me zou kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Neem je tijd SBS! Slaap goed vannacht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Sterkte Silver! Denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden