Bob Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Ge wenste resultaat? Nou dat zal ik u een poepie laten ruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Ruiken deed ik deze week nauwelijks iets, mijn neus zat helemaal dicht door de griep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 grieperig zijn er wel meer hier, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Geloof ik ook, er wordt wat gesnotterd en afgeproest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 19 december 2019 Rapport Share Geplaatst 19 december 2019 Roestige idealen schoonborstelen, oppoetsen en een nieuwe plek geven, daar ben ik nu aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 Toetjes, nee dank je. Ik ben aan de lijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 lijnen heb ik ooit ingeruild voor af en toe versoberen, bevalt beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 Beter af en toe eens een echt goed taartje of een lekker stuk chocolade, in plaats van elke dag te snaaien van al het zoete, zoute en vettige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 Het zoete, zoute en vettige, alledrie o zo verleidelijk voor mij en zo moeilijk om ook daarin maat te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 oude nachtkastjes van recycled hout zijn vaak nog duurder dan nieuwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Nieuwe jaar komt er al aan; dat lijkt wel steeds sneller te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Gaan we weer een nieuw decennium in, 2020, klinkt wel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Ooit vond ik het jaar 2000 bijzonder, maar dat is al weer lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 gele dennennaalden vormen een luxe zacht tapijt op mijn wandeling door dit prachtige bos op een verstild shetland eiland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 december 2019 Rapport Share Geplaatst 29 december 2019 Andermaal mooie reis die we weer met z'n allen maken met de arrenslee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 december 2019 Rapport Share Geplaatst 29 december 2019 Sleetje rijden zit er in Nederland voorlopig niet in vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2019 Rapport Share Geplaatst 29 december 2019 sikkeneurig kan ik worden van regenachtig weer, maar vandaag was lekker koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 december 2019 Rapport Share Geplaatst 29 december 2019 Oud en nieuw staat alweer voor de deur, nieuw jaar, nieuwe kansen, zegt men. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2019 Rapport Share Geplaatst 30 december 2019 Men heeft gelijk, en zo sta ik er ook in: knallen op de Kilokiller! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2019 Rapport Share Geplaatst 30 december 2019 (bewerkt) killerbody kweken zal me in dit leven niet meer lukken, gokken op een volgend leven dan maar, want opgeven is geen optie 30 december 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2019 Rapport Share Geplaatst 30 december 2019 Opgeven is geen optie was het thema van de Alpe D’HuZes een paar jaar geleden, een vriendin fietste toen 3 keer de Alpe D’Huez op voor haar overleden echtgenoot, ik was erbij als haar morele steun en verzorgster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 december 2019 Rapport Share Geplaatst 30 december 2019 "Verzorgster gezocht" stond er op het briefje dat ze bij de supermarkt van het prikbord haalde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 alderliefste, ik vind het zo'n leuke naam voor een band Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Een bandeloos avondje hier en daar, ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Angstig ben ik er zelf niet meer voor, hier droog gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden