Ragnar Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Keer dat eens om, het hart krijgt dan juist weer nieuwe kracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Kracht heb je nodig wanneer keer op keer de moed je lijkt te ontbreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Ontbreken van moed kan je behoorlijk opbreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Opbreken je oude kamp en ergen anders een nieuw kamp maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Maken we er vandaag weer een mooie dag van toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Toch maar wel, ondanks het grijze en de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Regen deert niet met een dak boven je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Hoofd in de schoot, handen in het haar; depressie de baas zonder drank speel ik het klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Klaarblijkelijk is de draad gezakt en daar ga ik nu iets aan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Veranderen kun je je eigen gedrag, dat heeft onherroepelijk verandering bij de ander tot gevolg, je weet alleen natuurlijk niet hoe dat uitpakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 pakt altijd anders uit dan je denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Denkt men zoiets dan is er ruimte over om in alle openheid van alles op je af te laten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Komen er dan ongezonde gedachten in je op dan kun je die beter negeren, en neig je naar ongezond gedrag dan zou ik dat meeverbieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 openheid is een mooie eigenschap, ik ben er wel wat selectiever in geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Worden allemaal wat ouder....  als het goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Als het goed is worden we ook allemaal steeds wat wijzer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 wijzers van de klok draaien inmiddels maar door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Door het weer lijkt het een dag in november, zo zacht en grijzig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Grijzig wit, net als de baard van de kerstman, dus het weer past perfect bij vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Vandaag ga ik naar La La Land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 andere maand komt die hier pas, ik was vandaag naar The Salesman, en gisteren naar een echte Vermeer en Frantz, ik kan er voorlopig weer tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Tegenwoordig durf ik gewoon te zeggen dat ik eigenlijk een enorme cultuurbarbaar ben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 ben X ook zo'n heftige en toch prachtige film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Heen gaan, zeker,de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Waard is het om sommige dingen de tijd te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden