Bob Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 zoekend naar een korte omschrijving kwam ik in een andere draad op het toch wel grappige woord bekekene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Bekeken en nagewezen zijn wij gisteren niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Gisteren niet, vandaag niet en morgen niet: alcohol komt er niet meer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Eer in je werk kun je hebben, maar niet de eer in jezelf houden, hoewel dat niet onaardig klinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 (bewerkt) Inktpotjes, vulpennen en kleren met inktvlekken; goeie ouwe tijd 23 september 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Tijd waar ik me niks bij kan voorstellen. Inktpotjes gebruik ik nu om een soort van "kunst" te maken, hoewel ik echt geen kunstenaar ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Naar beneden zweven gaat vanzelf, maar omhoog gaan vergt thermiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 miek mijn lievelingsnichtje van ooit, inmiddels al oma denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ik moet nu ik dit heb gelezen aan mijn eigen lieve oma denken. Ze mankeert van alles, maar gaat gewoon door. Wat een respect heb ik voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Voor haar mag je zeker respect hebben, maar ook echt wel voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Voor jezelf respect hebben is lastig en moet vaak geleerd worden, maar ik heb een groot Respect voor een dappere doorzetter als Myle, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 (bewerkt) weten we ook weer dat zelfs voor de ratio een emotioneel pleidooi mogelijk is. 24 september 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 kisten vol respect voor hen die een balans weten te vinden in emotie en ratio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 (bewerkt) Ratiomoneel zou ik wel een mooi woord vinden. 25 september 2019 bewerkt door MijnGerrit Foutje, aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 vinden we zowaar een "foutje" in je eerste woord MG, Rijk zou zeggen foutje bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Bedankt Lady Jane, dat komt er nou van als ik even niet goed meer oplet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 opletten dat we ratiomoneel niet verwarren met ratiomonetair Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Irriteren aan iets is taalkundig onjuist, je ergert je aan iets, of iets irriteert je. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 (bewerkt) iets irriteert je aandacht verslapte het aan je laars klopt ook niet 26 september 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 26 september 2019 Rapport Share Geplaatst 26 september 2019 "Niet alles wat goud is blinkt" vind ik mooier dan het traditionele "het is niet al goud wat blinkt". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Inktvlek op mijn broek betekent dat ik op zoek moet naar een goede vlekverwijderaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 september 2019 Rapport Share Geplaatst 27 september 2019 Raar maar waar: tandpasta helpt, maar niet de geltandpasta, de gewone witte laten opdrogen op de plek en dan uitwassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Uitwassen heb ik inmiddels gedaan, nadat ik de vlek had bewerkt, niet met tandpasta want dat wist ik toen nog niet, maar met haarspray. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Met haarspray kan dat dus ook, nooit geweten, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 hahaha tsjoeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden