Spring naar bijdragen

Hallo. Doodeng.


Lika

Aanbevolen berichten

Deze wijze vrouw is nog ondersteboven van zichzelf. Hoe kan je nou soms zo uit de bocht vliegen?

Man niet blij natuurlijk. 

De andere kant van de wereld ook niet. 

En ik voel me belachelijk.

Toch zie ik goede kanten:

1. Ik heb zeer bewust gekozen voor hier,

2. Ik erken dat er werk aan de winkel is,

3. Ik wil dat oppakken en samen met mijn partner aan de slag.

4. Hoewel ik me idioot heb laten gaan, heeft de hele situatie nog geen twee weken geduurd en heb ik voor mezelf gekozen.

5. Dat betekent veel voor mij. Dat ik een dergelijke verliefdheid kan toelaten betekent denk ik ook dat ik in contact sta met mezelf. Met drank had ik niet gevoeld. Doorgehobbeld zoals het nu gaat. Met waarschijnlijk uiteindelijk grotere risico's.

@Etty Jan Geurtz is in aantocht. De volgende fase breekt aan.

Hoofdstuk 36: ' Hoe Lika verder gaat'

-wordt vervolgd-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I am so happy, I can't stop crying.... verschrikkelijk. Man onsteld, andere kant van de wereld en ik in tranen. Pffff sommige situaties zijn niet goed te krijgen. Toch hoop ik dat het me in de relatie met mijn man iets gaat opleveren.  Dat is de winst. Uiteindelijk. Of dat me duidelijk wordt dat het niet meer goed zit.

En dat ik weer weet dat ik niet alleen buitengewoon schattig ben ( zeggen mijn kinderen), maar ook prachtig!

Jongens, wat fijn dat jullie er zijn.

dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo lekker naar bed met Jan Geurtz. Gaat hij me maar vertellen wat wijsheid is....

ik ben nog steeds wat ontdaan en instabiel. Maar de andere kant van de wereld blijft voor eeuwig wachten, zo vernam ik. Dus ik heb de tijd.

Misschien vond ik een drankverslaving toch makkelijker...

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach jee, toch met een vreemde man in bed ;)

Een luxepositie?..!  Iemand die op je wacht? oei oei

Ik wil steeds op je reageren en toch ook weer niet. (...)
Doe ermee wat je wil...:

degene die meende dat ik zijn grote liefde was in 2008 zei dat ik dat altijd was geweest, sinds we elkaar leerden kennen op ons 22ste.(en ondanks andere relaties en kinderen e.d. toch na 34 jaar zijn relatie voor mij verbrak en vele kilometers verderop kwam te wonen van zijn ex-gezin). Na 3 jr gestress (want het brengt erg veel stress voor kinderen/veel-veel, maar ook voor jezelf (verliefde stress is ook stress!) ben ik gekapt. O.a. omdat hij de stress ook niet aankon. En me dingen beloofde die hij niet waarmaakte; toen ik op vakantie moest naar mijn idee, omdat ik kapot was, koos hij toch weer voor iets anders...  Nee, hij hield niet van mij. Hij hield van dat 22 jarige kind van toen, wat nog vol hormoontjes zat.

Lang verhaal kort: vandaag de dag leef ik nog met de gevolgen van die keuze toen: ... te scheiden van mijn man, .... met die ander verder gaan. Hij bleek het achteraf niet waard te zijn. Hij is inmiddels getrouwd met een jonger wicht. Sommige mannen moeten nu eenmaal een vrouw hebben...............
Maar ik woon door hem op een camping... hoewel een geweldig plek is het ook een onzekere plek. Boel geleerd over onzekerheid en loslaten.
En met mijn ex kan ik het nog steeds uitstekend vinden!
(overigens is het verder okay en waardeer ik mijn leven alleen zijnde)
Maar besef dat er veel wordt overhoop gehaald. (ws haat mijn dochter het ... dat ik op een camping woon; dame met gevoel voor status... enfin)

Ach wat een gewaarschuw zit hierin... vind ik niet echt leuk; doe het toch ;)

Je bent een oer sterke vrouw Lika!! :heart:  geen wonder dat die liefde om de hoek komt. Be ware.... Take care of yourself ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch, en toch en toch.....als ik hem nou 1 keertje kon zien? Hmmmmm, ook weer geen kloppende gedachte natuurlijk. Net als dat ene drankje waarschijnlijk. Die ene sigaret. Die ene Magnum. 

Ik heb er even zo genoeg van. Is dit het moment? 

Gevoelens gaan en ze komen. Ik weet het. Maar wanneer gaan ze dan??? Ik wil ze weg! Dit is het hè? 

Grom, grom, stotter, stamel. Ja maar, ja maar...bla,bla,bla

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat domweg ook soms ... hoe het gaat.
Soms knakt er ergens ineens een dun draadje... net zoals je door de dag heen allerlei beslissingen neemt waarvan je je ook niet altijd zo heel erg bewust bent.... dus maak je talloze keuzes. (alleen hebben deze niet zulke verstrekkende gevolgen)

Hart of verstand volgen?
Ik zou zeggen: neem overal veel tijd voor, veel tijd Lika. Tijd waarin je ruim kunt voelen.... en kunt afstemmen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi verwoord jopie
ikzelf kwam niet verder dan verschil tussen verliefdheid en liefde
maar was even niet met respect bezig bewust, en nu voelt het alsof er zelfs ook macht speelde.
gelukkig Lika heeft jouw intuitie woorden omgezet in luisteren naar je hart voor jezelf en je dierbaren.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...