lady jane Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Griekse yoghurt met wat jam of siroop of honing Singbluesilver reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 20 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Appelmoes check ✔ Yoghurt check✔ Siroop en honing check ✔ Nou die vloeibare brownie nog Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 (halverwege even stiekem de deur open laten, blijft ie lekker klef en zacht)((geef mij maar de schuld als het uitkomt, ik deed het bij mijn moeder ook soms, heeft ze nooit geweten, geloof ik)) Singbluesilver, Sita2 en Meya reageerden hierop 3
Singbluesilver Geplaatst 20 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Te laat maar ik onthoud m
Vasja Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Oeww vloeibare brownie xD Singbluesilver reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Ultiem -ik ben zielig- eten: yoghurt met vla. Singbluesilver reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 Appelmoes check ✔ Yoghurt check✔ Siroop en honing check ✔ Nou die vloeibare brownie nog Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2
Sita2 Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 (bewerkt) Jullie moeten haar niet zo laten lachen joh, slecht voor de kaken Sbs 21 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Singbluesilver reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 21 januari 2017 Nou inderdaad doet lachen wel heel erg zeer. Maar het gaat weer ietsje beter. Nog steeds niet optimaal (happen is nog erg moeizaam) maar ik zou niet meer klagen maar positief bekijken: en we schuiven weer van alles naar binnen als het maar plat is en dan op rechts kauwen. Hopla. Lika reageerde hierop 1
smart Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 Slagroom, rechtstreeks uit de bus, ideetje? Singbluesilver reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 21 januari 2017 Ja haha al gedaan. Een Echte suikerbom! Heerlijk! smart reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Hier weer een bed en bankhangen dag. Nog steeds veel last van kaak/wang wat me gewoon belemmert in dingen doen. Alles dreunt door. Veel pijn en het lijkt wel of de pijnstillers steeds minder doen. Of dat de pijn erger wordt. De rest hier lekker schaatsen vanmiddag. Voel me een buitenstaander van het gezin. Al een tijdje zo thuis. Niet actief geen energie en deze week dus die k...pijn. misschien morgen toch zkhs even bellen of dit nu ook wel helemaal normaal is. Maargoed. Verder om het maar even positief te draaien: lekker bijgeslapen vandaag en een gemiste documentaire gezien. Nou wat wil je nog meer. Toch?
lady jane Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Geplaatst 22 januari 2017 het nadeel van die pijnstillers is dat je niet kunt merken als de pijn overgaat in ontstekingspijn, het had nu echt minder moeten zijn SBS morgenochtend maar meteen even langs de tandarts als het nog is zoals nu. sterkte!
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Ja ik ga morgen echt even bellen. Duurt gewoon te lang zo. Dank LJ
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Lastig om dat aan te voelen hè. Goed dat je morgen gaat bellen. Sterkte. Heb je Netflix? Grote oplossing bij verveling, hoorde ik. Singbluesilver reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Nee geen Netflix maar wel iets soortgelijks. Dus veel films/series etc binnen handbereik
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Geplaatst 22 januari 2017 The Expanse, maar dat is Netflix. En science fiction. Breaking Bad. The travelers. Supernatural. Alles van Star Trek. Hmm, ik zie een patroon.
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Star trek trekt me niet maar zal de rest eens even bekijken Breaking bad was inderdaad gaaf. Bedenk me net dat ik nog een seizoen niet heb gezien volgens mij. Dank Lars. Komt wel goed (uiteindelijk
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Als je Breaking Bad goed vond, is Better call Saul misschien ook wel wat.
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Is dat zelfde Saul als in BB?
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Jep. Een soort proloog van hoe Saul Saul is geworden.
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Oh echt? Lijkt me nu al geweldig. Ga morgen gelijk op zoek!
Lika Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Bellen Sbs. Doen. En ik zoek de naam van een serie waar ik nu niet op kom. Erg interessante info.... Sterkte, liefs. Singbluesilver reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Geplaatst 22 januari 2017 Hebbes: the Kingdom van Lars von Trier ( eng vond ik dat) en Boardwalk Empire met Steve Buscemi. Verder ken ik niet zoveel. Kijk geen tv e.d. meer eigenlijk.
Singbluesilver Geplaatst 23 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 januari 2017 Thanks Lika. Ga kijken of ik ze kan vinden!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden