Lonster Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Neem mee! Zei de marktkoopman en gaf me een kist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Enkist ken ik niet als schrijfster meneer sprak de medewerker van de boekenwinkel, bedoelt u misschien Anna Enquist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Kjoelde van plezier onder de pijpestelen. Pijpennnnstelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 stelen van een q en gauw vervangen voor een k zal me worst wezen, doe me nu maar een hamburgertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Jaren drank was niet fijn.100% goed om droog te zijn. Soms knap lastig meestal erg fijn. Nieuwe manier van leven is een uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 16 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2019 Een uitdaging, maar wel een die steeds makkelijker wordt en veel oplevert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2019 evert vond het ook lastig ooit, maar is er nu amper nog mee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2019 zigzag fietsbandsporen in de sneeuw zijn verleden tijd, nu alleen nog recht zo die gaat Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 Ga Atlantis maar zoeken in verschillende werelddelen, er zijn al veel mensen je voorgegaan, en sommigen van hen claimen te weten waar het ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 het ligt hier vlakbij op de bodem van de Noordzee, heb ik ook wel horen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 egotrippen laat zo'n deuk zelfs groter lijken in de ogen van de egotripper zelf, dus beter egoStrippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 Ingedeukte ego's zijn er om te helen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 Helen Mirren, dat is die Britse actrice waar ik het laatst over had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 het hipsterfeest is compleet ... Daniëlle Schel | Hipsterfeest - YouTube https://www.youtube.com/watch?v=YeoHUZIkUVQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 YeoHUZIkUVQ is eigenlijk niet te doen in een dominospelletje, waarvoor excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Erg eenzelvig zijn leidt vaak niet toch veel zelfinzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 Zelf inzicht krijgen in je eigen sterke kanten, zwakheden en begrenzingen en deze niet overschatten of onderschatten, zo wordt zelfinzicht gedefinieerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 definieer de vereisten waar een mooie meeting aan moet voldoen en je hebt de theorie; de praktijk echter zorgt voor de sfeer en gezelligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 samenkomst organiseren waar het gezellig wordt is me een eer, jazeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Zekerheid is een groot goed, maar misschien ook wel een illusie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Illusies zijn net als vogels, je voert ze en dan vliegen ze weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 En ze wegen niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 iks!e, iksie wat jij nietsiet en het is groen met gele vlekjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 gele vlekjes en groen, gele tanden zelfs ook nog; dames en heren mag ik U voorstellen aan De Pyramide Krokodil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden