bumperjim Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 sudderlapje! Diana73 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2018 ach jee.... opeens zie ik deze week zo duidelijk. Hoe ik altijd maar mateloos bezig ben. En opeens schiet ik op mijn werk weer in die rottige onzekerheid. Oordelen over mezelf. Slecht, ik doe dingen slecht. Onzeker. Alsof ze het maar over mij hebben achter mijn rug om. Proberen overeind te blijven. Leuk zijn, slim doen..... Och,och,och. Meissie toch. Het is een teken. Even rust? Ik weet het niet. In ieder geval nu maar even laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2018 Lieve Lika, Altijd? Nee....maar het is wel een valkuil....en wat goed dat je het waarneemt bij jezelf. Let it be...en kijk ernaar, wat heb je nodig? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Dank lieverds. Weet even niet zo goed hoe te reageren. Wat ik het beste kan doen voor mezelf. Dat mag ook.... och, ik had gehoopt niet meer me zo te voelen. Maar zo gaat het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Ja, zo gaat het Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 En na een redelijk ellendig begin van de dag, de hele dag toneel gespeeld. Veel fysiek ook. Ik kwam blij en vervuld terug. Ben ik nog. Dankbaar en vol liefde en fijne energie. Zo gaat het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Fijn Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 10 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2018 Gelukkig dat die wisselende gevoelens dus 2 kanten op werken. En je uiteindelijk toch blij en vervuld kunt terugkijken op een dag die rottig begon Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 Hoi Lika, wat veel herkenning bij het lezen van jouw verhaal. Top, hoe jij omgaat met stoppen met alcohol, je burn-out, relatieproblemen etc. Ik lees dat jij nu langer tijd gestopt bent, hoop dat ik je na kan doen. Ik lig in scheiding, we leven al gescheiden sinds een maand of 9, heb een rebelse puber met gedragsproblemen en die tot het uiterste gaat in het opzoeken van grenzen, werk nog niet zo heel lang bij een werkgever waar het organisatorisch aan schort en ik ben net herstellende van overspannenheid. Jouw manier van reflecteren motiveert mij om ook op ontdekkingstocht naar mezelf te gaan. Dank daarvoor. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Update. Er gebeurt veel en ik ga goed. Kan met iets meer afstand en begrip naar mezelf kijken. Meestal..... Een jaar geleden werkte ik niet, was moedeloos en totaal de kluts kwijt. Nu werk ik weer full-time. Ik ga cursussen geven op mijn werk. Heb gisteren voor het eerst gezongen voor publiek. Man en ik deden schouder en nekmassage cursusje. Dat riep bij mij nog wel verwarring, weerstand, tranen, maar ook dankbaarheid op. De liefde is nog verwarrend. Ik ben er niet achter wat het precies is. Het buitenland en ik zeggen elkaar goedemorgen en goedenavond . Dat voelt op zich ok. Meestal ben ik happy genoeg in het hier en nu, Op wat voor manier mijn huidige relatie zich ontwikkelt weet ik nog niet. Maar voorlopig is er genoeg om op een liefdevolle manier het huis te delen. En dat zal misschien wel sowieso genoeg blijken. Ik mediteer me een ongeluk. Dat levert ruimte op. Al met al is mijn leven nu voor mij spannender en leuker dan ooit tevoren. En van de buitenkant lijkt het plaatje niet veranderd. Intern heeft een vrouw contact met zichzelf gekregen. En dat is spannend. Er zijn veel dingen die ik nu pas zie, ervaar, voel, beleef. Waar ik keuzes in maak die alleen voor mij belangrijk zijn. Eindelijk zie ik dat goed voor mezelf zorgen vruchten voor de omgeving afwerpt. Wel altijd gehoord, nooit echt begrepen. Nu begin ik het te kunnen leven. Wonderlijk spannend en een groot avontuur waar ik erg van geniet. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 En wat ik nog wil toevoegen. Ik was uit donderdag. Laat thuis. Voelde me brak de volgende ochtend door te weinig slaap. Vroeger voelde ik me vaak zo in de ochtenden. Dat had dan een andere reden. ik merk nu pas, dat ik ‘s ochtends gewoon uitgerust opsta. Wakker ben. Klaar met slapen. Die nieuwe ervaring doet zich de laatste twee weken voor. Na een jaar en 4 maanden geen alcohol. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Wat mooi om je te lezen Lika. Van wege onze raakvlakken lees ik je sowieso graag . Ik ben hier nog flink aan het modderen met hetzelfde proces zo ongeveer . Wat wil ik , wie ben ik , waar word ik gelukkig van . Nou ja je kent het wel . Hebben het nu niet over mij . Fijn Lika . Ik hoop ook weer met je op 1 lijn te komen . Ik schommel nog teveel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Ik schommel ook hoor. Er zaten deze week slechte dagen, momenten tussen. Hele slechte. Boze, verdrietige, paniekige. Maar ook euforische, super gelukkige, extatische. Dus al met al gemiddeld ga ik goed. De momen5en wisselen nogal zee4. Maar ik accepteer dat ik een emotionele achtbaan ben geloof ik. Morgen ga ik er een hele dag op mediteren. Emoties. Ik heb er nogal veel van. Maar als je die optelt en het gemiddelde bekijkt, ga ik rustig aan lekker door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Je laatste bericht is weer precies ik pfff , die emotionele 8baan. Samen in Joris en de draak . Jij in blauw ik in rood . Dan wint die weer en dan weer die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 51 minuten geleden zei Lika: Eindelijk zie ik dat goed voor mezelf zorgen vruchten voor de omgeving afwerpt Vooral deze zin vind ik zo mooi! Maar ook de rest van je update heb ik met grote belangstelling gelezen. Heel indrukwekkend, zowel inhoudelijk als hoe je het beschrijft. Dank voor je openheid. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 9 uur geleden zei Lika: Maar ik accepteer dat ik een emotionele achtbaan ben geloof ik. Haha daar had ik bijna een opmerking over gemaakt nav de post daarvoor, maar nu schrijf je het zelf al. Ach ja never a dull moment moet je maar denken Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 mooie dag Lika♥ Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 O Lika, wat mooi en wat herkenbaar...dankbaar en tevreden kunnen, durven en mogen zijn. Ik knijp me soms in mijn arm...dat ik het leven kan leven. Gewoon. Dank je wel voor je schrijven. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 -update- ik geniet momenteel niet erg van het avontuur. Voelde me zo klem zitten in de relatie. Man wil meer van mij en ik maar proberen dat ook te voelen. Maar ik voel het niet. Maar het is een beste man, waarom dan niet? Boos op mezelf. Boos op hier. Schuldgevoel. Is het niet doordat ik te veel werk, rook, drink, dan wel doordat ik me voel zoals ik me voel! En ook dat gevoel verandert soms. Hellup!!!!! Ik heb het uitgesproken. Doodeng. En voor het eerst lukt het me niet gelijk terug te krabbelen in de hoop dat er niemand boos op me is. Ik voel wat ik voel. Ik lijd soms, maar ben niet zielig. Ik neem hiermee ook mijn echtgenoot serieuzer denk ik. Geef hem de kans te doen en voelen wat er nodig is bij hem. De sfeer hier is goed. Dat is wonderbaarlijk. Ik weet niet hoe verder, wel dat ik alle zeilen ga bijzetten om dat schuldgevoel en het zelfverwijt te laten gaan. Dat leidt tot situaties die niet in de haak zijn. Eerste Paasdag 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Wat wil hij meer van jou dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 op fysiek gebied Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Seks dus? Doen waar jij je goed bij voelt. Al is het voor een man ook niet fijn om altijd afgewezen te worden daar weet ik alles van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Maar het moet wel van 2 kanten komen dat is simpel voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden