Jannigje Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 Bull kijk ik bij tijd en wijle, ze behandelen regelmatig interessante zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 en ik ben gek op spannende series, boeken en films Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Films kijken is lang geleden voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Voor mij niet; ik zag zojuist Le regard de Charles en Supernova achter elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 Achter elkaar of bij elkaar is alle twee mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 'Mooi weer' heeft voor de één een heel andere betekenis dan voor de ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 de ander is dan ook niet die ene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Die ene zei gisteren, tegen de andere doe eens relaxed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Relaxed zei de ander tegen de ene : 'dat maak ik zelf wel uit' ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 Uit eten hebben we vorige week gedaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 gedaanteverwisseling doormaken kan volledig of onvolledig, de insecten die een volledige doormaken heten ook wel holometabool en worden gerekend tot de Endopterygota. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2021 (bewerkt) tafelen gebeurt hier dagelijks in de luie relaxstoel, er komt geen tafel aan te pas 23 augustus 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2021 Pasen en Pinksteren is juist uitgebreid tafelen met een ontbijt of brunch . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 Brunchen doen we wel met Pasen en Kerst, maar niet met de Pinksterdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Dagen vliegen voorbij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) voorbij vliegt ook de nauwelijks op gang gekomen zomer 27 augustus 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Zomer is het zeker niet echt geweest maar hé het vriest niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Het vriest niet en eigenlijk vind ik de zomer ook best meevallen, we hebben geen overvloedige regen gehad hier en ik heb heel veel lekker buiten kunnen genieten van de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 Zon schijnt hier niet vandaag, maar dat is niet erg . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 tergend langzaam kom ik op gang, bijna elke morgen, en het moet nog winter worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2021 En dan is het donker en koud brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 Brrrromfiets! Dat was het winnende woord van pim pam pet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 Petje op, petje af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Petje af voor alle mensen die zich nog steeds inzetten in de zorg, in het onderwijs, bij de politie, en in nog veel meer andere beroepen en situaties, zij verdienen een dikke pluim wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Betreft rijmt op dreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden