Ties Geplaatst 31 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2019 Gentherapie kost ook veel dollars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2019 lars maakte ons wel een dol maar toch/juist daarom(?) waren er velen dol op hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2019 Hemd blouse jurk, een rare combinatie van woorden maar ik heb er een gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 1 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2019 Ochtenden beginnen langzaam mijn favoriete dagdeel te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2019 Ordenen van zowel materiële als immateriële dingen brengt rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2019 Rustig de dag beginnen met een fris hoofd zonder kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 2 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2019 Zonder kater is voor mij alweer ruim 10 jaar geleden en daarvoor was het 21 jaar een poes:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2019 Poes kan verschillende betekenissen hebben, waarvan sommige mij niet duidelijk zijn; ik wist bijvoorbeeld niet dat ik kan poesten of kan hebben gepoest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2019 Poesten kende ik ook niet, maar ik heb het net even gegoogeld en ben weer wat wijzer geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2019 Worden mensen wijzer naarmate ze ouder worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2019 worden misschien sommigen wel en sommigen niet, en dan rest nog de vraag; blijven ze ook wijzer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2019 Wijzer worden zal voor veel mensen geen levensdoel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Zijn veel mensen die nooit wijzer worden, hoe oud ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Ook noemt men superleuke dingen wel eens onwijs gaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 10 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2019 Onwijs gaaf vond ik mijn eerste forum meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2019 meetings zijn vaak verrassend gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Gezellig mensen blijven ontmoeten en de verbinding blijven zoeken is voor mij belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Belangrijkste dingen in het leven hebben geen prijs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 prijsvergelijker zou een van mijn beroepen kunnen zijn, zoveel tijd als ik daar soms aan besteed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Restverwerking van oude emoties kan een onprettige geur veroorzaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Veroorzaken gevolgen een nieuwe oorzaak, dan is de cirkel rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2019 rondom drank en hoe frummers elkaar steunen is het laatste woord nog lang niet gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 14 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2019 Lente in je hoofd is nog fijner dan lente buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 14 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2019 Orde, anders wordt het een zooitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2019 (bewerkt) een zooitje wordt het in dit woorddomino als mensen niet goed op elkaars tekst aansluiten, maar de vorige is heel knap gedaan 14 juni 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden